8 mei 2025, 23:09:24

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Lin

Citaat van: Muppet op 11 augustus 2005, 16:38:29
Nee, ik heb een spuitje meegekregen en de inhoud daarvan moet op 1 liter water gemengd worden. :) Dus als je ook nog wat nodig hebt?

Ja ik wil wel. Maar dan over twee weken.. Maar als je nou een kwart liter doet. Hoeveel gaat er dan in de spuit?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

De spuit zit vol. En ik wil niet afwijken van de verhoudingen dus de spuit leeg ik volgende week (begin of eind) in een liter water. Daarna is het ook nog houdbaar hoor.

Lin

Maar hoeveel moet je dan per dag geven? zoveel drinken ze toch niet op een dag.

Rianne

Ik moet het 4 dagen aan ze geven. Omdat ze dus niet veel drinken.

gonnie

Hoi
Wauw , wat een schitterend valkje die Tiara , ze past helemaal bij Tinco , ze kleuren mooi bij elkaar , de staart van Tiara steekt zo mooi af aan haar lijfje .
Je hebt ze al bij elkaar in de kooi zitten zie ik , het is ook moeilijk om ze apart te houden .
Groetjes Gonnie

Christine

ik heb net de foto's gezien van tiara en tinco samen ik heb ze blijkbaar gemist maar erg mooi al een geluk dat je tinco hebt voor je te helpen maar als hij er nu niet geweest was was het je zeker en vast ook gelukt :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

patty_dordtse valkjes

hoi,

Ze is een mooi valkje en dat tinco al alles ff voordoet is helemaal een voordeel haha.
op naar de volgende stap tinco...

groetjes mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Rianne

Hmmm...
Tiara is nog steeds niet erg actief. Ik heb haar op het voerbakje op de bodem gezet en ze at dan wel wat. Ik zag vannacht wel dat ze met de kop in de veren zat te slapen dus ziek is ze niet.
Tinco is alleen maar jaloers. Gister was mijn moeder even te kijken en die pakte Tinco uit de kooi. Hij vloog meteen naar de kooi van Tiara, en toen ik Tiara op mijn hand had wou hij er ook bij! ;D

Lin

Rianne

:-\ Helaas vind hij haar oogjes erg interessant. Maar ze bijt goed van zich af hoor! Alleen is ze verder zo passief. Ik pakte haar net, toen vloog ze weg. Toen had ik haar weer in de kooi gezet en opnieuw op laten stappen. Toen bleef ze bij me zitten. Ook ff gekroeld, geen reactie, maar ze bleef zitten. Ik zal zo eens kijken of ze wat nat eivoer van een lepeltje wil eten.

zazoe

Hee Rianne!

Ik zou me nog geen zorgen maken over Tiara hoor!
Bailey heeft zich ook twee dagen aan zijn stok vast geklemd toen hij hier net was.
Tinco is met de hand opgevoed, Tiara komt uit een voliere, dat verschil merk je nu gewoon denk ik.
Voor haar is de overgang veel schokkender! ;)

Het wordt vast ook een vrijdoos, enne...wie kan Tinco nou lang weerstaan? ;D

Lin

Hey,

Je kon tiara toch op de logeerkamer zetten of in de woonkamer? Dan weet je zeker dat je straks geen ziektes heb. Maar je hebt ze nu toch apart in een kooi?

Rianne

Ik denk niet dat ze ziek is hoor. En haar op de logeerkamer zetten is geen optie omdat ze dan of op de grond, of op het bed moet staan, het is er koud en ik kan haar dan niet aan mij laten wennen. In de woonkamer heb ik ook geen plek.
Ik hou haar nu in een aparte kooi zodat ik met haar kan werken, en zodat ze rustig kan eten. Tinco zet ik er af en toe bij om aan elkaar te laten wennen.
Het eivoer geven ging op zich wel, alleen ze pakt meteen de grote zaden eruit en doet er vervolgens 10 minuten over om die te pellen! Ik heb nu het schaaltje in de kooi gezet en hoop dat ze ervan gaat eten.

Kirsten

Hoi Rianne,

Wat is ze prachtig!,. prachtig stel zo samen :-*

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Dank je! :)
Met Tinco bij haar in de kooi lijkt ze wel wat levendiger, dan eet ze wat en scharrelt over de bodem. Toch een goed hulpje.