6 mei 2025, 00:10:54

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Rianne

Wat leuk dat je man ook Metallica fan is! Ik ken weinig mensen op het forum die Metallica goed vinden, alleen Valerie en Linda.

Ik denk niet dat mijn vriend zich er verder mee gaat bemoeien, mutaties zeggen hem ook niks en als ik het uitleg wil hij het niet eens horen. :-\

Caroline

Ik ken dat voor Ed zitten er gewoon 4 vogels in de kooi, volgens mij kent hij de namen niet eens.  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

valkchico

hallo Rianne,

het gaat goed zo te lezen met de nieuwe valkjes. En de kleine zal zo'n lief beesje heus wel weten te waarderen hoor kan niet anders.
en denk dat in de meeste huizen iedereen toch een beetje zijn eigen hobbie heeft ???.
Hier ook we hebben... (uuhh es hoe heten ze ook weer)valkparkieten zegt ie dan als iemand het vraagt >:(.
Ach ik weet ook niet wie op welke motor rijd :-\.
Blijft het valkje van Lin bij jou tot ze is verhuisd?

gr Esther

Lin

EVEN EEN KORTE MELDING RIANNES PC IS GECRASHT EN WAARSCHIJNLIJK IS ZE ALLES KWIJT

Maar ik zal jullie wel op de hoogte houden, ik ga morgen langs.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Citaat van: Lin op 25 oktober 2005, 22:27:28
EVEN EEN KORTE MELDING RIANNES PC IS GECRASHT EN WAARSCHIJNLIJK IS ZE ALLES KWIJT

Maar ik zal jullie wel op de hoogte houden, ik ga morgen langs.

Groeten, Lin

Hoi Rianne,

Wat balen voor je joh. Lin, wil je haar de groeten doen van ons?

Groetjes, Nel :)

Kirsten

Ojee klinkt niet best, misschien harde schijf overzetten?

Succes
Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Rianne(via Lin dus), ik hoop dat het allemaal meevalt.

Heel veel succes met de pc. Of zeg je in zo'n situatie sterkte??

Groetjes en hopelijk tot gauw, Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Valerie

Hee Rianne! Wa's dat nu!
Ik had een tijdje terug ook dat m'n harde schijf crashte. Niks opende, windows deed het niet. Han heeft toen een andere harde schijf gestoken en daarop opnieuw windows geïnstalleerd, de oude harde schijf ook erin, en alles eraf gehaald en gekopiëerd, wat ik nog bewaren wilde. En ik ben gelukkig niks kwijt. Wel heb ik meteen een backup van al mijn foto's gemaakt op een schijfje.
Ik hoop dat het bij jou ook meevalt!

Valerie

Citaat van: Caroline op 25 oktober 2005, 11:26:49
maar Ed kijkt er ook niet echt naar om en heeft er ook niks mee. Gaat ze wel mee halen en zo, en betaald ze, hihihi.  ;D

Groetjes van Caroline  :)

Dat is nog beter! Ed betaalt de valkjes? Han niet. Nou, hij heeft Valko betaald, toen we hem voot Rocky gingen halen en daarmee houdt het op.
Alles voor de valkjes betaal ik.
Ja en als ze hard fluiten, jengelen ze volgens hem.  ;D En Wij hebben geen vogels, maar ik zegt hij altijd.
Tja, wat doe je eraan?
Ieder zijn hobby.
Zal wel bijdraaien, als we een kat in huis hebben (wanneer we een groter huisje hebben met aparte vogelkamer).  ;D

valkchico

hallo,

uuh en nu?????
weet niet of je dit op een andere manier leest of via lin. Maar heeel veel sterkte en suc6 met het oplappen van je pc!!

gr Esther

Valerie

Rianne

Heee hallo,

het viel wel mee gelukkig... hoewel... Eerst dachten we dat het aan de voeding lag, omdat de pc zomaar uitging en niet meer aan. Ik had 'm open gemaakt en het stof eruit gehaald, en toen zou ik de stekker in het stopcontact doen en toen kwam daar een vonk uit. Dus ik heb m te repareren gebracht.
Die gozer belde me 's avonds en het zag er niet goed uit. Het lag niet aan de voeding. Dus hij ging zoeken waar het wel aan lag. Ik vroeg of alles nog op de harde schijf stond en dat kon hij niet met zekerheid zeggen.
Later die avond heb ik wel gehuild, mijn moeder vroeg er iets over en toen besefte ik dat ik ALLES kwijt kon zijn, foto's muziek email adressen filmpjes, echt alles. :(
De volgende dag werd ik weer gebelt en hebben we overlegd wat er verder met de pc ging gebeuren. Goed nieuws, alles stond nog op de harde schijf! :) Hij heeft er een nieuwe harde schijf bij gezet, omdat de oude nogal klein was.
Wat er allemaal stuk was: moederbord, processor en er moest nieuw werkgeheugen in + harde schijf. Kosten van dit alles bij elkaar: 300 euro. Toen kreeg ik ook nog een rekening van een bekeuring binnen van 95 euro en ik verwacht er nog een. Gaat wel lekker allemaal.... ::)

Het positieve van dit alles is dat ik gisteren lekker veel foto's van de valkjes heb gemaakt, maar die ga ik morgen proberen op de pc te zetten en op het forum natuurlijk! :)

Christine

Wat leuk dat je terug op het forum bent! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hoi Rianne,

Tjee zeg wat heb ik veel moeten terug lezen zeg.
Maar na lange tijd heb je nu toch wat je wil je GEELWANGEN.
Het zijn echt plaatjes om te zien on nog leuke namen ook.
Ik vind wel dat je een naam noet verzinnen voor het naamloos valkjes..............want dat klinkt zo raar  ???
Leuke foto's die je gemaakt heb, ik ben er al JALOERS op.
Welkom back en gelukkig viel het allemaal mee.

Groetjes,

Natas