30 juni 2025, 01:33:10

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Ivy

Hoi Ankie.
Ik wist wel dat Aad gewoon zijn jonkies mist... ;D

Met alle vijf babies gaat het nog steeds heel goed. Zelfs de kleinste inotje werd vandaag goed gevoerd, dus ik ben weer een stuk opgelucht. Want... nummer zes is toch onderweg! Vandaag hoorde ik het laatste eitje ook piepen. Ikke nie begrijp... maar ben stiekum toch heel erg blij. Dan zijn er drie ietsje grotere babies en drie ietsje kleinere en dan vallen die kleine hopelijk beter op :D. Want nu zie je de kleine poepie zo moeilijk...

Rafiki

Inotje1

Wildkleurtje2

Wildkleurtje3 en Inotje2

Ik heb vandaag hun blok schoongemaakt, nu maken ze het wel veel sneller vies dus ik maak het om de dag schoon...

En toen mochten ze weer terug en heb ik ze 1 bij 1 terug gebracht en dit bleef over  :D

Ik vond ze zo lief slapen... tja, het is ook een moeilijk werk om op de foto te gaan :).

Met de rest van mijn schatjes gaat het ook nog steeds goed, alleen is Joepie nog steeds niet echt lief tegen Sammy. Sammy wil graag een kroeltje maar krijgt altijd een knauw... en Nicky wou hem ook niet kroelen. Hij is wel heel sociaal en vroeg beide dames voor een kroeltje dus het ligt niet aan hem ;D.
Hij is nog steeds een beetje bang, maar eet wel trosgierst uit mijn hand (wel alleen als iemand anders ook meeeet...) en vandaag mocht ik hem met mijn neus aanraken. Erg tof vond ie het niet, maar hij beet me ook niet... Hopelijk mag ik hem binnenkort gewoon kroelen...

Groetjes!!!
Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Lin

Hey,

Ik kom op het juiste moment weer langs! Ik zag die geparelde lutino en ik vind hem erg mooi! wat een aandoenlijke fotos  ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

;D ;D ;D Ik dacht ook al pareltjes te zien.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hallo Ivana
Nou je gezin wordt in een keer wel erg groot.
Morgen wordt misschien je zesde valkenbaby geboren.
Je Lutino is inderdaad gepareld.
Mooie pareltjes net als papa Makker.
Groetjes Riny :D

Rianne

Hoi Ivy,

ik lag alweer flink op achter dus ben meteen naar pagina 63 gegaan :-[ Ik zag idd ook parels bij je lutino, mooi hoor! :D
En het zesde eitje gaat ook uitkomen? Wat een supernestje heb je dan! Als je twijfelt of de kleinste wel goed gevoerd worden, kun je altijd de 3 grootste er even uithalen zodat die niet al het voer opeisen. :)

hippysuus

Ja, zelfs ik als leek dacht ze al te zien. Wat leuk! De foto's zijn heerlijk...en nu zelfs al de zesde onderweg...hoe snel kan het gaan he?

Ik vind deze toch wel leuker als de miss piggy babies hoor ;D

Ivy

Hoi!
Het gezinnetje is compleet! Het laatste eitje is ook uitgekomen, het is een wildkleurtje. Het is in de laatste twee uur gebeurd want vanochtend was ie d'r nog niet.

Ik zag de parels niet, dus bedankt! De meisjes zijn dus geparelde lutinotjes! Leuk.

Ik zal vanavond weer foto's maken van mijn zestal. Nu nog hopen dat alles goed zal gaan met de laatste twee humpies, zo klein en zo lief... :-*
Nicky en Makker gaan nu alleen in het blok om te voeren, maar de kleinste liggen lekker onder de grootste dus dat gaat ook prima. Met zes babies zal het blok wel elke dag schoongemaakt moeten worden zie ik :D

Tot straks!
Ivana

hippysuus

Proficiat!!!!!!!

En ja, zes stuks zullen wel heeeeel veel poepen in zo'n blok..... ;D ;D

Riny

Hoy Ivana
Proficiat het blok zal wel vol zitten, met je zestal.
Dan kun je nu langzaamaan al beginnen, met liefdevolle huisjes te zoeken voor je zestal.
Voor je het weet zijn ze groot, en uitgevlogen.
Groetjes Riny :D

Lin

Ja de valkjes hebben er schijt aan!  :P

hippysuus

Caroline

:o :o 6 stuks!!!!

Gefeliciteerd hoor!!!

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Ha Ivana

Wat een verassing dat het 6de eitje ook nog uit gekomen is !!
Bijna 2 weken verschil met de oudste ...wat grappig en wonderlijk is dat !!
Ik ben benieuwd en morgen mag ik ze lekker weer zien !!!!

He Riny......Rafiki heeft al een adresje hoor en zelf mag Ivana er vast ook wel een houden...kan bijna niet anders toch ??
Dus nog 4 adresjes  ;D ;D ;D

Groet van Ankie

Lin

Hey,

Van harte met je grote gezin! Je bent compleet.

Ivy

24 juli 2006, 21:32:33 #944 Last Edit: 24 juli 2006, 21:48:48 by Ivy
Hoi!
Alle zes humpies doen het prima en ze hebben alle zes volle kropjes!
Nu dat ik weet dat lutino meisjes gepareld zijn, heb ik een dilema... ik weet namelijk niet of ik een wildkleurtje wil houden of een lutinotje! ;D

De kleinste drie humpies liggen hier te slapen, dus ik stoorde ze niet (weer). Het blok schoongemaakt en ze terug gelegd en ze sliepen weer verder... :D

Hier de oudste drie

Ik ben erg blij dat alle jonkies gevoerd worden!
Het is me gelukt om een voerfilmpje te maken - gisteren was ik heel enthousiast met houtvezel en heb het blok een beetje te veel gevuld, dus ik kon Makker zien. Nicky was ook in het blok, zij was de kleinste drie aan het voeren, en Makker de grootste drie. Papa's trots he ;D

http://www.youtube.com/watch?v=0UPJKzY4z4M

en hier tijdens de fotosesie.

http://www.youtube.com/watch?v=eHZtlzexbUk
http://www.youtube.com/watch?v=v_bxqNROV-A
http://www.youtube.com/watch?v=9cPDprsFpQY

Tot morgen!
Ivana