6 mei 2025, 13:11:36

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Rianne

Nou, die naam wordt dus definitief. :)

Ik heb best veel zin in zaterdag! We gaan eerst bij Christine op visite, als je dan toch die kant op moet maak je er meteen een hele dag van natuurlijk! Het is wel 3 uur rijden maar daar maken wij geen probleem van!
Dan heb ik om 2 uur, half 3 afgesproken met de kweker alwaar ik mijn geparelde man split lutino en geelwang ga kopen. Ik hoop dat we daar nog een rondleiding krijgen want dat vind ik altijd wel interessant.
Daarna gaan we (we = Linda en ik) naar Tilburg, waar een Metallica party wordt gehouden, dat begint om 19:00 geloof ik. Er spelen 2 bands en er is een loterij en nog veeeel meer. :)
Als dat af is gaan we maar weer eens naar huis. ;D

♪ Marlies

Hoi Rianne,

Ga je je valkje al meenemen zaterdag, of ga je eerst even kijken ?
Als je hem meeneemt, dan hoop ik dat hij ook van Metallica houdt ;D

Groetjes Marlies

Christine

Ja dat is waar en jullie krijgen hier ook een rondlijding ik hoop dat het dan niet te slecht weer is want buiten is het dan echt op zen viest! maar goed meer hierover mij mijn dan! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Citaat van: marlies op 19 oktober 2005, 09:54:24
Hoi Rianne,

Ga je je valkje al meenemen zaterdag, of ga je eerst even kijken ?
Als je hem meeneemt, dan hoop ik dat hij ook van Metallica houdt ;D

Groetjes Marlies

Kan ie vast wat liedjes leren ;D
Nee ik neem hem meteen mee. Ik kijk in dat kroegje of hij ergens kan staan waar het niet rokerig en lawaaierig is (wat best moeilijk kan worden op een Metallica party :P ) zoals een kantoortje of zo.

Christine

ik zou zeggen laat hem hier maar daar ga je optegen zijn ahja das juist je komt eerst naar hier en dan pas naar antwerpen ;D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Zou je wel willen he Chris? Dan kom ik bij jou terug en is het valkje onvindbaar! ;D

Christine

Ja dan is hij wel ontvoerd door mij maar ja ik zal hem wel op een veilig plaatsje wegsteken maar ik zeg lekker niets hihi ;D

Kirsten

Hoi Rianne,

Wat spannend!.,. en waar ga je hem halen? Ik denk dat ik er eerder voor zou kiezen om hem in de auto te laten,. op zo´n party is het denk ik zo ie zo te luid en inderdaad rokerig.
Ik vind het een erg mooie naam trouwens voor jullie kwekerij en zolang het hobby blijft en je geen grove inkomsten hebt, hoef je volgens mij je niet bij de kvk te registeren, maar ik ben wel benieuwd hoe andere daarover denken,.
en of andere ingeschreven zijn?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Ik ga hem halen in Haasdonk ;)
In de auto kan ook wel maar ik ben bang dat het dan te koud word (ja het is wel een voliere vogel maar toch) en dat er veel mensen langs de auto zullen lopen waar hij van schrikt.
Maar als het niet in dat cafe kan dan moet hij wel in de auto, misschien een doek over de kooi of in de kofferbak.

Christine

Misschien een doek over de kooi en een zacht muziekje zodat hij geen last van heeft van die mettalica of moet hij dat gewoon worden ??? ;D

Rianne

Een muziekje in de auto zal niet gaan, sta ik daar straks met een lege accu ;D
Ik zie daar wel wat er mogelijk is. En anders trek ik m een dikke trui aan. ;D
Ik luister niet de hele dag Metallica hoor, ook wel eens wat anders. ;D

Valerie

Kan ie alvast oefenen met MOP te fluiten...  ;D Zou wel gaaf zijn eh, Rianne! MASTER!!!!! Ik zie het al voor me!!  ;D
Geef hem maar een mp3 speler met koptelefoon. (wel op valkjesformaat.  ;D
Jammer dat die party niet bij ons in de buurt is, dan had het valkje wel even hier mogen blijven. Kon ie al lekker maatjes worden met Peppie en dan wil die niet meer weg...  ;D

Rianne

Hahaha het zou kunnen, Tinco zegt al steeds 'TincoTJE' met de nadruk op 'tje' dus MASTER moet geen probleem zijn. ;D
De party is in Tilburg, Linda en ik rijden er ook een hele dag voor dus doe niet zo flauw en kom gewoon ;D

Kirsten

Oh super,. doe hem de groeten!,. en je krijgt op zekers een rondleiding en een hoop informatie,.
Hij heeft ook een hele lieve vrouw, die vast mijn dochtertje nog kan herinneren,. haha de donder kreeg alles voor elkaar :D en kreeg van hem een houten vogelhuisje mee en van haar een opblaasbal,. whahah

oja een tip!,. neem je notitieboekje mee ;) :D en ik vermoed dat je hem best in het donker kan houden in je auto,.

niet vergeten de groeten te doen he? en dan heb ik hem gezien toen we onze valken gingen halen,. beauty´s hoor! en er zit ook een prachtig koppel pruimkoppen,. pff je kijkt je ogen uit daar

Laat me even weten hoe het was,
groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Ja er volgt zoals altijd een uitgebreid verslag met foto's. :) Ik zal zeker de groeten van je doen!