30 juni 2025, 06:39:22

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Ivy

Hoi!
Nou, gisteren middag is Binky opgehaald. Ik wordt wel heel goed op de hoogte gehouden over hoe het met hem gaat :D en het gaat heel goed.
In de nieuwe kooi zetten ging aardig en toen ze trosgierst naast hem wilden hangen ging hij nog uit de hand trosgierst eten. Lijkt wel of hij honger had na de lange reis van 30 minuten haha.
De drie dames doen het goed, gisteren mocht ik Lady en Daisy eventjes kroelen. Ze geven me nu duidelijk aan dat ze de kooi uit willen, dus dat ga ik zo even doen ;D

Kim, de eerste jong zou dit weekend geboren moeten zijn, dus wie weet heb je nog geluk en zie je ook een babyvalkje :D.

Groetjes!

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

kimmie

Oh dat zou leuk zijn ;D

Lady wilt al helemaal kroelen...
Wat maak je het me makkeljk ;D ;D

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Ivy

Hoi hoi!
Nou, ik heb blijkbaar niet goed gerekend want raad eens wat ik net hoorde...  ;D

Rianne

Voedergeluidjes? :D

kimmie

Een "piep" eitje...

Ivy

Rianne had het geraden. Ik ging natuurlijk gelijk kijken, maar iemand heel boos zat er op.

Dus na een paar uur wachten, na de wisseling van de wacht heb ik die kleine van onder Nicky eventjes kunnen stelen.
Het is een lutino (gepareld?) en heeft nu al een enorm kropje :D

Gisteren heb ik eitjes nog geschouwd maar geen piepje gehoord, het kwam als een verassing. Ze ziet er al zo groot uit, maar ze moet echt vandaag geboren zijn, want gisteren avond heb ik een paar uur bij ze gezeten en niks gehoord.

En waarom ruikt onze woonkamer naar vers-gemaaid gras?

Ja, Kim, ze zal Karel zeker laten zien hoe hij van het leven moet genieten :D

Groetjes!
Ivana

aad

Zal ook maar gras neer gaan zetten  ;)

kimmie

Ik zie dat ik boodschappen moet doen ;D

Rianne

Gefeliciteerd met je lutino baby! :D Heb ik m gewonnen omdat ik goed geraden had? ;D

Ivy

Citaat van: Rianne op  1 maart 2007, 20:01:43
Gefeliciteerd met je lutino baby! :D Heb ik m gewonnen omdat ik goed geraden had? ;D

Haha, is goed.  :P Ik kom haar over 7 weken brengen. ;D

*Yvon

Hoi hoi

Wat een mooie foto's heb je hier weer neer gezet.  ;D
En Binkie al de deur uit.  ;) ;D
Was hij alweer zover.......
Nu de 2 dames nog.  ;)
En nou ook alweer een donsje !!
Ik zie de laatste tijd weer zoveel leuke mooie,lieve,jonkies dat ik elke keer steeds meer een beetje meer jaloers word.  :-[ ;D
Ik wil oooooookkkkk van die kleine donsjes vasthouden !!  :'( ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Ivy

Hoi Yvon.
Waar woon je? Kom langs :P

Ja, ze zijn inmiddels allemaal klaar voor. En Binky doet het goed op zijn nieuwe adres.
De drietal hier doet het ook goed, overmorgen wordt het tweetal... Vandaag lieten ze zich alle drie kroelen, dus dat gaat ook lekker... Melba toastje vonden ze ook heerlijk  :)
Heerlijke dingetjes. Het is wel erg moeilijk om ze te laten gaan, ook al weet ik dat ze allemaal leuke huisjes krijgen en dat ik ze toch niet allemaal hier kan houden. Ben benieuwd of dat ooit went...

Groetjes, Ivana

Rianne

Citaat van: Ivy op  1 maart 2007, 20:26:18
Citaat van: Rianne op  1 maart 2007, 20:01:43

Haha, is goed. :P Ik kom haar over 7 weken brengen. ;D

Het is dat ik al een popjes teveel heb maar anders zou ik dat schatje uit je handtekening allang al gereserveerd hebben... *zucht* ;)

*Yvon

Hoi hoi

CitaatHoi Yvon.
Waar woon je? Kom langs  :P

Je woont een klein beetje tever weg.  ;D ;D

Ik denk omdat het van die lieve valkjes zijn,dat het wel moeilijk blijft om ze te laten gaan.
Dat had ik verleden jaar ook met 4 jonkies van de 6.
Dat waren zulke lieffies,ook van die kroelers.  :-*
Maar zo zullen er wel meerdere jonkies komen,en helaas de ruimte laat het niet toe.  :-\

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Ivy

Vandaag hebben we samen in het zonnetje gezeten...
Inotje zat op de lamp en Daisy en Lady op mijn schouders.
Omdat Lady morgen weggaat, heb ik nog een paar laatste foto's van haar gemaakt

Het is een heel lief valkje geworden, ik zal haar missen. Ze laat zich aaien, geeft kusjes en heeft een prachtige kuifje, echte lady dus.

Daisy in het zonnetje

Inotje vond haar voerbak aantrekkelijker en vloog terug de kooi in, maar goed, ik heb nog eventjes om foto's van haar te maken  ;D

Boven gaat alles goed, ik ga straks kijken of er meer donsjes liggen...

Groetjes, Ivana