7 mei 2025, 10:15:17

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Ivy

Hoi Ineke.
E-bay vind ik een beetje eng, maar op de site die je eerst gaf, zag ik deze.
http://www.papegaaienkooi.nl/images/papegaaienkooien/arthur/arthur.htm
Die lijkt me ook weer wat! Het wordt steeds moeilijker haha. Hij is niet zo 'wit' wit, en heeft een leuke uitstraling vind ik. Het blok zou dan helemaal rechts kunnen hangen, dus toch een beetje gescheiden van de rest.

Bedankt voor de link! Ik zal vanavond met Gerard overleggen :D

Groetjes, oftewel met kooizoekende groet haha, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ankie

Hoi Buuv

Jeetje , heb ik even wat gemist zeg !!!!
Wat een verrassing ! Leuk dat je er een Makker bij hebt en hij is prachtig ! Wat zal Nicky het naar d'r zin hebben en Joepie d'r tijd komt nog wel !
Zal lekker druk worden bij jou in de zomervakantie !!  ;D

Hoe gaat het met je nijnen buiten !

Groet van Ankie

Mariska

Hoi Ivana,

Makker heeft de smaak snel te pakken ;D
Hij laat er geen gras over groeien in ieder geval.
Maar dat geeft ook aan dat Riny een goeie keus heeft gemaakt.

Succes met het zoeken naar jou ideale kooi ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & SueƱo (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ineke

Die ''Arthur'' kooi vind ik errrrrrrrg mooi!
Ik zal ns zoeken of ik m ergens goedkoper vindt, indien ja, zet ik t hier neer.
Misschien hebben ze m nog in n andere kleur?

Ivy

Hoi Ineke.
Ja, ik vind Arthur kooi ook prachtig (en steeds meer!).
Het is niet zo erg wit, als je op de detailfoto kijkt, dan zie je dat het een beetje 'gespikkeld' is
http://www.papegaaienkooi.nl/images/papegaaienkooien/arthur/uitdraaibare_voederba.htm
Even wachten wat Gerard ervan vindt...

Makker en Nicky gedragen ze zich niet echt als minaars nu, zonet heeft hij haar weggejaagd! En ja, hij valt verder wel mee hoor, voor een valkje met handleiding :D, alleen mag hij van mij wat minder schreeuwen en wat meer mooi fluiten  ;D

Hoi Ankie.
Ja, het was voor mij ook een verrasing ;D en al helemaal dat Gerard zo makkelijk (nou ja ::)...) ja heeft gezegd! Ik moest bijna een jaar zeuren om Sammy! Waarschijnlijk had ie een goede dag gehad op zijn werk!
Konijntjes buiten vinden het volgens mij heerlijk. En hun hok vinden ze denk ik ook heel leuk, want ook al is het deurtje naar de ren open, blijven ze vaak erin liggen... Ik moet nog wel wat uitpuzzelen, want ik durf ze niet in de ren laten als ik niet thuis ben. Ik moet een handige Harry zoeken die voor mij een overdekte ren maakt ::)

Voor de liefhebbers zal ik straks nog een filmpje van Makker uploaden die een of een ander deuntje fluit. Ik weet niet wat het is, maar het komt me bekend voor. Wie het weet mag het zeggen, hij krijgt eervolle vermelding haha.

Groetjes, Ivy

Riny

WAAR IN BRONSGROEN EIKENHOUT [/color][/b]

hippysuus

Hoi Ivy,

Heb je hier ook al eens gekeken voor een kooi:

http://www.goedkoperkanniet.com/

daar heb ik de mijne vandaan gehaald destijds, en ik zag dat de kooi waar jij een link naar had staan er ook op staat.

Gefeliciteerd met Makker jij bofkont  ;D :-*

Groetjes,
Suus

Ivy

8 mei 2006, 19:04:20 #668 Last Edit: 9 mei 2006, 10:58:03 by Ivy
Hoi Suus!
Ja, goedkoperkanniet ken ik, ben een reguliere klant ::) ;D
En ja, ik ben een bofkont! en Nicky ook :P :D

Hier de link naar Makkers liedje:
http://www.youtube.com/watch?v=XmxQ14a9OU0

Makker loopt nu over de grond - hij zoekt de kwartels ;D

Oke, wie gaat voor de eervolle vermelding (een digitale, Riny ;D)...

Groetjes, Ivy

Mara

Hey Ivana

Leuk filmmpje van Makker, alleen jammer dat youtube niet echt wilt meewerken dat ie na elke 5 seconden even stopt...Het deuntje komt me bekend voor, ga eens hard nadenken daarover.

En die Makker toch, nou nou. Hij heeft het naar zijn zin bij je en dat is mooi om te horen.

Groetjes

Mara

hippysuus

Ooh lief, hee Riny...heb je niet nog een klein kloontje van Makker op komst ofzo ?  :D

Riny

Hoy Ivana
Dat is geen bestaand liedje.
Noem het maar de Makkersymphonie.
Je moet vaak koppiekrauw tegen hem zeggen, dat zegt hij na.
Geef hem een heel dikke knuffel van mij.
Zeg maar dat het stil is in de voliere zonder hem.
Groetjes Riny :D :-* :-*

Mara

En toch Riny, het kwam me bekend voor. Het is wel schitterend om hem te horen, echt waar!!

Liefs

Mara

Ivy

Hoi Mara.
Ja ik dacht ook dat het iets is. Misschien een beltoon ofzo?
Gisteren avond zat Nicky Makker overal te volgen, en Makker zo stoer met zijn vleugeltjes wijd, alsof die niet wist wat zij van hem wil, bleef hij maar met alles en nog wat spelen haha. Dus nee, ik denk dat hij het nog niet een baby krijgt :D. Ze zochten gisteren wel de hele kamer af voor een donker hoek.
Ik heb naar de winkel email geschreven van Arthur kooi, hoe breed het hogere gedeelte is. Ik vermoed namelijk, dat het even groot is als de kooi die ik nu heb. Dan zou het dus mijn kooi + een hele stuk erbij zijn. Gerard vond het ook een mooie kooi dus ik denk dat we voor die gaan.
Groetjes,
Ivy, Nicky, Joepie en Makker!

Ineke

Ola Ivy! Heb de kooi nergens goedkoper kunnen vinden, denk dat 279 de bodemprijs is.
Wat n mooi deuntje van Makker, t komt mij ook bekend voor.
Alsof t een bestaand deuntje is met eigen fabrikaat erdoor. Aandoenlijk! Teuntje wordt er baldadig van, hij vliegt op en krijst terug. Het tweede deuntje opent niet bij mij.
De kooi van Teun is groot genoeg voor twee vogels (ik heb nu die van 105, van Goedkoperkanniet.60x60), maar als Teun de nieuwe vogel niet zou dulden ga ik ook voor ''Arthur'', zodat ze dan allebei n nieuwe stek hebben. De kleur vind ik bij nader inzien juist mooi! Past bij elk interieur, dat licht grijzige.
Dahaaag, ik ga naar buiten, veel te mooi weer!