30 juni 2025, 19:48:35

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Ivy

20 juli 2005, 17:04:38 #90 Last Edit: 20 juli 2005, 17:07:24 by Ivy
Hoi!
Was er even niet - Harry Potter aan het lezen... Ik heb hem uit, dus kan ik weer even ook hier wat typen :P

Citaat van: trienke op 20 juli 2005, 09:44:24

Wat is joepie en nicky leuke valkjes zeg, zien er goed uit hoor, zijn ook zeker lief.

groetjes trienke

Ja Trienke, ze zijn wel lief... meestal... ;D

Ankie en Lin - Frankie is in maart weggevlogen. Toen waren jullie er nog niet denk ik... Het was een moeilijke tijd voor mij en nog steeds moet ik aan hem denken met pijn in mijn hart, ik zie hem steeds voor mijn ogen hoe hij op een huis zat en keek me aan. Ik heb geen kinderen en voor mij was hij dus net mijn baby. Ik heb nog steeds af en toe nachtmerries dat die andere twee wegvliegen! :'(

Almere vind ik nog steeds geweldig, het is alsof ik hier al heel lang woon, terwijl het nog maar drie weken zijn! Ik geniet steeds van de musjes en merels in onze tuin - in Hoofddorp waren er te veel katten en die genoten van in onze tuin te poepen >:( Zolang iemand kan genieten... ;D

Tijdens het lezen werd ik zelf lekker ondergepoept - Nicky wilde steeds een hapje van mijn boek... en we hebben vaak samen met z'n drietjes lekker gezeten - ik was een goede zitstokje, ik bewoog bijna niet en trok me niet veel aan van de echte wereld ::) ;D

Hier weer een paar fototjes:

Dat is hun 'all time favourite' speelgoed. Vooral Nicky, die zou nog je keel induiken om een stokje eruit te vissen! Is moeilijk als visite er is, dan moet ik ze echt opsluiten...

Weer in het zit/speelplek met nieuwe speelgoed - Joepie vind het erg leuk, eindelijk iets waar Nicky niet zo geinteresseerd is, Joepie mag dan vaak onverstoord spelen.

En af en toe mag zij zelfs op Nicky's plekje! (Ik schrijf altijd eerst hij, ben nog steeds niet gewend dat Joepie een popje is...)
En ben Nicky ook niet vergeten:

Niet zo erg scherp, maar ik vond haar zo schattig kijken van: Kan je me wel zien?

Groetjes weer,
Ivy, Nicky&Joepie

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Lin

Hey maart dit jaar heb je het over? Ik ben er nu twee jaar al hoor. Maar het kan zijn dat ik het gemist heb. Maar wat erg dat je hem nog zo mist, heel zielig voor je. Mooie fotos heb je gemaakt. vooral die laatste kan je goed dat bont zien op het koppie. Ik vind de allereerste super lief dat koppie.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Ha Ivy,
Wat een lieve foto's weer! Leuk dat ze zich zo vermaken met het nieuwe speelgoed! Grappig die foto met dat stokkie in de bek! Hahaha, de ondeugd straalt ervan af!
Groetjes,
Petra

Ivy

Hoi Lin.
Het is ook niet te doen om alle dagboeken en verhaalboeken te volgen... Er zijn zo veel! Dus ja, zo gek is het niet dat je het gemist heb...

Deze vind ik schattig, ik heb hem net gemaakt:

Peet - ondeugd ja, ik noem ze vaak monstertjes!
Groetjes, Ivy

Kirsten op haar werk

*smelt*

Groetjes
Kirsten

Lin

Citaat van: Ivy op 21 juli 2005, 11:37:15
Hoi Lin.
Het is ook niet te doen om alle dagboeken en verhaalboeken te volgen... Er zijn zo veel! Dus ja, zo gek is het niet dat je het gemist heb...

Deze vind ik schattig, ik heb hem net gemaakt:Groetjes, Ivy

Ik heb het een half jaar vol gehouden elke dag het is te doen als ej per dag een paar uur vrij bent. Ik ben nu weer begonnen. Wat een giller die foto echt geweldig!!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ankie

Hoi Ivy

Heerlijk dat het je bevalt in Almere. Er zijn hier inderdaad veel mussen ,merels ,mezen en allerlei andere vogels. Je zit zo in de bossen en herten en vossen kan je regelmatig zien.
In welk deel woon jij? Wij zitten al 15 jaar in haven ,vlakbij het Gooimeer. Is prachtig daar !!!

Wij hebben Zazou eind maart opgehaald ,dus je verhaal van Frankie heb ik inderdaad gemist toen. Maar het is inderdaad vreselijk wat er gebeurd is en ik denk dat die angst er altijd wel inblijft. Ik heb af en toe ook van die nachtmerries over valkjes die wegvliegen en ook al heb ik kinderen ,ik moet er niet aan denken. Logisch dat je Frankie nog mist , maar is nog niet zolang geleden hoor en je moet dit verlies toch ook verwerken????!!!
Geniet van de omgeving en wie weet komen we elkaar wel een keer tegen in de stad of zo  ;D ;D :D.

Groet van Ankie

Ivy

Hoi Ankie!
Wij wonen in de literatuurwijk, dus eigenlijk toch dichtbij jou. Ja, misschien zien we elkaar in de stad, ik ben dan de ene vrouw met een tatoo van een valkparkiet op haar voorhoofd :P ;D ;D.
Groetjes, Ivy

Petra en Cheeky

Tatoo of flats?  ;D ;D ;D

Ivy

Petra!!! >:( >:( >:(

Haaa haaa haaa die is goed inderdaad, en gezien ik niet een tatoo mens ben is de kans ook wel groter daarop... ;D ;D ;D

Ankie

Hoi Ivy

Mij kun je herkennen aan mijn kuif ;D ;D ;D :D.

Groet Ankie

Ivy

22 juli 2005, 19:02:26 #101 Last Edit: 22 juli 2005, 22:18:13 by Ivy
Ooo sooole mioooo!!!

la donna mobileee

Ankie

Hoi Ivy

Ze zijn leuk !!!!! ;D :D ;D.

Groet je Buuv

Kirsten

Hoi Ivy,.

Tranen in m'n ogen van het lachen,. zag het al helemaal voor me die serenade voor jou, echt prachtige foto's.!
Kan je daar nergens een prijs mee winnen ofzo,.. mijn stem heb je!,. hahaha
We zouden dat toch hier gaan organiseren,. foto van de maand enzo,. ehh mee starten?

Groetjes
Kirsten,. Ik heb genoten!

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ivy

Ach wel wat ben ik toch een slecht persoon... arme Joepie had weer een gaap-aanval en maak ik grapjes van hem...
Maar ben blij dat ik je aan het lachen kreeg,hoor, Kirsten...
Welterusten!
Ivy, Nicky&Joepie