6 mei 2025, 04:11:28

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Mariska

Ooooh, dat vind ik lief van je :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin

Citaat van: Mariska op 14 oktober 2005, 14:32:48
NEE LIN, naar MIJ ;D ;D ;D ;D ;) :P

Ik zag haar het eerst ;D ;D

ik heb haar in het echt gezien! en ik weet waar rianne woont dus neme haar zo mee in die doos! :-)

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Nee laat die maar lekker bij haar baasje daar zit ze goed heerlijk in die doos! ;D Rianne 2 kilo ??? mijn kat weegt (wel geen raskat) 4,55kg (Monty, mannetje van 4jaar) Men minoe weegt 3,70kg maar zij is ook een gewone kattin maar van 96 normaal! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Ik weet het, ze is nooit zwaar geweest. Ik heb haar gekocht toen ze iets ouder als een jaar was geloof ik. Ze had darmklachten, misschien dat ze daarom een groeiachterstand heeft? Maar mijn andere pers is ook niet zo zwaar hoor, ik heb gewoon kleine katten! ;D Ze zijn verder kerngezond en krijgen goede voeding en zo. Het zijn allebei schatjes. :-*

Valerie

Citaat van: Lin op 14 oktober 2005, 15:17:44
Citaat van: Mariska op 14 oktober 2005, 14:32:48
NEE LIN, naar MIJ ;D ;D ;D ;D ;) :P

Ik zag haar het eerst ;D ;D

ik heb haar in het echt gezien! en ik weet waar rianne woont dus neme haar zo mee in die doos! :-)

Denk eraan Lin, dat Tinco dan meteen in een duidelijk sprekende papegaai verandert en meteen Rianne waarschuwd. ;D

Valerie

Citaat van: Christine op 14 oktober 2005, 15:23:12
Nee laat die maar lekker bij haar baasje daar zit ze goed heerlijk in die doos! ;D

Een doos in een doos. ;D

Christine

Citaat van: Valerie op 14 oktober 2005, 17:01:33
Citaat van: Christine op 14 oktober 2005, 15:23:12
Nee laat die maar lekker bij haar baasje daar zit ze goed heerlijk in die doos! ;D

Een doos in een doos. ;D

Een doos is misschien een doos maar het is tenslotte Rianne haar door en haar kat ;D
Ja opzich lijkt minoe een dikvette kat maar dat is niet zo Monty is opzich niet zo dik maar toch men vet katje en zwaar dat hij weegt als ik heb opneem! :-* :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

Ik wil ook een kat!!! ;D Heb alleen geen plek daarvoor in ons appartementje. Alle dagen feest als wij er niet zijn. :o
Maar liever niet dan en wachten op een groter huisje...

Petra en Cheeky

Nou Rianne, je kat zit er idd wel enorm prachtig bij in de doos hoor! Mooi beestje! Die van ons is gecastreerd (ja, ik wist niet dat dat bij poezen ook zo heette, maar dan halen ze behalve de eierstokken ook de baarmoeder weg), en ze heeft een hangbuikje daardoor gekregen..  :-\ Maar die van jou ziet er supermooi uit!

Ik schreef net al in het dagboek van Lin, dat ik het zo leuk vind dat jullie tweetjes zo vol enthousiasme over het kweken van je eigen valkjes straks praten....! Zoveel leuke ideeen en plannen, ik hoop echt dat het allemaal gaat lukken!

Groetjes,
Peet

Roosje

Waarom ben ik toch allergisch voor katten, wat een plaatje!

Ankie

Hoi Rianne

Ik zie dat ik even wat gemist heb ,maar ben weer bij hoor !
Prachtige foto's van je valkjes en wat heb je een ontzettende mooie poes ,echt een plaatje ,mooi die groene ogen (of ben ik kleurenblind?
Ben benieuwd hoe je voliere er straks uit ziet!

Groet van Ankie

Joyce28

Wauww wat een prachtige kat zeg!!Echt een hele mooie
Katten vind ik leuk,maar bij een ander :D

trienke

hoi rianne

alles goed daar?
wat een plaatje die kat in de doos, zo hebben wij hier ook van die katten, als er een doos of een plastic zak in huis komt, moeten hun er meteen in te slapen :D Lief gezicht.

Mooi hoor zo'n pers. Hebben wij ook 2 van gehad, zijn wel duur, maar wel mooi ;)

groetjes Trienke

Rianne

Hey Trienke,

en maar mooie mandjes kopen voor ze, terwijl een kartonnen doos veel beter is!
Mijn perzen waren op zich niet zo duur. Mooi zijn ze zeker, ik ben er onwijs trots op!

Goed nieuws, ik ben bezig met een Wildkleur man, gepareld en split voor Lutino en Geelwang. :) Als ik die tegenover een lutino pop zet, kan ik lutino geelwang geparelde poppen krijgen, en tegenover een lutino geelwang pop, ook lutino geelwang mannen. :)

Rianne

Oh, weet iemand trouwens een mooie naam voor de kwekerij die Linda en ik samen gaan doen?