8 mei 2025, 06:54:30

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Of je combineert het: Valkenparkietenkwekerij Sephora, dat klinkt weer wel en is duidelijk!....

Valerie

Wow! 100pagina's!
Dan heb ik met mijn dagboek nog heel wat te gaan. ;)
Sphora vind ik ook wel mooi klinken hoor. :)

Rianne

Valkparkieten kwekerij 'Sephora'... klinkt idd wel mooi!

Nog even een verhaaltje voor het slapen gaan. ;)
Om een uur of 5 kwam mijn vriend thuis van het werk. Ik hoorde een druk ge 'fiet fiew' dus ik dacht dat Tinco of Ayko aan het oefenen was. En een hoop gebrabbel. Komt mijn vriend bij me en zegt 'moet je eens komen, dat doet Tiara!' Dus ik ging naast de kooi zitten, en Tiara bleef brabbelen en kwetteren. Ook een paar keer fiet fiew! :o
Wat een macho dame! ;D
Alleen heeft ze Ayko nu geleerd dat je voerbak ideaal is om in de slapen. ::)
Nou weltrusten he? :)

Valerie

Ideaal! Zal er iig niet uitvallen. Valko vind het ideaal om hangend aan de kooi te slapen en om de paar seconden bijna achterover te vallen.  ;D

Christine

In de voerbak dan nog wel? Dat zou ik wel eens willen zien want hier slapen ze mooi alle 6 op hun touwladder of op de stok kan ook want men zen zesse op de touwladder zorgt toch wel beetje voor problemen want de één wilt daar en ineens de andere ook! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Valkparkietenkwekerij 'Sephora' klinkt inderdaad wel mooi,. Je zou dan als intro ook kunnen uitleggen waarom jullie die naam gekozen hebben.

Spannend hoor allemaal,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

ik zag dat Sephora al een geregistreerde domeinnaam is,. maar ik ga ervan uit dat www.valkparkietenkwekerijSephora.nl nog vrij moet zijn,. of hobbykwekerijsephora.nl
Ik heb zelf valkcity natuurlijk maar mensen zouden dan wellicht ook eerder denken dat we heuse valken kweken,. whahaha De naam moet niet uitmaken, als je je bekendheid opbouwd weet iedereen je toch wel te vinden, toch?

Gefeliciteerd trouwens met je 100ste pagina!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

18 oktober 2005, 10:09:55 #1492 Last Edit: 18 oktober 2005, 10:18:30 by Riny
Hallo Rianne
Ik hoop echt voor jullie dat die naam nog vrij is.
Het klinkt heel erg mooi,en je hoort niet vaak een naam die er op lijkt.
Op je site is het een plezier om er rond te neuzen.
Ook nog gefeliciteerd met je 100 bladzijden.
Groetjes Riny :D :D :D

Agnes

Hoi Rianne,

Die mutsen van mij slapen ook liever in de voerbak dan op de stokken. :o
Ik heb die bakken al op verschillende plaatsen geprobeerd, maar het maakt niet uit, er slaapt er altijd wel 1 met de poeperd in. ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Riny

Hallo Rianne en Agnes
Bij mij deden de valken die ik binnen heb dat ook.
Ik heb nu open bakjes gekocht met een kokos matje erin .
Nu gaan ze daar mooi in slapen en blijft het voerbakje poepvrij.
Groetjes Riny :D :D :D

Agnes

Hoi Riny,

Dat is inderdaad een goed idee.
Moet je nu 's morgens steeds de matjes uitkloppen? ;) ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Rianne

We willen via valkparkiet.com een domeinnaam aanvragen. Dat wordt dan sephora.valkparkiet.org Zal Peter een IM sturen. :)
Je hoeft je toch niet bij de KvK te registreren of wel??

Mariska

Hoi Rianne,

Ik was even weg en moest weer flink bijlezen (4pagina's), maar ik vind Sephora echt heel mooi.
Dat heeft nou volgens mij niemand.
En het past heel goed bij jullie aangezien jullie ook een zwak hebben voor witte veertjes ;D ;)

En effe een berichtje voor Lin,
Ik moet toegeven dat je die slim gevonden had dat jij weet waar Lin woont en de doos zo mee kan nemen.
Was ik nog niet opgekomen ::)

Nou succes jullie verder en ik lees het wel weer.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Christine

Ik vind het ook wel heel mooi!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**