29 juni 2025, 03:04:25

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Ivy

Hoi Val,
gezellig dat je even kwam buurten... Ik wist niet dat rosella's zo grappig konden zijn :P. Vooral dat ie z'n eten in een waterbakje gaat afspoelen, eet ie het anders echt niet? Dat moet echt leuk zijn om te zien... ik moet vaker in jouw dagboek gaan lezen, denk ik :D

Nou, ik kan het nu eindelijk hardop zeggen - volgende kweeksezioen ga ik naar America om een kleine Limburgertje op te halen. Mijn vriend heeft eindelijk de strijd opgegeven en ik mag toch een mannetje halen voor mijn twee ladies.
Nou ja, Nicky heeft het een beetje aan zichzelf te danken, laatste paar dagen zit ze heel vaak kippetje, en dat vinden we zoooo zielig... en we willen niet risken, dat ze gefrustreerd raakt :P anders kweekt ze misschien een bobbeltje op haar rug, of haar buik, dat kan gevaarlijk zijn, heb ik gelezen... :D
Riny zal vast een lieve mannetje voor me uitzoeken die twee dames tevreden kan houden ;D
Nu heb ik weer iets 'to look forward to'... :)
Joepie heeft vandaag weer tegen het raam gevlogen. Er hangen wel vitrages voor, dus het was niet zo hard, maar vorige week vloog ze tegen een kast deurtje (dat is echt een ongelukaantrekkenvogeltje) en heb ze haar neusje opengehaald. Het wondje is vandaag weer opengegaan. ::)
Ze had net een schone snaveltje zonder blauwe plekjes, de vorige ongeluksspoortje was net uitgegroeid...  :-X  ik zie de blauwe plekje alweer aankomen :-\
Maar ja, gelukkig is het niks ergers... Soms denk ik dat ik haar toch beter kan laten kortwieken... Maar ze vliegen zo graag...

Ik ga weer, moet eigenlijk leren want heb vanavond tentamen... hoezo verslaafd

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Riny

Hallo Ivana
Vanmorgen heeft iemand mij de opdracht gegeven om op te letten dat ze vandaag NIET op het forum kwam,en haar er desnoods vanaf te schoppen.
Wie zou dat toch aan mij gevraagd hebben.
Weet jij het?????
Groetjes Riny :-* :-*

Agnes

Hihihihi,

Ik denk dat ik het wel weet.... ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Petra en Cheeky

hahaha, het is hier nog steeds grappig! Verslaafde!  ;) ;D

Gefeliciteerd met je a.s. valkje van Riny! Ging het nou om 1 mannetje voor beiden of voor allebei eentje? Ga maar vast oefenen met HOPPA-roepen en je weet het: je moet wipwappen altijd eerst voordoen!  ;) :P

Sneu voor Joepie dat het zo'n crash-valkje is! Ik zou haar maar een helmpje en een motorjasje aan trekken voortaan!

Liefs,
Peet

Valerie

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 26 oktober 2005, 20:38:45
en je weet het: je moet wipwappen altijd eerst voordoen! ;) :P

Ja, doe je dat dan met een valkje of met je man, want met je man, snapt ie het mss niet...  ;D
Citaat van: Ivy op 26 oktober 2005, 13:59:17
Hoi Val,
gezellig dat je even kwam buurten... Ik wist niet dat rosella's zo grappig konden zijn :P. Vooral dat ie z'n eten in een waterbakje gaat afspoelen, eet ie het anders echt niet? Dat moet echt leuk zijn om te zien... ik moet vaker in jouw dagboek gaan lezen, denk ik :D

Groetjes, Ivana

Hoi Ivy,

Als ik hem brood geef en het wordt hard, dan brengt ie het stukje eerst naar z'n waterbakje om het weer zacht te krijgen. En hij eet dan ook uit z'n pootje. Ik zal wel eens proberen of ik daar een degelijk filmpje van kan maken. Hij is nogal bang en zou dan niet verder eten, als ik te dicht kom.
Maar, leer jij nu maar voor je tentamen. Veel succes daarmee!

~Natas~

Hoi Ivana, Joepie en Nicky,

Ik moet zeggen het zijn wel 2 schatjes om te zien hoor.
Alleen jammer dat ze elkaar niet echt accepteren.
Ik hoop niet dat het bij mij dat geval gaat worden als Jesse er straks is.
En weet je ik wilde die naam ook hebben Nicky maar ik dacht ineens aan jou van oh nee dan hebben we 2 Joepie's en Nicky's samen.
Leuke foto's hoor, het zijn schatjes.
Haha kan je voorstellen wat valkjes doen voor een rijstekorrel, ik kan er over mee praten.

Groetjes,

Natas

Ivy

26 oktober 2005, 23:15:56 #291 Last Edit: 26 oktober 2005, 23:49:41 by Ivy
Hoi Riny. Ja, betrapt, ik geef toe :-[ schaam schaam. Maar had even geen zin meer. De tentamen ging niet zo heel erg lekker maar heb toch iets betere gevoel dan vorige keer, dus nu maar afwachten of het wat wordt...
We hebben al een naam voor het valkje (het is nu nog maar een 'werknaam' want wie weet, misschien als we hem zien dat wordt het toch iets anders) - Dookie, van die reklame voor bier die in diverse staat. Dan gaan we hem ook leren schreeuwen - WHAT'S UP!!! ;D

Agnes - ik denk dat je het heb geraden inderdaad... het was Petra! :P giggle giggle ;D ;D

Hoi Peet. Welkom terug. Het wordt 1 valkje en daar ben ik dolsblij mee hoor. Zie als jij zin heb in een valkje, moet je nog maar even wachten tot die twee van jou even goed wipwappen (wat zeg ik nou, ik bedoel foepjanknollen) en er komt zooo een eitje uit en heb je een lieve baby. Maar helaas, lesbische relaties leveren in mensen wereld geen babies en in valkjes wereld ook niet. Het zal natuurlijk anders zijn als Dookie er ook bij komt, maar ssshhhh... Gerard schrikt anders...
Oh ja, nog bedankt voor de tip, Joep was erg blij mee

Hoi Val. Ik weet niet wat ik moet zeggen... ik zeg maar liever niks... maar volgens mij hoor je ook in de categorie: De gekken, hier op het forum... Echt, allemaal sexmaniacs hier... dat kan ik niet verwerken, ik val flauw aaaaaaa......

Oh daar ben ik weer.
Natas, ik vind Jesse en hele leuke naam hoor. Het zou wel grappig zijn als jij ook Nicky en Joepie had... maar Jesse is erg leuk en past heel goed bij Joepie, dan heb je leuke initialen - J&J

Groetjes allemaal!
Ivy, Nicky en Joepie

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

jippie

Hoi Ivy,

Ik het eindelijk jouw dagboek eens doorgelezen, benieuwd naar jouw Joepie. Gek hé dat je zo'n gevoel kan hebben van: die naam moet het zijn! Je hebt echt twee leukertjes en dan straks nog een erbij... Ben je niet bang dat de dames jaloers worden als ze samen één heer moeten delen? Ik zie al aankomen dat er nog wel een bijkomt ;)
Succes met je tentamen!

Groetjes, Anne

Kirsten

Hoi Ivy,

Jeh! gefeliciteerd en weet je al wat voor mutatie het gaat worden? ben superhappy voor je!
Heb me rot gelachen om die foto met helm,. ook je andere foto´s waren weer top,.

We gaan inderdaad maar iets verzinnen, het is wel leuk als we de mensen van het forum tussen alle andere door kunnen herkennen toch ;D
haha en die kuif lijkt me een superidee, maar is misschien niet voor iedereen haalbaar,. Misschien gewoon een valkparkiet.com naamplaatje,. en een klein kuifje ;)

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Valerie

Citaat van: Ivy op 26 oktober 2005, 23:15:56

Hoi Val. Ik weet niet wat ik moet zeggen... ik zeg maar liever niks... maar volgens mij hoor je ook in de categorie: De gekken, hier op het forum... Echt, allemaal sexmaniacs hier... dat kan ik niet verwerken, ik val flauw aaaaaaa......

Wat? Ik een wat? Ik durf het nog niet eens uitspreken.  :o
Ik was alleszins niet begonnen...
En weet altijd: ik ben onschuldig (waarop Han steeds zegt "nee, je kijkt onschuldig")  ;D

Petra en Cheeky

Wat een lieve foto van Joepie met motorhelmpje op! En? Helpt het tegen het crashen? Of heb je ook een jasje nodig met versterkte mouwen?   ;D ;D ;D

Tja, Valerie moet je maar vergeven... die is net getrouwd, dus die foepjanknolt erop los!  ;) ;D Tuurlijk Val, jij onschuldig... als een lammetje zeker?! (dan wel in de shoarma!  ;D )

Groetjes,
Peet

~Natas~

Hai,

Ach arme Joepie.
wat heeft baasje nou met je gedaan  ;D
Ik zal wraak nemen hoor op je baasje.
maar ik moet er wel om lachen hahahaha.
Geef Joepie en Nicky maar een kroel van me.

:-* Joepie de POEPIE en baasje Natas

Riny

Hoy Ivana
Weet je dat je op pagina 2 stond?dat kan niet hoor.
Hoe is het in Almere je zult het wel druk hebben met alles.
Je studie en de fotowedstrijd,en als je dan een keer ter ontspanning op het forum komt wordt je weg gejaagd door een oude tante.
Och je moet maar zo denken'' van je familie moet je het hebben''
Hebben Joepie en Nicky nog kattekwaad uit gehaald??
Groetjes Riny :D :D :D

hippysuus

Hoi Ivy,

Je foto's waren erg leuk zo, je hebt me op een paar goede ideeen gebracht want waarom zou ik alleen maar de binnenkant van de kooi aankleden als ik ook nog zijkanten heb?

Daar ga ik zeker wat mee doen, dus bedankt voor de tip.

Hahaha komisch die foto met de helm, das wat voor valkjes die net uit het blok komen ;D

Ankie

Hoi Ivana

Wat leuk dat er een valkje bijkomt !!!
Ben ook wel benieuwd naar de mutatie.
Alles goed verder of ben je nu zelf tegen het raam aangeknald?
Zie joe nekst wiek :D ;D ;).

Groetjes