1 juli 2025, 11:49:35

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Sanna

Ow Ivana, ik smelt met je meeeeeee  :-* :-* :-*
Wat een scheeeetjes!!

Liefs, Sanna

Riny

Hoy Ivana
Mijn hart stroomt over van geluk ,als ik onze Makker zo zie.
Liefs Riny :D

Saar

je foto's zijn zoooooo lief!! :D
groetjes Saar :-*

Rob S

Citaat van: Saar op 16 augustus 2006, 19:45:32
je foto's zijn zoooooo lief!! :D
groetjes Saar :-*

En ik denk dat de valkjes nog veeel liever zijn dan die mooie kroelfoto´s!

marilyn

hoikes ivy

weet jij wel wat je uitspookt met zo'n foto's te plaatsen !!!!!!!!!!!!!!! jeetje straks smelt hier gans het forum af bij het bekijken van je kroelfoto's  ::)  :P ach wat een schatje is het hé zo lief tegen haar ouders  :D als je zoiets ziet dan moet je hartje wel reageren  ;D

groetjes marilyn

Ivy

Hoi allemaal.
Zie, jullie smelten van de foto's maar zoals Rob al zei - in het echt was het nog erger. Ik heb mezelf nu eindelijk opgedweild :P ;D. Ik ben echt blij dat Jessie hier blijft want anders had ik haar echt niet mee kunnen geven aan iemand ;D
Vanmiddag zat Yara ook al uit het blok te gluren, dat zal ook niet lang meer duren. Ik ben benieuwd of zij haar zus gaat volgen of of ze liever terug het blok in kruipt met haar broertjes :D
Fijne avond nog :)
Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

hippysuus

oh guttogut...wat ontzettend lief zijn die foto's. Die waren wel het wachten waard hoor  ;D :-* :-*

carco

die foto's :-* ook ik ben gesmolten  :D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Ineke

Citaat van: hippysuus op 16 augustus 2006, 23:18:59
oh guttogut...wat ontzettend lief zijn die foto's.

Dat waren letterlijk de woorden die ik als eerste dacht toen ik de foto's zag :)
Jouw banaantje is n vrijpopje! Wat n leuke familiefoto's, ik kan mij goed voorstellen dat Riny overstroomt van geluk. Makker kijkt zo tevreden!

Ivy

Hallo!!!
Kleine spul komt eindelijk eruit ;D.
Vlekje zit nu op de bodem met Rafiki (of Rikkie :-X die twee lijken erg op elkaar en kan ik ze nu alleen aan de staart herkennen :o). Ik ga morgen het blok weg halen zodat ze eindelijk wat meer op ontdekingstochtjes gaan want zodra ze in de kooi zijn gaan ze gelijk het blok in.
Hopelijk stopt het gewipwap van hun ouders dan ook...

Yara zat gisteren op de uitkijkpost, vandaag zat ze ook heel even net uit het blok (ik heb daar zo'n terasje gemaakt)

De grote drie spelen buiten de kooi vaak samen...

Groetjes!!!
Ivy

Monky

Hi Ivy,

Wat een heerlijke foto's!!! :-* :-* :-*

Groetjes,
Monky

Ivy

Hoi!
Vandaag kwamen de nieuwe eigenaren van Rikkie en Vlekkie kennis maken - ze hebben besloten om ze allebei te nemen waar ik dus heel blij mee ben. Ze krijgen het vast goed in hun voliere en ik vond het ook hele aardige mensen... Gelukkig.

Vanochtend vlogen hier vier jonkies rond - wat een drukte ;D. Zo zaten ze er vanochtend bij:

Kleine Yara vond het nog moeilijk om te klimmen en was al blij om hier te kunnen komen dus heb ze gelijk een dutje gedaan :D

Vanavond heb ik het blok weggehaald en alle jonkies op de bodem gezet. Het is wel tijd voor ze om eindelijk leren eten en klimmen... En het gaat ze goed. Alleen Vlekje en Yara slapen op de bodem, ik zal morgen waarschijnlijk poepjes van ze af moeten krabben want ze slapen precies onder Nicky en Jack haha. De rest slaapt op de stokjes en het is echt een mooi gezicht, zo een volle kooi :D. Ze slapen lekker tegen elkaar aan en ik zou ze het liefst uit willen halen en knuffelen maar ik laat ze met rust, vandaag was al genoeg spannend voor ze.

Nicky was eventjes in de war, maar op de plaats waar het broedblok hing, heb ik nu een voerbak opgehangen en dat vond ze een goede alternatief ;D ;D ;D

Ik ga nog maar eventjes genieten van mijn volle schatkamer, straks gaan de vier babies naar hun nieuwe huisjes en wordt het hier weer leger. Ik ben benieuwd of Joepie en Sammy dan in de kooi mogen van Makker :D.

Groetjes!!!
Ivy

Riny

Hoy Ivana
Wat heb je mooie foto's geplaatst.
En ik ben blij dat je voor weer 2 van je valkjes een liefdevol nestje gevonden hebt.
Liefs Riny :D

Monky

Hi Ivy,

Wat is Yara ontzettend mooi geworden...of had ik dat al gezegd hahaha  :-[ :-X ;D

En de andere jongen mogen er ook absoluut wezen!! Ik heb bijna spijt dat ik er daar ook niet een van gereserveerd heb. Die lekkere koppies  :o 8) ::) ;D
Wel heel fijn dat je nu voor allemaal een baasje hebt gevonden. Dat geeft jezelf toch weer wat meer rust.

Wat een lief kort staartje hebben ze nog  :-* :-* :-*

Groetjes,
Monky

Caroline

Ik lees dat er 4 naar een baasje gaan, betekend dit dat er ook een wilkleurtje bij jullie blijft wonen??

Jouw vriend blijft je verbazen of niet??

Leuk hoor!!  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.