9 mei 2025, 18:33:25

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Valerie

:o dat is inderdaad snel zeg! :o

Rianne

Nou dat duurt nog wel even Riny. Deze cursus duurt een jaar. :)

Riny

Hallo Rianne
Dat geeft niet je moet maar zo denken dat je in dat jaar ook al iedere dag slimmer wordt.
groetjes Riny :D :D :D

Caroline

Inderdaad snel,  :D Succes ermee en natuurlijk ook, veel plezier.

Groetjes  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Valerie

Nou, Rianne,

Dacht ik op marktplaats DE advertentie te vinden voor jouw (hopenlijk is hij nog niet weg, dacht ik nog). Bekijk ik die en blijkt het jouw eigen advertentie te zijn. HAHAHA! Ik moet echt leren te titels van advertenties beter te lezen! ;D

Mariska

Hoi Rianne,

Nou ik ben ook maar in jou dagboek begonnen, niet helemaal hoor, want dat kost me een week ;D
Maar wel de laaste en eerste 10 bladzijden ;)
Ik las dat je met Misty naar de DA was geweest.
Klopt inderdaad dat ze soms niet meer wakker worden. Dit gebeurd vooral bij dieren met een platte snuit. Zoals ook de Shih-Tzu's van mijn ouders en mij. Ik weet wat je dan voelt. Ben ook altijd bang.
Maar nu weer over op de leuke dingen.
Ik heb heel erg gelachen om Tiara haar bierbuikje.
Het buikje voel me gelijk op en zag toen wat je erbij had gezet ;D
En je poezen vind ik ook prachtig, vooral Boily :-*
Maar ik vraag me wel af hoe je dat doet met je valkjes erbij ???
Nou ik stop er weer mee en veel succes met je cursus!

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

hey,

ik was met Boily naar de DA geweest, of staat er Misty? Boily weegt maar 2 a 2,2 kilo dus dat is erg weinig, vandaar.
De katten kijken wel eens naar de valkjes maar ze doen er helemaal niks mee. Zo gauw ze fladderen zijn ze er bang van. ;D

Mariska

Hoi Rianne,

Ja volgens mij stond er Misty, maar goed dat geeft ook niet ;)
Mijn Yorkie weegt 2,6 en dat vond ik al zo weinig, maar dit is echt heel weinig :o.
Ik hoop dat het verder wel goed met hem gaat?!
En wat goed joh, dat je katten daar niet naar omkijken.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Boily is een zij ;)
En ze is nooit zwaar geweest eigenlijk. Het is dan ook een klein katje, maar zoooo lief. :)

Rianne

Ik had gisteren mijn cursus materiaal binnen, de doos was net leeg en Boily ging er meteen in zitten:

Riny

Hallo Rianne
Wat een poepie,die is mooi!!!
Groetjes Riny :D :D :D

Mariska

Aaaah, wat lief :-*
Echt vertederend van die mooie plaatjes!
En Sorry Boily, ik zal geen HIJ meer tegen je zeggen ;)

Groetjes Mariska

Lin

ahhh. inpakken en meenemen naar mij!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mariska

NEE LIN, naar MIJ ;D ;D ;D ;D ;) :P

Ik zag haar het eerst ;D ;D

Rianne

Ze blijft mooi hier! Mocht ik mijn vriend ooit zover krijgen om een nestje bij haar te nemen, zijn jullie de eersten die mogen reserveren.  ;D