24 mei 2025, 00:08:14

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Ineke

Haha, dus je bent toch gezwicht met Joepie :) Kan ik mij goed voorstellen! Blij voor je dat t gelijk zo goed gaat! Als t zo blijft kun je tenminste met n rustig koppie je scriptie afmaken! Of moet je nog beginnen :D  Ivy, ik ga zeker alles volgen, succes met tam maken!!!!!

Ivy

Hoi Ineke.
Nu ik steeds probeer te horen of ik nog meer piepjes hoor (zal wel niet lukken, eitje ligt goed verborgen onder papa Makker...) is het lastig om mijn scriptie te schrijven... beginnetje heb ik al, maar de rest wil niet zo lukken :D

Papa Makker mocht vanochtend een rondje maken...

En eindelijk heb ik dichtbij genoeg kunnen komen om foto's van Sammy te kunnen schieten...

Ze zijn nu weer los met z'n drieetjes en het gaat wel goed... Wel trekken Joepie en Nicky samen en blijft Sammy meestal op een klein afstand, maar hier ging het wel goed:

Sammy heeft trosgierst uit mijn hand gegeten, wat wel hielp is dat Nicky op mijn hand zat en ook knabbelde en Joepie zat met mijn rits te spelen. Toen hij zag dat zij het overleefden durfde hij ook dichterbij mijn hand te komen om trosgierst te pakken...

Ik ga weer mijn oor tegen de broedblok plakken  ;D
Groetjes! Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ankie

Hoi Ivy

En ?????????
Wat heerlijk dat het zo lekker gaat bij jou en wat heb je weer een leuke foto's gemaakt !
Sammy is echt schitterend hoor en ik kn niet wachten om hem in het eggie te zien !

Groet van mij

Ivy

11 juli 2006, 14:05:18 #843 Last Edit: 11 juli 2006, 14:18:50 by Ivy
Eerste baby is er! Ik hoorde wat luidere piepjes en ging kijken en er ligt een gele donsje onder Makkertje! Hij is wel actief, en ik hoor nu ook voergeluidjes...
Ik zal vanavond even naar het jonkietje kijken en hem even wegen.
Groetjes!!!

Hier is ie dan!

Valerie

Gefeliciteerd met je eerste jonkie!!!

Agnes

Hoi Ivy,

Wat leuk ! Je eerste donsje!

Gefeliciteerd! ;D ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

marga

hoi Ivy
gefeliciteerd  wat een lieve foto
wat een dotje
groetjes marga

Saar

gefeliciteerd met je donsje :D

groetjes Saar :-*

Rob S

Heey!!

Gefeliciteerd! Nu maar hopen dat het goed gevoerd gaat worden en dat er meer jongen volgen.

Groetjes

aad

ha die Ivyyyyyyyy  ;)

Leuk zeg , en nu op naar 11 stuks  ;D ;D ;D... kan hard gaan hoor ineens  :P

Groetjes Aad

Ivy

11 juli 2006, 21:05:22 #850 Last Edit: 12 juli 2006, 08:40:10 by Ivy
Hoi!
Bedankt allemaal!
Met het babytje gaat het heel goed, hij wordt heel goed gevoerd (ik hoor wel elke drie kwartier voergeluidjes!), straks popt ie nog ;D
Vanavond hebben we hem even eruitgehaald, kropje zit vol en hij woog vier gram, kijk maar:

Hier kan je goed zijn kropje zien, alleen is de foto niet zo scherp, we wilden hem niet te vaak flitsen.

Zowel mama als papa voeren de baby, dus het zal vast allemaal goed komen! Wat ik grappig vond - ik kon maar 1 helft van het ei vinden... zouden ze de rest opgegeten hebben ofzo...

Zover het nieuws uit de schatkamer... en ja Aad, op naar 11 ;D ... nou ja, eerst tien hier.

Groetjes, Ivana

Caroline

Hoi Ivy,

Gefeliciteerd met jeerste donsje!!

Geweldig joh!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi Buuv

Wat GAAF !!!!!! Dat wordt niks meer met je scriptie .... :P!
Van harte gefeliciteerd !! Helaas kan ik vandaag niet langskomen ,want ik heb vanmiddag een afspraak met de dokter . Maar misschien stap ik morgenmiddag wel even op de fiets en kom ik gewoon even een kijkje nemen !!!
Ik ben blij dat de kleine zo goed gevoerd wordt ! Het is wel snel gegaan alleemaal he !! Wat zal jij straks een hoop vogel in je huis hebben ! Komen die van mij er ook nog even bij  ::).
Maar ik ben echt heel erg blij voor je !!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Geniet ervan Buuv !!

Groet van Ankie

Monky

Citaat van: Ivy op 11 juli 2006, 21:05:22

Och hemel, wat klein... :o :o :o :-*

Mooie foto's trouwens van je "grote" valkjes  ;D

Groetjes,
Monky

Ineke

PROFICIAT met je kleinkind!
Helaas kan ik de foto's nu niet zien, maar dat haal ik thuis wel in :)