29 juni 2025, 20:05:30

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Ivy

12 maart 2007, 16:25:08 #1560 Last Edit: 12 maart 2007, 16:27:08 by Ivy
Hoi!

Monky, ik heb geen stapel ;D. Ik ga nu echt een jaartje afwachten hoe het hier allemaal gaat ontwikkelen, wie wil met wie en zo, en dan kijk ik of er iemand over is en wat ik eraan ga doen. (bonte mannetje :D)

Mijn zeven dwergjes staan vandaag niet allemaal op de foto, maar wel eindelijk na een lange tijd Makker en Nicky kroelend. Ze komen nu regelmatig samen het blok uit, de kleine worden wel goed gevoerd, ukkie ook, en ze houden elkaar goed warm, dus geen paniek.

Ja, zo werkt het niet he...

Dan maar even 'vingertje' helpen

Makkertje begint zijn baas-functie in de groep verliezen aan Sammy. Die jaagt hem nu regelmatig weg, maar Nicky laat zich door de macho-gedrag niet verleiden en blijft trouw aan haar mannetje. Ik moet wel iets aan Sammy zijn gedrag doen, want zo kan het niet verder, hij is veel vervelender tegen Makker dan Makker ooit was tegen wie dan ook, en dat zegt genoeg.
Ik ga Sammy apart zetten met Joepie en een blok. Voorlopig in de vogelkamer, als dat niet lukt verhuis ik ze voor een paar weken naar de woonkamer. Als Joepie niet overtuigd is, dan zal ik het met Jessie proberen, zo ben ik van het probleem 2 ook af - Jessie die voor Makker steeds kippetje gaat zitten en hij maakt daar maar al te graag gebruik van. Ik wilde Jessie eigenlijk aan Jelle koppelen, maar die is nog niet zo desperate als Sammy, dus die kan ook wachten tot Leia groot is :D

Oh ja, Leia.
Ze is al helemaal thuis in de vogelkamer, helemaal toppie. Ze kan hier veel beter de weg vinden dan in de woonkamer, zo kan haar toegetakelde kuifje eindelijk groeien. Het viel me nu pas op hoe klein Leiaatje is, een Joepie formaat haha.

en nog eentje uit de woonkamer. Hier is haar wondje te zien op het koppie, kuifje dus geminimaliseerd.

Iedereen heeft haar makkelijk geaccepteerd, Jelle heeft gisteren zelfs haar staartje geprobeerd te poetsen :D, verder blijft het een knuffelkont.

En nu de pluisjes...
Het kleine koppie tussen haar zusjes en broer...

Hij is wel heel levendig en wordt ondanks zijn minimaat heel goed gevoerd. Nog even en dan is hij net zo groot als zijn broertje

en zusjes

Jaja, pennetjes komen al goed door. Ik ben benieuwd of lutinotjes parels krijgen :D.

Zo, dat was het eventjes. Bedankt voor de felicitaties, Leia is een moppietje en ik ben blij dat Aad mij lief genoeg vond om voor zijn kleine vriendin te mogen zorgen :P

Groetjes!
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

Sanna

Citaat van: Ivy op 12 maart 2007, 16:25:08Dan maar even 'vingertje' helpen

Whaaaaaaaaaaaaaah!!! Geweeeeeeeldig, de kuiven zitten in de 'knoop'... *smelt* :P ;D ;D

Anja

Hoi Ivy,

Die kroelfoto's geweldig. Daar smelt je toch van.
En Leia ohhhhhhhh dat kuifje. hoop dat het snel genezen is.
En van babie valkjes daar kan ik geen genoeg van krijgen.

Groetjes Anja

kimmie

Hoi Ivana,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst...
Hopelijk groeit haar kuifje snel weer aan...

Dat kleine manneke tussen zijn broer en zusjes  :-*
Ze groeien weer hard...

Verder lijkt Lady op haar ouders...

Ze draait helemaal mee zodat ik alles kan kroelen ;D

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

*Yvon

Hoi  hoi

OOOOOHW...... wat een heerlijke foto's heb je hier weer neer gezet.  :-* :-*
Die kroelfoto is echt een topper !!  ;D
En nog gefeliciteerd met leiaatje.  ;D
Nog een lieverd erbij.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Mijn hemel... Wat een berg gave foto's  :o

De ene nog leuker/mooier dan de andere  :D Ze hebben goed hun best voor je gedaan ;D

Groetjes,
Monky

Rianne

Wat ontzettend lief! :D Daar kan ik nou helemaal vrolijk van worden! :D

hennie

Hallo Ivana,

Heb je al gehoord hoe het Inotje bevalt in haar nieuwe huisje?

Gefeliciteerd met Leia en ik hoop dat zij over een poosje de langste kuif van allemaal heeft!

groetjes, Hennie

aad

De langste kuif ... en de meeste eieren  ;D ;D ;D ;D

Sanna

Citaat van: aad op 13 maart 2007, 20:24:34
De langste kuif ... en de meeste eieren  ;D ;D ;D ;D

Whahahaaaa jaaaaaa ja, Aad weet wel wat hij weggeeft ;D ;D

Ivy

Stelletje grappenmakers.

Funny, but not funny enough!!!
Arme kind.

Ivy

Leia:
"Eitjes? Ja lekker, doe maar!"

Vandaag heb ik ze weer geplantespoten haha, Makker die genoot enorm.

Nicky kwam natuurlijk ook erbij, hoewel het op deze foto meer lijkt alsof hij zich wilden schuilen onder de vleugel van haar mannetje :D

Sammy zit er maar een beetje bij, hij blijft toch dichtbij haar in de buurt, maakt niet uit of het regent of de zon schijnt ::). Hij zit nu twee dagen 's nachts met Joepie in de kooi, ook blok hangt eraan. Vandaag is hij er wel in geweest, Joepie volgde hem wel, maar he, of dat wat gaat worden - geen idee.

Leia heb ik niet gedoucht, omdat ze vorige week mee is geweest in de douche, maar he, vond ze toch jammer en ging ze maar in het waterbakje badderen.

Toen toch nog even met plantespuit gesproeid

Lekker hoor

Vakantie foto

Veertjes op haar hoofdje komen al terug, hopelijk is ze binnenkort weer heel :D

:-*

Met jonkies gaat ook nog steeds alles goed

Gaaaaaaaaaaaap

Are you talking to me?

Ja

Jongere lutino die slaapt nog heel graag. Lekker uitgestrekt over haar broertje met vleugels gespreid.
"Jongens, ik wil jullie omhelsen... Groep hug!!!" haha

Groetjes, Ivana

hennie

Oh Ivana,

Wat zijn ze leuk!! Schattige foto's !!

En Leia....die wordt het mooist van allemaal  ;)
groetjes, Hennie

Sanna

Whahahaaaa!!! groophug ;D ;D ;D