6 mei 2025, 03:49:33

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Rianne,

Gelukkig dat je alles nog hebt!!! Zelf maak ik elke maand een nieuwe backup van mijn Outlook (het pst-bestand) de nieuwe foto's en filmpjes en alle nieuwe dingen die op de pc staan. Die brand ik op een DVD.
Veilig idee dat ik niet meer dan een maand kwijt kan zijn.

Verder heb ik twee harde schijven, dus van veel dingen heb ik een kopie op de andere schijf staan.

Daarnaast nog een epson fotoviewer met harde schijf van 40 Gb. Daar staan veel foto's en filmpjes op.

Het werkt op die manier goed en het is een gerustellend idee!!

Verder alles goed!!!
5 november komt al dichtbij he??
Alles goed met de valkjes??

Groetjes Gerda

Rianne

Citaat van: «Natas» op 27 oktober 2005, 22:25:49
Hoi Rianne,

Tjee zeg wat heb ik veel moeten terug lezen zeg.
Maar na lange tijd heb je nu toch wat je wil je GEELWANGEN.
Het zijn echt plaatjes om te zien on nog leuke namen ook.
Ik vind wel dat je een naam noet verzinnen voor het naamloos valkjes..............want dat klinkt zo raar ???
Leuke foto's die je gemaakt heb, ik ben er al JALOERS op.
Welkom back en gelukkig viel het allemaal mee.

Groetjes,

Natas

Hoi Natas,

ik ben ook erg blij met dit koppel. Ik wil eind van het jaar of in Januari een broedblok bij ze plaatsen en zien wat ze ermee doen. Dan weet ik wat ik kan verwachten, broeden ze, voeren ze?
Ik was ook erg jaloers op al het moois wat de kweker had zitten, vandaar dat ik met 3 valkjes thuiskwam ipv met 1!!

Citaat van: Christine op 27 oktober 2005, 22:22:37
Wat leuk dat je terug op het forum bent! :-*

Ik ben er ook erg blij om!

Citaat van: Gerda op 27 oktober 2005, 22:26:09
Hoi Rianne,

Gelukkig dat je alles nog hebt!!! Zelf maak ik elke maand een nieuwe backup van mijn Outlook (het pst-bestand) de nieuwe foto's en filmpjes en alle nieuwe dingen die op de pc staan. Die brand ik op een DVD.
Veilig idee dat ik niet meer dan een maand kwijt kan zijn.

Verder heb ik twee harde schijven, dus van veel dingen heb ik een kopie op de andere schijf staan.

Daarnaast nog een epson fotoviewer met harde schijf van 40 Gb. Daar staan veel foto's en filmpjes op.

Het werkt op die manier goed en het is een gerustellend idee!!

Verder alles goed!!!
5 november komt al dichtbij he??
Alles goed met de valkjes??

Groetjes Gerda

Weet je misschien ook in welk bestand je adresboek staat? De emails heeft mijn broer er weer ingezet maar kon het adresboek niet vinden :-\

Ik heb onwijs veel zin in 5 november, nog maar 2 weekjes! :)
Met de valkjes gaat het goed, Nevada is al wat minder schuw en schrikt niet meer zo, Diego is wel heel bang voor me en gaat achterin de kooi zitten.
Het valkje van Lin is erg grappig, zal morgen een filmpje laten zien van zijn auto alarm imitatie. :)
Het naamloze valkje, ik moet echt op zoek naar een naam... Ze eet goed en drinkt veel dus gister had ze heel dunne ontlasting. Ook heeft ze een verdikking bij haar oogje dus moet nog even aanzien of dat deze week minder word.

Maar morgen foto's, vooral van Tinco, Tiara en Ayko, want zij verdienen ook aandacht! :)

Roosje

Zo jeetje, dat zou toch ff wat zijn, alles kwijt. Gelukkig heeft je comp je niet in de steek gelaten. Maar wel ff een rekening zeg... :-X In ieder geval, we zijn blij dat je weer terug bent :)

valkchico

hallo rianne,

gelukkig is het meegevallen behalve de rekening dan! :'(!

Ben ook een keer eenhoop foto's enzo kwijt geraakt en heb ze tegenwoordig op cd staan.

hud het ff kort want heb twee heeeeel onrustige monsters op mijn armen/schouders lopen krijsen.
weet niet wat ze hebben maar duurt nu al een uurtje of twee mag best wel stoppen hoor :o.

morgen nieuwe foto's hier dus tot morgen.

gr Esther

Kirsten

Hoi Rianne,

Jeh je pc doet het weer,. kan me voorstellen dat je erg schrok toen je ineens besefte wat je allemaal kwijt kan zijn.
Ik zou zeggen snel jullie website verder in gang zetten dan gooi je alles op de server en kan je bij het crashen van je pc het op een andere weer downloaden.
Hoe gaat het trouwens me jullie website? en  jullie domeinnaam al vastegelegd?
Ik brand net als Gerda op een cd of dvd. maar niet mijn adresboek,. (volgens mij zit die in je program files). Misschien ook wel slim om te doen,..
Ben heel blij dat je alles nog hebt in ieder geval,.

Tot gauw weer

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

:-\

Ik zou m'n foto's uploaden maar nu werkt m'n USB poort aan de voorkant niet! Dus moest weer achter de computer om daar de stekker erin te doen. Foto's komen er dus aan! Vandaag en niet morgen ;)

Rianne

Citaat van: valkchico op 27 oktober 2005, 23:11:28
hallo rianne,

gelukkig is het meegevallen behalve de rekening dan! :'(!

Ben ook een keer eenhoop foto's enzo kwijt geraakt en heb ze tegenwoordig op cd staan.

hud het ff kort want heb twee heeeeel onrustige monsters op mijn armen/schouders lopen krijsen.
weet niet wat ze hebben maar duurt nu al een uurtje of twee mag best wel stoppen hoor :o.

morgen nieuwe foto's hier dus tot morgen.

gr Esther

Ja die rekening... al hadden ze me een goede computer met een goed moederbord verkocht, 1,5 jaar geleden, had ik nu geen problemen gehad. :-\

Citaat van: Kirsten op 27 oktober 2005, 23:32:25
Hoi Rianne,

Jeh je pc doet het weer,. kan me voorstellen dat je erg schrok toen je ineens besefte wat je allemaal kwijt kan zijn.
Ik zou zeggen snel jullie website verder in gang zetten dan gooi je alles op de server en kan je bij het crashen van je pc het op een andere weer downloaden.
Hoe gaat het trouwens me jullie website? en jullie domeinnaam al vastegelegd?
Ik brand net als Gerda op een cd of dvd. maar niet mijn adresboek,. (volgens mij zit die in je program files). Misschien ook wel slim om te doen,..
Ben heel blij dat je alles nog hebt in ieder geval,.

Tot gauw weer

Groetjes
Kirsten

Hoi,

Linda gaat een layout maken dus ik doe er voorlopig niks aan. Misschien de koppels er nog bij zetten maar alles komt er toch anders uit te zien dus de tekst en foto's hebben we in ieder geval. Ik ga even foto's verkleinen, als ik daar een programma voor heb tenminste, dan zien jullie ze zo. :)

Rianne

Het zijn er nogal wat, eerst de nieuwe valkjes:

Het nog steeds naamloze valkje...

je ziet hier dat ze een verdikking bij haar oogje heeft. Ik hoop dat het gauw over gaat. Ook is haar ontlasting dun, en dat terwijl ik niks vreemds aan haar zie. Ze eet goed en drinkt veel...

Dat waren de nieuwe valkjes. :)

Caroline

:D Hé weer terug, gelukkig!! En ja, een vette rekening maar niet alles kwijt, is ook wel iets waard. Enne, de foto's verkleinen,....... volgens mij lukt het niet. Dus wordt het toch morgen.  :-\

Groetjes van Caroline  :)

PS. Toch nog gelukt, ik krijg een melding van een nieuwe reactie, ga dus nu snel kijken.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

De valkjes beneden! Tinco:

Tinco is nog steeds een grappig valkje. Moet me steeds aan het lachen maken als hij brabbelt of zijn naam zegt. Ook doet hij mijn 'kattenfluitje' na, maar dan nog veeeel beter. ;D
Tinco blijft samen met Tiara binnen als de voliere er is. :)

Rianne

Tiara:

Zoals je ziet, zit Tiara op mijn hand. :) Dit wil ze niet altijd, soms vliegt ze gauw weer weg. Maar het gaat al stukken beter!
Tiara doet Tinco veel na in zijn gebrabbel en gefluit. Ze doet nu ook fiet fieuw en mijn katten fluitje. Het is een gek meisje!

Caroline

Ik vind je nieuwe geelwang heel erg apart, mooi zelfs en ik val eigenlijk helemaal niet op wildkleur maar deze heeft iets.  :D Maar Tinco wint het natuurlijk,  ;) ;D Die is om te  :-* :-* :-*

OKé weer een reactie tussendoor.

Tiara vind ik ook prachtig, maar dit wist je al wel.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

En Ayko:

Ayko is een rustig valkje. Roept of fluit weinig tot nooit, en is gek op kroelen! Als ik de kooi openmaak om het etensbakje te pakken, stapt hij meteen op mijn arm :) Ik twijfel of Ayko nou wel een man is...

Rianne

Citaat van: Caroline op 28 oktober 2005, 00:06:41
Ik vind je nieuwe geelwang heel erg apart, mooi zelfs en ik val eigenlijk helemaal niet op wildkleur maar deze heeft iets.  :D Maar Tinco wint het natuurlijk,  ;) ;D Die is om te  :-* :-* :-*

OKé weer een reactie tussendoor.

Tiara vind ik ook prachtig, maar dit wist je al wel.

Hoi Caroline,

dank je wel voor de complimenten! :) Ja, Nevada is zeker apart. Ik heb er nog nooit zo een gezien als zij. Misschien geeft ze dit aparte kleurtje wel door aan de jongen?

Tinco, ja die blijft bijzonder. :) En Tiara is ook een scheetje hoor.

Valerie

Heee Rianne,

Fijn dat je weer terugbent! Maar wat een rekening zeg! En dat na 1,5 jaar. Afzetters, denk je dan soms.
Gelukkig ben je niks kwijt, behalve geld dan.
Heb je je adressen terug?

Mooie foto's!!! Ik vind die ene met dat groenig toch wel heel erg mooi hoor. :)
Een naam vinden, tja.. het moet allemaal op o eindigen eh? Dan weet ik het ook niet of...Novo, dat betekent gewoon nieuw. ;)