16 mei 2025, 01:32:03

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Ivy

We zijn gezond!!! ;D ;D ;D
Ik mocht bellen voor de ontlasting onderzoek en die was nog niet binnen, maar in ieder geval geen papegaaienziekte. Dat uitslag zou ik pas volgende week horen maar hij zei al dat het tegenwoordig al veel sneller gaat maar zo snel! Ik ben erg blij dat alles in orde is!
Ik verwacht dus ook geen gekke dingen te horen over de ontlasting maar na 1 uur moet ik dus nog een keertje bellen.
Dus misschien vanavond mag je Rafiki al aan de rest introduceren Ankie :D
Ik zal nog straks neerzetten of ik iets hoor over de ontlasting (die zou op wormen ed gecheckt worden). Ook heb ik over Yara's oogje gevraagd en de assistente zou het navragen en dan hoor ik ook of ze nog een prikje moet krijgen. Ik ga nu even in Almere rondbellen of ze een prikje vibramycine kunnen geven, anders wordt het weer een retourtje Amsterdam :-\

Tot strakjes!
en heeeeeeeele blije Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ivy

Oke, ontlasting was ook in orde...
Morgen moet ik toch naar Amsterdam, in Almere hebben ze die ab alleen als druppels. :-\ Ik heb een afspraak gemaakt, ik hoop echt dat dit het laatste prikje is, dat Yaratje moet krijgen.
Groetjes, toch opgeluchte Ivy

Riny

Hoy Ivana
Gefeliciteerd , nu zal er wel een steen van je hart vallen.
Ben je niet bang dat Makker jaloers wordt, als die niet mee mag in de trein?
Groetjes Riny :D

Caroline

Gefeliciteerd, gelukkig goed nieuws.

Sterkte als je weer met Yara naar A'dam gaat.  :-\

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Nou dat is zeker goed nieuws zeg.  :D
nou hopen dat Yara d'r oogje snel over is.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Hi Ivy,

Wat een last is er nu van je schouders gevallen, of niet?

Ik ben natuurlijk ook heel blij dat ze niets mankeren  ;D

Nu alleen Yara nog.
Geef haar maar een flinke knuffel van mij als je weer thuis bent van de DA.

Groetjes,
Monky

Ivy

Hoi!
We zijn alweer terug van de DA. Yara kreeg dus nog een prikje, hopelijk de laatste. Haar oogje zag er vanochtend al heel goed uit, zo goed dat ik twijfelde of ik haar weer moet stressen met de treinreis. Maar ja, gisteren avond zag het nog wel geirriteerd uit. Ik kijk vanavond wel of het zo goed blijft of niet.
Gisteren avond was er paniek - Makker verloor vijf pennen, twee met bloed er aan, maar gelukkig kwamen ze heel uit. De andere drie pennen waren de afgeknipte pennen, dus hij is nu niet meer gekortwiekt. :D Ze kwamen goed uit, waarschijnlijk waren ze toch aan de beurt nu Makker in de rui zit.
De babies fladderden ook. Ze hadden wat meer geluk, alleen Jessie verloor de langste staartveer :-\ en Yara heeft een beschadigde vleugel. Arme ding, alsof ze niet genoeg pijn had met al die prikjes. Ze heeft een flinke bloeduitstorting (zo heet het geloof ik). Ze bloedde niet, maar je ziet wel waar het zit :-X. Ze vliegt wel en houdt het vleugel goed, dus het is niet erg serieus. De DA checkte de vleugel en zei dat zolang ze haar vleugel goed houdt hoef ik me geen zorgen maken.
Ik heb wat badderfoto's, ik plaats ze vanavond ofzo. Ik moet zeggen dat photobucket raar doet - hij verkleinde mijn foto's, terwijl ze geeneens 200 kB waren. Ik hoop dat het maar een foutje is omdat ze net een upgrade deden ofzo, anders moet ik een andere plek zoeken waar ik de foto's kan dumpen...

Tot straks!
Ivana

Ineke

O,o, jouw schatjes zitten in de ziekenboeg met de rui.
Goed dat Yara's oogje beter wordt, hopelijk heeft ze niet veel last van de vleugel.
Straks of morgen ben ik terug voor je badderfoto's, want net als kroelfoto's gaan die erin als zoete koek. Doei!

Ivy

Hoi Ineke.
Jou kan ik toch niet laten wachten tot morgen, jij bent (een van) mijn trouwste fotofan!
Waterpret!!!!

Toen wou ik toch nog mijn andere birdies op de foto zetten en viel het me op, dat arme Sammy ook slachtoffer werd van de tijdelijke gekte gisteren :-X. Hij heeft een beetje bloed aan zijn vleugel en er hangen een paar veertjes wat los aan zijn rechte vleugeltje :'(

Hij is wel erg stoer, hij liet helemaal niet zien dat hij pijn heeft en draaide zich nonchalant om zodat ik ook een foto kon nemen van de andere kant :D

Hij kan wel ermee vliegen, daarom viel het me nu pas op...
Makkertje had nog nooit zo een 'bad hair day' als vandaag ;D

Zijn waterpokken zijn nu echt heel erg geworden 8)

En nu de babies:

Vlekje

Vlekje gapen

Vlekje slapen

Rikkie

Rikkie met Yara

Yara

Yara met Jessie

Jessie

Het is hier nu lekker rustig, iedereen is dutje aan het doen... behalve ik dan

Groetjes!
Ivy en de schatjes

marga

hoi Ivy
wat een mooie foto s
echt heel mooi en lief
groetjes marga

Valerie

Hoi Ivana!

Had Yara een ontstoken oogje? Jammer dat ik dat niet eerder las! Want met een simpel CAF zalfje (normaal voor katten en honden) is het in 1-2 dagen weg. Valko heeft het ook gehad.
Mooie foto's weer!

Ankie

Hoi Ivana

Ik ben ook een hele trouwe fan van je foto's hoor ! ;D
Ze zijn weer prachtig ! Vooral de badderfoto's ! Ik zal morgen een bakje water voor Raaf neerzetten ,kijken wat hij ermee doet !
Hij zit trouwens het liefst bij ons ! Zo heerlijk hoe hij om knuffels vraagt !! We zijn echt dol op hem en het is alsof hij al jaren bij ons is !!!

Groet van Ankie

Ivy

Hoi Ankie.
Dat hoor ik graag! Wat een knuffelkont, ik heb het echt niet verwacht. Mijn eerstgeborene, ben wel trots op hem :D
Ik ben benieuwd of hij het water in gaat :).
Zodra mijn scriptie af is kom ik hem een kus geven, tot die tijd mag je het voor me doen!
:-* Ivana

Ineke

Hoi Ivy, wat n pech, ik wilde even gluren, maar kan ze niet zien op t werk :-\ Er komt dan alleen n grijs vlak. Dus moet ik wachten tot vanavond. Het zijn veel grijze vlakken :D dus ik kijk ernaar uit!

Caroline

Geweldige foto's!!!  :D

Beterschap met je ziekenboeg.  ;)

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.