6 mei 2025, 08:36:33

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Valerie

Rianne,

Wil je nu zeggen dat ik ook naar die party moet gaan?  :o :o
Weet je hoelang het geleden is dat ik nog naar een party ben gegaan?  :o En Han meekrijgen naar een party?  ::) Die houdt meer van een leuk concert. Ik zoek dat wel ff op en kijk wel. Maar ik denk dat Tilburg dichter bij Antwerpen ligt, enkel was ik niet van plan dit weekend naar m'n ouders te gaan of toch??  ;D

Christine

Citaat van: Rianne op 19 oktober 2005, 10:35:01
Ja er volgt zoals altijd een uitgebreid verslag met foto's. :) Ik zal zeker de groeten van je doen!

dan denk ik ook van hier een uitgebreid verslag zeker?? dat wordt nog leuk ;D ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Je hebt trouwens best kans dat ie nog aardig tam is,. Hij houd ze toch ook wel regelmatig vast volgens mij en onze geparelde fallow pop kan je ook nog steeds goed beetpakken en is totaal niet bang,.
Ik moet altijd lachen om zulke mannen,. komt heel proffesioneel over en ondertussen praat ie erg lief tegen z´n vogels,. haha. Je moet maar eens opletten als jullie door de rechterdeur naar de andere voliere gaan,. opzekers praat ie even tegen dat pruimkoppenkoppel :D
neem je trouwens reservecenten mee en extra ruimtemogelijkheid in de auto,. haha je weet het nooit

Succes zaterdag

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Citaat van: Christine op 19 oktober 2005, 10:40:17
Citaat van: Rianne op 19 oktober 2005, 10:35:01
Ja er volgt zoals altijd een uitgebreid verslag met foto's. :) Ik zal zeker de groeten van je doen!

dan denk ik ook van hier een uitgebreid verslag zeker?? dat wordt nog leuk ;D ;D

Het verslag van de hele dag, dus je komt er zeker in. :)

Citaat van: Valerie op 19 oktober 2005, 10:37:58
Rianne,

Wil je nu zeggen dat ik ook naar die party moet gaan? :o :o
Weet je hoelang het geleden is dat ik nog naar een party ben gegaan? :o En Han meekrijgen naar een party? ::) Die houdt meer van een leuk concert. Ik zoek dat wel ff op en kijk wel. Maar ik denk dat Tilburg dichter bij Antwerpen ligt, enkel was ik niet van plan dit weekend naar m'n ouders te gaan of toch?? ;D

Het is niet zo'n groot feest, er kunnen ongeveer 300 mensen in die zaal. Ik weet niet waar je woont, hoever van Tilburg.
www.chapterone.nl daar is een onderwerp over de chapter party.

Rianne

Citaat van: Kirsten op 19 oktober 2005, 10:43:14
Je hebt trouwens best kans dat ie nog aardig tam is,. Hij houd ze toch ook wel regelmatig vast volgens mij en onze geparelde fallow pop kan je ook nog steeds goed beetpakken en is totaal niet bang,.
Ik moet altijd lachen om zulke mannen,. komt heel proffesioneel over en ondertussen praat ie erg lief tegen z´n vogels,. haha. Je moet maar eens opletten als jullie door de rechterdeur naar de andere voliere gaan,. opzekers praat ie even tegen dat pruimkoppenkoppel :D
neem je trouwens reservecenten mee en extra ruimtemogelijkheid in de auto,. haha je weet het nooit

Succes zaterdag

Ik heb nog geen popje voor de nieuwe valk dus je weet maar nooit. ;)
Zulke mensen hebben wel mijn voorkeur, als ik kan zien hoe ze met de dieren omgaan. Ik heb er nu al zin in.

Kirsten

Gewoon aan hem vragen hoor!,. hij weet ook een hoop van verervingsleer en komt zo met de leukste mogelijkheden,. zolang jullie vragen, gaat hij vertellen. Doen dus is mijn advies :D

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Valerie

Ik heb het al gevonden. Is niet zo duur trouwens en het lijkt wel best leuk. Is dat gewoon 2 optredens, een lotterij en een klein feestje ofzo?
Ik woon trouwens in Twello, 122 km en van Antwerpen is het 72. Zo'n groot verschil is het dus niet. En voor concerten is Han al verder gereden. Ik zie nog wel.

Rianne

Ja zoiets, en de Met-ster is er te zien, de motor die gesigneerd is door Metallica. De ene band is Imitallica, een tribute band dus. De ander Sanitarium, die spelen ook Metallica maar ook eigen nummers.
Wat er verder op het programma staat weet ik niet. Vincent (de organisator) was ook aan het kijken of er wat spullen verkocht konden worden zoals t-shirts en zo. Maar het hoe en wat weet ik niet precies.

Rianne

Citaat van: Kirsten op 19 oktober 2005, 10:51:06
Gewoon aan hem vragen hoor!,. hij weet ook een hoop van verervingsleer en komt zo met de leukste mogelijkheden,. zolang jullie vragen, gaat hij vertellen. Doen dus is mijn advies :D

Ik zal mijn vriend voorbereiden dat ik ook met 2 valkjes thuis kan komen ;)

Christine

Haha hoe twee valkjes?? laat de mijn maar lekker zitten in hun kooitje hoor ;D ;D ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Ik bedoel bij de kweker vandaan, maak je maar geen zorgen! :)

Mariska

Hoi Rianne,

Ik vind dat toch wel een beetje zielig hoor voor die valk.
Het geeft toch al stress al je ze ergens weghaalt en dan moet hij ook nog een paar uur alleen in die auto zitten.
Het is geen aanval hoor, maar ik zou het zelf nooit doen.
Sorry, wou ik toch even kwijt.
Ik vind het wel heel leuk voor jullie, dat meen ik echt ;)

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Ik denk dat jij het ook wel zou doen, te bedenken dat je anders 2 keer ruim 2 uur moet rijden. :) Het is misschien zielig voor de valk, maar daarna krijgt hij een heel goed leven en is hij die paar uurtjes allang weer vergeten hoor! :)

Roosje

Ik denk dat het best meevalt. Heinrich heeft op de terugweg uit duitsland 12 uur in de auto gezeten waarvan ongeveer 2-4 uur alleen, toen gingen wij slapen in de caravan. Komt vast goed :)

Rianne

Ik maak me er ook geen zorgen over. Tussendoor ga ik wel even naar de auto om te kijken als hij niet binnen kan staan. :)