7 mei 2025, 12:40:17

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Mooi stelletje , die twee samen. :D
Dat gaat vast goed komen.

Rianne

Kun je zien dat Tinco echt een ukkie is? :)

zazoe

Haha die heeft een best buikje! ;)

En wat lijkt Tinco toch vreselijk op Milo qua bouw!
Die is ook een slag kleiner dan de rest, dus het zal wel in de genen zitten. ::)

Roosje

Wat goed zeg! Leuk zo die foto met die twee koppies naast elkaar. Ik vind het wel meevallen hoor hoe klein tinco is, hier zijn de mannen ook wat kleiner dan de vrouwen. Het is toch een lekkerding :)

Gerda

Het grappig is dat zusje Grisha juist de grootste en zwaarste is van het hele stel. Zij is 95 gram terwijl Nezumi 77 gram is. Dus is de verhouding Grisha-Nezumi een beetje de verhouding Tiara-Tinco.  ;D  ;D

Maar misschien hebben de pleegouders Peppie en Kokkie er bij Grisha echt krachtvoer in gestopt ;D ;D

Ze zien er prachtig uit zo met z'n tweetjes en Tinco lijkt een echte gentleman!!!
Ze zit er al wat meer ontspannen bij, kuiffie al lekker plat!!!

Wel elke dag een update geven he?? ;)

Groetjes Gerda

trienke

ahhh

wat een schattige foto's ;D

wordt vast een lief leuk stel :D

groetjes Trienke

Marije

Ik heb je dagboek al een hele tijd niet gevolgd, maar ik moest Tinco's vriendinnetje wel even bewonderen...wat een beauty!!! :o Een hele leuke naam ook, Tiara, matched ook leuk met Tinco! :D Ook fijn dat ze al zo goed opstapt enzo, en met behulp van valkjestemmer Tinco moet 't zeker goedkomen! ;D
Groetjes,
Marije, P&S

Agnes

Hoi Rianne,

Wat Tiara mooi zeg! Jee wat een kuif! :o
Leuk dat ze al een beetje opstapt, dat is alvast meegenomen ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Rian

Wat een mooi stelletje zo samen :o Vooral die foto waarop Tiara en Tinco samen bij de trosgierst zitten. Dat belooft wat ;D

~Natas~

Hai,

Oh wat lief die foto's van Tinco en Tiara samen.
Leuk hoor dat het zo klikt, en dat ze goed overweg kunnen.
Leuk hoor dat samen trosgierst eten  ;D

Groetjes,

Natas

bobbie

Hoi Rianne,

Wat een leuke foto's van Tinco en Tiara, ik zit hier helemaal weg te smelten, wat een schatjes zo samen.

Dat gaat al goed zeg, dat opstappen. Wat zal je trots geweest zijn op dat moment.

Dat komt helemaal goed, alle vertrouwen in en zij in jou. ;)

groetjes, Nel :)

Rianne

Het is nu Tiara's tweede dag hier, en ze onderneemt nog erg weinig. Het opstappen gaat op zich goed, eerst gaat ze weg voor mijn hand maar uiteindelijk stapt ze wel op. Ook kan ik haar dan uit de kooi halen en heel voorzichtig kroelen. Maar ze vind het nog niet leuk. Ik heb nu een boontje in haar kooi opgehangen, en bij Tinco. Nou, die van Tinco is al bijna op, en die van Tiara hangt er nog. Misschien moet ik het haar wel voorhouden?
Met de wormkuur ben ik nog maar niet begonnen. Ik moet het mengen met een liter water dus op zich heb ik wel genoeg maar wil het niet eeuwig laten staan dus misschien volgende week,
Trosgierst eet ze uit mijn hand, en vanmorgen had ik haar op de bodem gezet en heeft ze een paar zaadjes gegeten. Misschien als ze echt honger krijgt dat ze de boon wel pakt.
Tinco vind haar snaveltje erg leuk, hij pikt er steeds naar als hij naast haar zit. Dus Tinco is wel verliefd maar Tiara nog niet, die blaast een klein beetje als hij aan haar snavel wil zitten. ;)

Lin

Hey,

maar kan je dan niet in kleinere hoeveelheden mengen?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Nee, ik heb een spuitje meegekregen en de inhoud daarvan moet op 1 liter water gemengd worden. :) Dus als je ook nog wat nodig hebt?

Ankie

Hoi Rianne

Geweldig mooi valkje ,Tiara ,Tinco natuurlijk ook !!!
Wat heerlijk dat het zo goed gaat !

Groet van Ankie