8 mei 2025, 16:12:18

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Ivy

Hoi Aad.
Leia is normaal ja... eh veertjes dan. hihi
Ze is een beetje maf, als ik haar wil kroelen, gaat ze eerst met mijn vinger vechten en dan buigt ze haar koppie echt zo van... vooruit dan maar.

Het is me wel heel snel gelukt :D, Leia krijgt dinsdag een vriendje! Hij heet Dizzy en hij is een mooi bont cinnamon gepareld mannetje. Ik ga hem wel eerst apart houden voor een paar weken, voor de zekerheid, maar daarna mogen ze kennis met elkaar maken :D. Het wordt hier effe puzzelen met de kooien zodat hij eentje voor zichzelf kan krijgen, maar dat moet lukken.
Voor de foto's effe hier klikken
Ik maak natuurlijk gauw nieuwe ;D

Zo, een leuke week voor mij in vooruitzicht ;D

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

carco

;D ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Heel veel plezier met Dizzy, het is een mega knapperd hoor.  :D

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

aad

Enne vriendje  vind het allemaal goed ??  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ivy

Hey Aad.
Gerard hielp hem uitkiezen ;D

aad

o jeee dat weekje dat je weg was  heeft daar zeker aan bijgedragen?? helemaal valkverslaafd geworden  ?? :P

Ivy

Hoi Aad.
Dat niet hoor, het blijft mijn hobby... alleen heeft hij het opgegeven, want hij wist dat het nooit bij 7 zou blijven, het moet wel even getal zijn he...
Was het maar dinsdag al ;D

*Yvon

Hoi hoi

GEFELICITEERD !! met je nieuwe mooie aanwinst Dizzy!!  ;D
Het scheelde niet veel of hij zat bij ons in de voliere.  ;) :D
Heel veel plezier een dinsdag,maar dat zal wel lukken.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Ivy

Haha jij was het... hihi. Ben blij dat ik eerder was :P, hij is inderdaad prachtig. Kan niet wachten om hem in de levende lijf te ontmoeten (en naar huis meenemen... klinkt stout haha)

Jongste wildkleurtje is omgedoopt tot Rocko en gaat zondag naar Eindhoven verhuizen. Zelf eten gaat wel aardig, de drie hebben wel vaak ruzie in de kooi want ze willen natuurlijk alle drie op hetzelfde plekje zitten. Morgen verhuizen ze naar de Arthur, zodat ik Dizzy in hun kooi kan plaatsen voor de quarantine. Makker en Nicky zijn nog steeds trouw aan het broeden, dus ik verhuis ze pas naar beneden als Rocko opgehaald word. Dan kunnen ze met hun twee dochters Arthur delen.

Zo, morgen komt de kooi, ik verheug me er ook al op, ik vind het zo leuk om het in te richten...
Groetjes, Ivana

Caroline

Veel plezier!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Het was niet zij hoor Ivana , ik had haar als eerste benaderd omdat zij lekker dicht in de buurt woont.
Het was een ander van het forum die me na jou imde ;)
Dus desnoods nodigen we er een heleboel van het forum uit dinsdag( we hebben inmiddels een aardig clubbie hier): alleen is het niet bij mij en kan ik dat niet helemaal maken geloof ik :-[

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Ivy

Hoi Carcoline.
Ja haha, ze zien ons al aankomen met z'n allen...

Ik snap het nu... oke. Maar geeft niet, ben toch blij dat hij uiteindelijk hier gaat belanden. We hebben er al zin in!

Groetjes, Ivy

Monky

Hi Ivy,

Gefeliciteerd met Dizzy  :D
Je gaat ineens heel hard  ;D

Ik ben benieuwd naar jouw foto's van haar als ze er straks is  ;D

Groetjes,
Monky

Ivy

>:( Ik kreeg net een belletje van dierenvilla dat ze mijn kooi vergeten zijn aan te melden... dus hij wordt niet geleverd vandaag. Grrrrrrr. Ik heb er al zo op gerekend, gelukkig heb ik nog een oude kooi staan van Nicky, daar kan Dizzy morgen in.
Dat wordt wel even wennen voor hem uit de kamervoliere naar een kooi... maar ja, het is maar voor een paar dagen.

Sammy en Joepie zijn druk bezig nu, ik denk dat er deze week toch eitjes komen, want ze zijn heel veel in het blok en elke dag horen we de bekende joepgeluidjes... hihi

Groetjes, Ivana

Ivy

We zijn thuis ;D
Dizzy zal het goed vinden met Makker, ze hebben in ieder geval hetzelfde 'reismanieren'. Ik wist niet dat het in de bus zo kon echoen... zolang je hard genoeg schreeuwt, kan het dus wel heel goed...
Gelukkig was hij in de trein iets stiller, maar hij bleef heen en weer lopen. Je zou kunnen zeggen dat hij van Dordrecht naar Diemen gelopen heeft hihi. Daarna was hij eindelijk een beetje moe geworden en was hij ook stil.
Nu zijn we thuis en hij heeft al snoepstaaf en drinkbak ontdekt, dus dat komt helemaal goed.
Hier twee fototjes, natuurlijk maak ik nieuwe als hij niet achter de tralies zit :D

Zo, nu is mijn achttal kompleet!

Groetjes, Ivana