8 mei 2025, 23:19:49

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Roosje

Het is echt een droppie! en ze past goed bij tinco qua kleur. veel plezier ermee!

Ankie

Hoi Rianne

Ze is echt prachtig !!! Heel apart ,ondeugend ,koppie!!!
Heerlijk voor je !!!! Ze went vanzelf wel hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn ! Ben benieuwd wat er allemaal tussen die 2 gaat gebeuren. Het is inderdaad lekker dat ze samen zijn , vooral als je niet altijd thuis bent. Scheelt een stuk als je een dag weg moet ,want ze hebben altijd elkaar.
Hebben wij hier ook gemerkt met Zazou...alleen is maar alleen.
Ik ben heel blij voor je!

Groet van Ankie

~Natas~

Hai,

OH WAT EEN LIEF KOPPIE zeg.
Ik ben er helemaal verliefd op, wat een poepie zeg.
Het is wel een heel mooi valkje om te zien hoor, wees er maar trots op.
Gelukkig zijn jullie veilig thuis gekomen en is kleine Tiara moe van haar grote reis.
Ben erg benieuwd naar de andere foto's.

Groetjes,

Natas

zazoe

Hoi Rianne,

Wat een lieverd is het, ze kijkt nu al ondeugend uit haar ogen, dat wordt een lekker stel samen! ;)

Enne...dat Tinco een paar maatjes kleiner is...alleen maar meer Tiara om van te houden toch? :-X ;D

Geniet maar van ze!
(en maak ondertussen ook wat foto's voor ons fans! ;))

Liefs, Sanne.

bobbie

Hoi Rianne,

Wat een schatje is het toch, inderdaad hele mooie grote ogen  :o 8) :-*

Ze moet even aclematiseren en daarna komt ze wel los. Dat heeft even zijn tijd nodig. Als ze morgen maar eet, dan hoef je je nergens zorgen om te maken.

Heel veel plezier van deze dame. Het is echt een lekker ding.  :D

groetjes, nel :)

PS: Petra, een enig gedicht heb je gemaakt. Moet je vaker doen joh, hier en daar. Altijd toegeven aan dat soort opwellingen. In MiJN VERHAAL mag je je uitleven  ;), graag zelfs :D

♪ Marlies

Mooi valkje hoor, die zal morgen vast wel wat ondernemender worden.

Mandy

Ach gos, die is gewoon van slag, zoals al voorspeld. ;)
Ik heb nu 2 bont geparelde binnen en die zijn ook helemaal van slag, die zitten nu ook al uren op 1 plek. Ik verwacht ook pas dat die morgenmiddag/avond wat gaan eten. En dan moet je nagaan dat Tiara nog eens een lange rit erbij heeft gehad, het is niet niks hoor. Maar dat komt wel goed. Hang morgen anders een tak trosgierst naast haar plekje, dan pakt ze dat vanzelf wel als ze honger krijgt. :)
Veel plezier met d'r. ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Mandy

Ach, ik dacht net, ff kijken hoe ze nu op me reageren, en ik zou zeggen wel aardig;

;D
En nu zitten ze wat van de trosgierst te knabbelen. Deze valkjes zijn van 27 juni en 7 juli. Tiara is van 25 juni en moet het dus net zo goed doen. ;)

Rianne

Hoi,

ik heb zojuist een paar foto's gemaakt. Die laat ik zo zien.
Tiara heeft gisteravond een klein beetje trosgierst uit mijn hand gegeten, terwijl ik echt dichtbij haar zat met mijn hand.
Nu zijn ze naar elkaar aan het schreeuwen en fladdert Tiara door haar kooi.
Tijdens het typen is ze op de bodem beland en ze zit nu te eten. :)

Goed, de foto's:

Omdat ik ze niet in gescheiden quarantaine kan houden, laat ik ze vast aan elkaar wennen. Tinco zit dan bovenop haar kooi:

Ik denk dat ik Tiara een week in haar kooi  laat zitten, in ieder geval tot ruim na het ontwormen. Kan ze ook aan mij wennen, en zo kan ik ook goed met haar werken om haar tam te maken.

Petra en Cheeky

Wat een mooi meisje, die Tiara! Ze kijkt nog wat schrikachtig uit haar oogjes, maar dat ze al trosgierst uit je hand heeft gegeten is een goed teken! En Tinco is zeker hartstikke nieuwsgierig naar haar he, zo boven op haar kooi!

Ik vind haar wel erg mooi hoor qua kleur en uitstraling, het bont ziet er prachtig uit! Je hebt wel de creme de la creme onder de valkjes uitgezocht!  ;D

Groetjes,
Petra

Christine

Wat is ze een mooi meisje vooral haar parels zijn prachtig maar ja tiara is echt om op te VRETEN ;D :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Hey Rianne!

Nou nou wat een fotos  :D Wel mooi is ze he? Die schrik is er zo wel uit. Wel leuk om tinco zo op de kooi van tiara te zien.

Groeten, Lin

p.s. de foto, verhaal en filmpjes staan in mijn dagboek.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mandy

Fijn dat het al wat beter gaat en ze al wat eet. ;)
O ja, en hopelijk krijg je inderdaad druppels mee voor in het water want recht in de snavel geven is een ramp en krijg je ze inderdaad niet tammer mee... ::)

trienke

hoi

wat is tiara een lekkerding zeg. wouww
Mooie lange gele kuif

groetjes Trienke

Rianne

Vanmiddag weer even met Tiara bezig geweest. Je kunt op de foto's wel zien dat Tinco graag helpt ;D

Ik hield de trosgierst vast. :) Op een gegeven moment liet ik Tiara opstappen door mijn hand onder haar voetjes te duwen, en ze stapte erop! Ik zei meteen 'stap' want als ze dat meteen leert is dat mooi meegenomen!

Ik weet dat ik er nog lang niet ben, maar ik denk dat het begin is gemaakt! Met Tinco's hulp lukt het vast! ;)