3 juli 2025, 11:14:37

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Ineke

Ivy

Hoi!
Mag ik jullie voorstellen aan mijn nieuwe aanwinst?

Ja, we houden Inotje. Het is unaniem besloten in de verkiezingen ;D. Vooral Joepie wou graag een lutino vriendinnetje. Het is best grappig eigenlijk, maar Joepie is verliefd op lutinotjes. Want met Nala kan ze ook goed opschieten, niet dat ze elkaar kroelen ofzo, maar als iemand anders in de buurt zit (behalve Nicky dan), dan wordt hij weg gepikt, maar Nala mag wel bij Joepie zitten.
Nu nog een leuk naam verzinnen...

Rafiki begint nu echt een valkje te worden. Veertjes beginnen echt mooi te worden.

Baby 3.

De drie kleinste humpies beginnen ook al met veertjes.

Baby4

Baby5

Baby6

Papa Makker geniet wel van zijn vrijheid. Nu dat ze alleen het blok in gaan om te voeren, heeft hij genoeg tijd om:
te badderen

te spelen met een belletje

en ook om te poepen op mijn gordijnen, maar daar heb ik geen foto van ;D

Ik zal straks nog foto's maken van de rest van de schatkamer, heb ik ook al een tijdje niet gedaan...
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Saar

Hoi Ivy :D
leuke foto's :D
groetjes Saar :-*

Monky

Hi Ivy,
Wat een heerlijke pollewoppies heb je!!
Vooral die lutino  :o Is die gepareld? Ik vind dat altijd zo machtig mooi  :) Dat is de volgende op mijn lijstje hahaha.

Wat een lekkere koppies hebben ze allemaal.
Ik heb werkelijk van je foto's genoten  ;D

Groetjes,
Monky  :D :D :D

Ivy

Hoi Monky,
volgens de kenners op de site is het lutinotje gepareld. En ik denk het nu ook, want het is echt aan de veertjes te zien.
Volgende op je lijstje? Dan heeft zij ook nog een zusje en die is hoogstwaarschijnlijk ook gepareld (kan bijna niet anders) :D ;) en zoekt nog een liefdevol huisje!
Groetjes! Ivana

Caroline

Leuk dat ze mag blijven, je beauty.

Gefeliciteerd!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ineke

Dan mag ik je nu PROFICIAT wensen met je nieuwe kindje :-*

hippysuus

Jaaaa je gaat Inotje houden...hoeraaah, hij/zij is net zo mooi als mijn kleine geparelde Mupke!!

De anderen worden ook al zo prachtig, de oudste is volgens mij een kleine schavuit  ;D

Ivy

31 juli 2006, 22:48:58 #983 Last Edit: 1 augustus 2006, 23:16:57 by Ivy
Hoi!
Vanavond vroeg ik me voor het eerst af, of de ouders ook te veel kunnen voeren... de twee jongste hadden enorme kropjes, het zag er gewoon eng uit! Ik heb ze voor een paar uurtjes uit het blok gehaald zodat ze niet meer gevoerd worden, zo eng.

Rafiki genoot vandaag extra veel van het kroelen. Waarschijnlijk heeft ie jeuk van nieuwe veertjes :D, toen ik hem terug ging leggen, viel er een kilo van die hulsjes van me af...

Mijn Inotje was vandaag extra mooi geel :D. Ik weet nog steeds niet hoe ik haar ga noemen...

Jong 3

Jong 4

De logeetjes moesten vandaag een invasie bekijken... Nicky viel de snoepstaaf aan en Makker het voerbakje... tja, als Zazou en Nala het niet eten, dan helpt hij een handje... want Zazou en Nala hielpen vandaag Joepie en Sammy met hun voer hihi.

Nala en Joepie beginnen vriendinnetjes te worden...

Sammy zijn kuifje is nog steeds een beetje grappig... maar begint wel erg mooi te worden.

Oh ja, nog een fototje van Kazooie... voor de kleur... ;D

Groetjes! Ivana

PS Weet iemand toevallig of ouders ook de kropjes kunnen rekken door te veel voer geven?

Ivy

Hoi!
Foto's van vandaag! Ik heb gebruik kunnen maken van dat half uurtje zon vandaag... zo ziet Inotje er nog geler uit dan ze is!

de twee meiden  :D. De jonge lutino krijgt ook veertjes.

en de boys! De jongste had er alleen geen zin in ;D

Raafje

met zijn broertje

en nog een keertje met z'n allen!

Groetjes!
Ivana en haar schatjes

marilyn

hoikes ivy

oooooooooooo zo'n mooie lieve schatjes en zeker dat knalgele kleintje  :D  :D  :D zou dat heel kleintje met de gele kuif ook zo geen knalgeeltje worden  ???
ze zijn in elk geval heel schattig hoor  ;)

groetjes marilyn

hippysuus

Wat groeien ze toch hard he? Inotje is prachtig, ik ben er echt helemaal verliefd op! En hoe die kleine tegen Inotje aanzit...smelt   :-* :-* :-*

De rest ik ook geweldig hoor maar ik ben echt weg van Inotje ;D

Rob S

Hey Ivy!

Wat worden je jongen al snel groot zeg :o! En je lutino's, dat worden echte knapperds! Ik heb ook een nestje van een lutino en een cinnamon geparelde pop. Volgens mij is mijn lutino ook split of gewoon gepareld. Dus ik krijg als het goed is ook lutino geparelde jongen ;D. Ik hoop dat ze net zo mooi worden als die van jou!

Groetjes Rob

Ivy

Hoi allemaal.
Ik zal jullie complimentjes aan Makker en Nicky doorgeven. Ze hebben het werk dus heel goed gedaan ;D.
De babies groeien hard, waar, maar Rafiki is ook al drie weken oud! De tijd vliegt, ik kan het niet geloven!

Hoi Rob.
Jouw jongen worden vast ook heel erg mooi. Ik zag in je dagboek waar ze wonen en in zo'n mooie voliere kunnen vast geen niet-mooie valkjes geboren worden :D.

Hoi Marilyn.
Ik heb geen idee of het zusje van Inotje ook zo knalgeel word, the time will tell... En ze is wel geel, maar dat extra extra geel komt ook doordat ze in de zon zit.
Een foto in de schaduw heb ik gisteren geplaatst... dan kan je een beetje vergelijken.

Groetjes allemaal!
Ivana

Caroline

:o WOW!!!

Ivana, ze is echt super geel, jeetje wat is ze prachtig.  :D

En volgens mij zie ik bij haar zusje ook al pareltjes, dus ook zo'n beauty.

Ik vind dat de ouders het super doen hoor, met hun grote nest.

Gefeliciteerd, knuffel voor de ouders.

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.