5 oktober 2025, 15:53:20

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Gerda

Jaaaa gaapfoto's!!!
Daar heb ik ook een stelletje van gemaakt. Het is inderdaad of ze een serenade aan het brengen zijn als je het op de foto 'bevriest'. Schattig dat die oogjes dan een beetje dichtgaan he? Gelukkig gapen ze gerust 10 keer achter elkaar, dus tijd genoeg om het dan vast te leggen :D :D

Je mag volgens mij van Joepie best een beetje de draak steken met zijn gegaap als je daarmee Kirsten aan het lachen maakt  ;D ;D

Groetjes Gerda

Petra en Cheeky

Wat een heerlijke serenadefoto's! Prachtig gemaakt, precies op het juiste moment, Ivy! Super! Ik moest ook lachen toen ik ze zag! :D

Groetjes,
Petra

Lin

Hey,

Gaapfotos zijn altijd leuk. Ik heb ook een gaapfoto in mijn handtekening. En volgens mij heb ik bij de link filmpjes ook een filmpje staan van kleine valkjes die blijven gapen. Maar dat weet ik niet zeker.

Maar zeker: giller van de maand!!

Groeten, Lin

p.s. foto van de maand zeker even een topic van maken!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ivy

Bedankt voor de complimentjes!
Tja, foto van gapende Joepie is niet zo moeilijk om te maken, ik heb een filmpje waar ze 1,5 minuut zit te gapen - en toen was ze al even bezig, arme meid. Ze wilde zo graag gaan slapen, maar zelfs toen ze haar koppie in de veren deed, moest ze nog effe gapen, was wel grappig...
Ze kijkt nu uit het raam weer, ze zijn daar allebei helemaal gek op!
Nou, allemaal, geniet van jullie zondag, niet dat het weer erg mooi is, maar ja...
Groetjes, Ivy, Nicky en Joepie

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

trienke

prachtige foto's weer ;D

groetjes Trienke

bobbie

Hoi Ivy,

Ik lag in een deuk om die foto's o solomio. hahahahaha.

Je kan soms zulke leuke dingen verzinnen bij foto's, die vragen er gewoon om (om een leuke tekst dus he).

Leg je camera maar klaar Ivy, kunnen wij weer genieten  ;)

Groetjes, Nel :)

Ivy

Weinig nieuws bij ons...
Nicky en Joepie zijn saai de laatste tijd, ze zitten de hele tijd bij het raam op hun speelplekje. Behalve als ik wat eet... of als ik filmpjes van dagboeken aan het kijken ben - dan komt Nicky naar me toe altijd, om te kijken waar het vogeltje is die zoveel herrie maakt... wel grappig om te zien. En dan heel hard in mijn oor fluiten, doet ze altijd goed, kan daarna even niks horen...

Gisteren hadden we visite en Nicky moest de kooi in, omdat ze steeds heel laag rondjes ging vliegen en maakte ze bang >:(, wat is ze toch soms erg! Aanvalluh!!! Kleine monstertje ;D. Ik dacht dat ze misschien iets mankeerde ofzo, ze was zo onrustig... Maar het kwam dus alleen door de visite, vandaag niks aan de hand... Jammer, ik had zo makkelijk een vliegfoto kunnen maken, maar het leek me zo lullig... :D
Ik hoop dat ze binnenkort weer iets grappigs doen, anders wordt mijn dagboek zo saai... :P
Groetjes!

Rianne

Hahaha wat leuk die gaapfoto's!!! ;D

Lin

Hey,

Een dagboek is niet zo snel saai hoor met mooie fotos! Leuk zijn altijd die reacties op filmpjes, ik kan erover mee praten!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Ha Ivy,
Hoezo saai.....?? Alleen al de manier waarop jij over je valkjes schrijft is absoluut niet saai! En dan de leuke foto's erbij! Nee hoor, gewoon zo doorgaan....! ;D
Groetjes,
Petra

Ivy

Hallo!
Een paar weken geleden heb ik in Gerda's dagboek wat afgekeken... :P

Het is wel een leuk speelgoed, die photoshop...
Maar nu nog een paar gewone foto's
Zoals ik al zei, je krijgt ze bijna niet weg van het raam... Gelukkig kunnen ze nu het plekje delen... Nicky is waarschijnlijk achtergekomen dat als ze naar buiten zit te kijken, ben ik allerlei lekkere hapjes aan het eten en zij ziet het dan niet en mist het allemaal!

IK ZIE JOU!

Laatste paar dagen geef ik ze 's ochtends ontbijt uit mijn hand. Nicky komt altijd als ik ze zaadjes geef, even naar het deurtje toe en Joepie volgt haar overal, dus zij komt ook. (Ik moet Joepie echt een nieuw naam geven, ik denk nog steeds over 'hem' ipv 'haar'). Joepie is niet bang van mijn handen als er zaadjes op liggen... Ik denk dat zij gewoon niet gekroeld wil worden, want ze doet het ook niet met Nicky. Ik geef natuurlijk niet op, maar heb het al zo vaak geprobeerd... En deze maand heb ik bij Joepie best veel bereikt want ze komt heel graag bij me zitten, alleen moet ik haar wel ophalen als ze me roep, ze komt niet vanzelf... Maar als ik dan dichtbij kom, dan zie ik het al op haar gezichtje dat ze op mijn schouder wil hoppen, dat is zo schattig, ze lijkt dan wel een beetje op een kindje die plassen moet... :D
Ik ben benieuwd of ze ooit heel erg tam gaat worden, want het lijkt zo lang te duren... het is wel frustrerend zo... Maar zou haar voor geen goud meer willen missen. Het is toch een schatje.
Groetjes, Ivy, Nicky & Joepie

Gerda

Hoi Ivy,

Heel herkenbaar dat op je schouder willen springen. Nezumi gaat dan altijd heen en weer wiegen en trekt pootje voor pootje een beetje op. Hij heeft geleerd eerst even te poepen en dan springt hij op mijn schouder. Hij lijkt inderdaad wel een peuter met hoge nood dan!!! :D :D

Leuke foto, en leuk gebruikt gemaakt van photoshop.
Ik had laatst mijn valkjes in met photoshop rugzakjes om gegdaan. Ik heb die foto geplaatst in mijn dagboek, maar ook rondgestuurd naar een paar mensen met erbij de tekst: rugzakken voor valkjes en papagaaien, klein 7,50 euro, groot 12,50 euro. En ja hoor een paar mensen trapten erin en vroegen hoe ik ze om had gekregen. Sommigen zeiden dat er waarschijnlijk niet echt een markt voor was en waar ik aan begon??

Grappig zo die foto op die stok bij de gordijnen. Een beetje kiekeboe!! En die foto van onderaf is echt grappig. Ja ze blijven je in de gaten houden. Hier hangen ze soms onder de planken van de boekenkast door te kijken wat ik doe.

Ja, tam maken is geduld werk he? Maar toch prachtig met ieder stapje wat je dichterbij komt!!

Groetjes Gerda
Lekker veel foto's blijven maken hoor, er is niets saais aan leuke foto's. En die van jou zijn leuk!!!

Ivy

Ja, die foto met die rugzakjes heb ik gezien, vond ik ook erg grappig. Ook grappig dat mensen erin trappen - maar ja, dat moet jou wel een goed gevoel geven - je hebt het perfect gemaakt, het ziet er zo echt uit! En dat ze je nog adviezen geven dat er geen markt voor is  ;D ;D ;D. Je had zeker veel lol ermee!
Mijn valkjes vinden het niet erg om op mij te poepen :-\, hoe kreeg je het voor elkaar dat Nezumi eerst poept voordat ie bij jou komt?
Je hebt mooie valkjes, ik volg je dagboek hoor, maar heb vaak niet zo veel zinnigs te zeggen... :-[
Groetjes!

Gerda

Hoi Ivy,

Je hebt vaak wel wat zinnigs te zeggen en als je commentaar geeft is het negen van de tien keer erg humoristisch ook!!

Ik heb Nezumi zover gekregen door elke keer wanneer ie ging poepen zeggen. Eerst poepen, goed zo!!! Nu zeg ik : Nezumi kom, eerst poepen, goed zo, kom maar!!!
Grisha poept nu ook vaak voordat ze bij me komt zitten. Maar het zijn ook enormmmmmm slimme valkjes  ;D ;D
Terwijl ze op me zitten poepen ze nog wel hoor, hoewel Nezumi echt naar achteren gaat hangen (als iemand die uit het raam poept :D :-X).

Groetjes Gerda

Roosje

*valt van haar stoel van het lachen* Whaaahaaha echt fantastich gewoon!