14 mei 2025, 01:31:07

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

aad

Citaat van: Ivy op 20 mei 2006, 10:18:17
Hoi!
Eergisteren was onze computer gecrashd en rara - de hardeschijf was stuk! :'( Natuurlijk die ene waar Windows op stond dus alles op C ben ik kwijt :-X - waar is de smiley die zn haren uittrekt uit vanhoop?
Ik was gisteren dus pc-loos - oh wat is dat vreselijk!

Hoi Aad! Het is inderdaad goed gelukt als je die foto nog ook zelf moest nemen! Ik was gisteren ook zo bezig met Nicky&Makker, en ik vroeg Gerard of hij een foto wou maken - en het is hem niet eens geluk! Hoe doe je dat :P :D

Oke, ik ga verder met mijn haren uittrekken :D

Groetjes, Ivy

Pc loos ooooooooooooo wat erg  :D
Ik heb 51 jaar zonder gezeten  ;D ;D ;D
Enne wat die foto's betreft  ik ben gewoon erug HANDig  :P
Verder veel succes met je haren uittrekse  :P

Groetjes Aad

Riny

Hoy Ivy
Morgen krijg je meer foto's mijn batterijen moeten eerst opgeladen worden.
Hoe gaat het met mijn Makkerke, gedraagt die zich een beetje?
Liefs Riny

Roosje

Fijn he zo'n forum. Zeker voor je eerste nestje. Ik hou er 1 zelf en 2 gaan naar mensen van het forum die ook nog eens een dagboekje bij houden, dat is echt ideaal.

Heel veel succes ermee :D

Ivy

21 mei 2006, 23:37:40 #723 Last Edit: 21 mei 2006, 23:39:43 by Ivy
Hoi!
Het triootje gedraagt zich uiteraard heel goed, ook Makker. Hij begint hier te wennen, ook heeft ie beter door waar die wel mag of niet zitten, gelukkig - want 1 afgeknipt veertje is al uitgevallen en het wordt straks dus weer fitnessen als hij ondeugend gaat doen... nu hoef ik hem meestal maar 1 keer ergens vandaan halen en dan geeft ie op :)
Ik hoop deze week iets over onze nieuwe kooi te horen, de man zei rond 28 mei... dus wie weet! Ik heb een paar mooie takken van seringenboom gehad en ik ga ze daarin gebruiken.

Derde eitje is er ook al, gisteren heb ik hem heel makkelijk om kunnen ruilen, want ze waren 's avonds allebei af toen we thuis kwamen en volgens mij hebben ze de hele nacht niet gebroed :-X want 's ochtends zaten ze beide gewoon nog op stok te slapen :-\ dus ik vraag me af of het met echte eitjes beter zal gaan... ik zit hier allemaal plannen te maken aan wie ik de valkjes schenk :D en straks heb ik helemaal geen valkjes, alleen rotte eitjes ;D.

Hoi Riny! Bedankt voor de foto! Ben blij nu met elke fototje, want ik ben dus al mijn foto's van Sammy kwijt :'( Ik ga ze nu allemaal nog afplukken uit mijn en jouw dagboek, maar ik vind het erg  :censuur dat ik die grote foto's kwijt ben, want ik wou zeker een paar uitprinten.
Als je ze heeeeel toevalig nog heb, zou je ze alsjeblieft nogmaals willen sturen? Als niet dan houdt het op... maar als je batterij weer opgeladen is, dan hou ik me aanbevolen :D

Hoi Roosje! Bedankt voor je wensen alleen krijg ik wel nepvalkjes nu, want M&N zitten op nepeitjes hihi. Dus als iemand nog een nepvalkje wil...

Groetjes, Ivy ;D ;D

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Roosje

Oh hahaha ik let weer voor de helft op hoor ::)

Woeps :-[ ;D

Riny

Citaat van: Ivy op 21 mei 2006, 23:37:40

Als je ze heeeeel toevalig nog heb, zou je ze alsjeblieft nogmaals willen sturen? Als niet dan houdt het op... maar als je batterij weer opgeladen is, dan hou ik me aanbevolen :D

Groetjes, Ivy ;D ;D

Hoy Ivy
Als ik klaar ben met mijn werk ga ik foto's zoeken.
Groetjes Riny :D

Ineke

Tatitata, proficiat met de Makkertjes! Leuk nieuws, dat Makker zich inmiddels heeft aangepast :)

Ivy

Hoi Ineke.
Inderdaad, aangepast haha
Heb jij trouwens een dagboek?

Groetjes, Ivy

Riny

22 mei 2006, 16:10:17 #728 Last Edit: 22 mei 2006, 17:10:57 by Riny

hippysuus

22 mei 2006, 18:29:16 #729 Last Edit: 22 mei 2006, 18:33:14 by hippysuus
ooh wat een mooie ECHTE valkjes he Ivy?

Ik hou me wel aanbevolen voor een nepvalkje hoor, daar kan ik dan wel weer 10 van hebben zonder problemen :D

ff bijvoegen: wat heb je een mooie topic geschreven bij vermist/gevonden. Daar help je vast een boel mensen mee!

Ivy

Citaat van: hippysuus op 22 mei 2006, 18:29:16
Ik hou me wel aanbevolen voor een nepvalkje hoor, daar kan ik dan wel weer 10 van hebben zonder problemen :D

Hoi Suus! Is goed, je bestelling is opgenomen! Ik zal het doorgeven aan de happy couple! ;D

Citaat van: hippysuus op 22 mei 2006, 18:29:16
ff bijvoegen: wat heb je een mooie topic geschreven bij vermist/gevonden. Daar help je vast een boel mensen mee!

Bedankt :-[. Ik hoop inderdaad dat het een beetje helpt. Ik had ook liever niet uit eigen ervaring willen spreken :'(.

Ik kan niet wachten op mijn kleine dotje! Hij is zo groot geworden, net was het een klein wit pluisje! Gerard vindt de naam Sammy nog steeds niks, het wordt straks nog op de babynamensites surfen!! ;D

De twee broeden steeds beter, nu is de nest bijna nooit verlaten. Wordt straks een oorlogje om nieuw eitje eruit te krijgen :) want die is vandaag gelegd denk ik.

Groetjes! Ivy

Ineke

Ha Ivy, nee ik heb geen dagboek. Ik zit nu al veel te vaak alle verhalen te lezen :)
Gaat dat ook zo bij jullie: jij komt met veel namen en Gerard is niet bijster enthousiast, maar weet zelf ook geen naam te verzinnen? Niet getreurd, jullie vinden wel n naam :-*
Dat zijn weer kunstwerkjes van Riny.

Ivy

Citaat van: Ineke op 23 mei 2006, 14:04:46
Gaat dat ook zo bij jullie: jij komt met veel namen en Gerard is niet bijster enthousiast, maar weet zelf ook geen naam te verzinnen?

Hoi Ineke.
Inderdaad, ongeveer zo gaat het. Of dan komt hij met van die onzin namen, zoals Frodo, Sjors, Sjonnie of Pietje... daar heb ik toch niks aan ::)

Ik denk stiekem dat je toch wel een verhaaltje begint... heb je trouwens al valkjes of is het de eerste, die je bij Riny gaat halen?

Groetjes, Ivana

Riny

23 mei 2006, 18:47:57 #733 Last Edit: 23 mei 2006, 19:08:02 by Riny

Ivy let  op het tongetje van Bink.

Groetjes Riny :-*

Ivy

Aaaaaaw mijn twee lievelingsvogeltjes in Limburg! Bedankt Riny!