6 mei 2025, 01:20:55

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Riny

Citaat van: Rianne op 24 oktober 2005, 10:08:14
Nevada is inderdaad apart, ik heb echt nog nooit een valkje gezien wat er zo uitziet. Ik heb al bij mutaties gekeken maar olijf is ze niet, dat ziet er heel anders uit.

Hallo allemaal
Nou ik heb Nevada in levende lijve gezien en ik kan jullie wel vertellen dat het een prachtig valkje is.
Nog nooit van mijn leve heb ik er een gezien van deze kleur.
In een woord prachtig,ik zou zeggen geef jullie maar snel op voor de wachtlijst van een jonkie van haar.
Rianne nogmaals mijn hartelijke dank voor je telefoontje .
Ik was en ben in de zevende hemel!!!
Groetjes Riny :-* :-*

es

Hoi Rianne,
Zo Nevada is echt mooi zeg, ik heb geen verstand van al die splitten enz :P, maar kan wel zien dat je prachtige valkjes heb. ;D.
Ben sinds kort ook besmet met het valkjes-virus (had ik al een beetje hoor).
Ik heb er 1 maar de kooi is GROOT genoeg voor ....... vakjes, dus wie weet. ;)

Rianne

Hoi Riny,

deze kweker gaf echt 100% garantie voor de splitten. Ik hoop echt dat je volgend jaar mooie lutino geelwangen krijgt. :)

Dank je Esther! En 2 valkjes is sowieso leuker, voor jou maar ook voor je valkje!

Ik zal andere keer weer foto's maken, het licht is erg slecht want het s bewolkt! Helaas kan ik ze niet oppakken en in het licht houden!

Valerie

Citaat van: Rianne op 24 oktober 2005, 10:08:14
Ik leen geen valkjes uit hoor! Maar al zou ze split bont zijn kan ik het nog niet zien aan de jongen. Je kan alvast wel een jong reserveren haha!
Nevada is inderdaad apart, ik heb echt nog nooit een valkje gezien wat er zo uitziet. Ik heb al bij mutaties gekeken maar olijf is ze niet, dat ziet er heel anders uit.

Dat bedoel ik ook niet. Kom ik even met Peppie langs, dan wippen ze en als je dan bonte valkjes krijgt... Zo bedoelde ik. Maareh... ik leen ook geen valkjes uit hoor...  ;D
Mooie foto's weer! :)

es

Hoi Rianne,

Tuurlijk zijn 2 valkjes leuker, heb Tigo net 1 week, maar er komt hoe dan ook er nog 1 bij. ;)

Caroline

24 oktober 2005, 11:40:27 #1685 Last Edit: 24 oktober 2005, 21:19:16 by Caroline
Super hoor, mooie valkjes, mooie foto's en ik sluit me aan bij de rest, Nevada is echt apart.

Wie had dat kunnen denken van de winter. Als je terug leest in Lin's eerste dagboek. Jij nog kwijlend bij de valkjes van Lin en zelf nog geen valkje of dagboek. Je was nog druk bezig je vriend aan het overhalen, die vond het allemaal niet zo nodig. Uiteindelijk mocht je één valkje, maar wel in de pc-kamer. En nu het hele huis vol staan met kooien, 6 valkjes en een volière op komst, toe maar, hihihihihi  ;D ;D

Heel veel plezier ermee en droom maar lekker van al de jongen die je nog allemaal gaat kweken.  ;)

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Hey,

Gewoon even navragen wat de ouders zijn van Ayko. Of wat het zou kunnen zijn.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Valerie

Citaat van: Caroline op 24 oktober 2005, 11:40:27

Wie had dat kunnen denken van de winter. Als je terug leest in Lin's eerste dagboek. Jij nog kwijlend bij de valkjes van Lin en zelf nog geen valkje of dagboek. Je was nog druk bezig je vriend aan het overhalen, die vond het allemaal niet zo nodig. Uiteindelijk mocht je één valkje, maar wel in de pc-kamer. En nu het hele huis vol staan met kooien, 6 valkjes en een volière op komst, toe maar, hihihihihi  ;D ;D

Heel veel plezier ermee en droom maar lekker van al de jongen die je nog allemaal gaat kweken.  ;)

Groetjes van Caroline  :)

Ja, wie had dat durven dromen? (lees: denken).
Maar is jouw vriend er nu wel gek mee, of interesseerd ie zich er ook niet in, zoals Han? Die houdt zich er echt niet mee bezig. Als Valko dan tijdens TV schattig begint te brabbelen en dan plots een beetje fluit.... :-X :-\ Lastig...
Maar wie weet, ooit een huisje en dan meer valkjes.  :P

Rianne

Mijn vriend pakt de valkjes beneden ook uit de kooi, en kroelt met Ayko, laat Tinco z'n naam zeggen en vind het soms ook wel grappig dat Tiara het gebrabbel van Tinco nadoet. :) Maar ze moeten niet de hele tijd roepen bijvoorbeeld, dan mogen ze van hem wel stil zijn! Gisteren hebben we gelachen om Tiara, ze kroelde Tinco, en later Ayko maar werd niet terug gekroeld! Gelukkig werd ze later door Tinco gekroeld, heel vlug want Tinco word liever gekroeld ;)

De nieuwe valkjes worden gelukkig wat actiever. Ook de man van Linda zag ik bij het zaadvoer. De geelwangen klimmen wat door de kooi. Het jonge popje is zoooo bang voor me, als ik al voor de kooi sta blaast ze ;D Ik hoop dat ze nog wat aan me went. :)

Rianne

Citaat van: Lin op 25 oktober 2005, 07:52:28
Hey,

Gewoon even navragen wat de ouders zijn van Ayko. Of wat het zou kunnen zijn.

Groeten, Lin

Ik wacht het voorlopig wel af. Z'n popje is ook nog jong dus ik wacht de voorjaarsrui af (die is er toch wel?). En anders kan ik altijd veertjes opsturen. Had Marlies een IM gestuurd. :)

Riny

Hoy Rianne
Die je voor mij hebt meegebracht zit in quarantaine in de ''Bel-
gische kooi"(3 valkjes uit Belgie)
Doordat die andere twee helemaal niet bang zijn valt het bij de laatste aanwinst ook heel erg mee.
Ze doen het goed en zijn vrolijk bezig met elkaar.
Het zal bij jou jonge popje ook wel snel wennen hoop ik.
Groetjes Riny :D :D :D

trienke

hoi rianne
wat gaat je dagboek snel zeg wouw.

Ik ben blij voor je dat de nieuwe valkjes al wat activer worden.
schattig zeg dat ze elkaar kroelen ;)

groetjes Trienke

Rianne

Ja het is een grappig gezicht hoor! :)

Het valkje van Linda zit hier toch te fluiten! Aparte melodietjes hoor, kan het niet thuisbrengen. En maar macho doen tegen het kleine witmaskertje! Maar die is er nog veel te klein voor!

Riny

Hoy Rianne
Dioe zal wel bezig zijn met het reportoire van Eddie Wally.
Groetjes Riny :D :D :D

Caroline

Leuk dat je vriend nu ook is om gedraaid. Is hier ook hoor ik mag alles in huis halen, maar Ed kijkt er ook niet echt naar om en heeft er ook niks mee. Gaat ze wel mee halen en zo, en betaald ze, hihihi.  ;D
En als ik ziek ben of zo, dan verzorgt hij ze wel hoor, zo ook de andere vogels buiten tijdens zwangerschappen en zo. Ja en ieder zijn eigen hobby natuurlijk, hij gaat liever, weer of geen weer, met de 4 honden, 8 km hardlopen in de bossen. Nou mij niet gezien hoor, dat moet hij alleen doen. Hij is trouwens ook Metallicafan(schrijf je dat zo).  ;)

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.