12 mei 2025, 02:38:23

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Gerda

9 augustus 2005, 12:40:42 #930 Last Edit: 9 augustus 2005, 14:59:00 by Gerda

We wachten in spanning!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Gerda

Roosje

Petra en Cheeky

De spanning is te snijden
Wanneer komen toch die meiden?
Tinco kijkt ongeduldig om zich heen
waar blijft mijn meisje, ik zie er nog geen!
Zou ze zo mooi zijn als ik verwachtte...
dat is ze in elk geval in mijn gedachte!
Tiara kom snel
want welkom ben je wel! ;D
[/color]

Ankie

He Peet,

Ben je bij Nel in de leer geweest?

♪ Marlies

Waar blijven de foto's nou. Jullie zijn toch niet verdwaald? ;D ;D ;D

Christine

Tinco, Tiara en Rianne waar blijven jullie???[/b][/tt][/font]

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Hey allemaal,

rianne is over een kwartier thuis. Maar de batterijen wren leeg van de camera dus heb ik alle fotos en filmpjes gemaakt. Morgenochtend plaats ik de fotos van Tiara hier en de rest denk ik in mijn dagboek. dus nog even geduld!! Maar ze was de mooiste van alle geparelde bonte!

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Joepieeeeeeee tiara is bijna thuis nog vijftien minuutjes :D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Hallo,
ik zal vanavond foto's maken van haar tijdelijk verblijf, een mooie grote kooi, waar voorheen de rat in zat. Was ook een ouwe vogelkooi. Hij is echt groot dus ik hoop op een tweede koppel ;D
De batterijen zitten in de lader, zoals je kon lezen waren ze allemaal leeg. :(
Tiara is erg moe, ze valt bijna in slaap. Ze moet nog niet veel van mijn handen hebben maar ja ze moet natuurlijk nog wennen.
Tinco is op dit moment al ietsje kleiner, dus hij heeft straks een lekkere grote vrouw ;D Mandy had Tiara gewogen en ze was ongeveer 86 gram, dat weegt Tinco ook!
Ik zal zo naar de DA voor een ontwormingskuurtje, doe ik Tinco voor de zekerheid ook aan. Hij heeft al even naast haar gezeten maar durft nog niet zo.

Christine

Wat leuk dat kleine tiara er is en ben er zeker van dat tinco er vlug aan zal wennen

Petra en Cheeky

Citaat van: Ankie op  9 augustus 2005, 17:21:10
He Peet,

Ben je bij Nel in de leer geweest?

Ja, ik krijg een prive-cursus van Nel  ;D ;D ;D
Geintje..., was gewoon een spontane opwelling! Aan Nel tippen doet immers niemand?!  ;) :)

Fijn dat Tiara heelhuids thuis is gekomen! Logisch dat ze moe is! Ze zal de eerste dagen ook nog wel iets afvallen, hoort er allemaal bij. Ik ben heel benieuwd hoe Tinco gaat reageren!

Groetjes,
Petra

Lin

Hey,

Oke ik mocht even achter de computer, dus hier zijn ze. Ik mocht met tiara op mijn schoot de hele weg zitten. Deze fotos heb ik van tiara gemaakt in de auto. dit zijn tevens de enige fotos die gemaakt zijn van haar want in de voliere bij mandy was het niet duidelijk. Daarna is tiara meteen in de transportbox gezet zodat ze niet kon wegvliegen en zichzelf kon beschadigen.

Hier zit ze dan ze is mooi bont en gepareld.

Ze heeft vrijwel al haar bont symmetrisch zoals je kan zien.

en wat een leuk koppie he?

Groeten, Lin

p.s. de fotos bij mandy en marlies komen morgen in mijn dagboek.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Hoi Rianne en Lin

OOOOHHHH wat is ze prachtig, die gele kuif en die herfstkleurige wangetjes. Wat een schatje. En dan die mooie parels. Tinco kan trots zijn op zijn nieuwe meisje!!!

Groetjes Gerda

Christine

Rianne

Ah gos, wat een lieverd... oh ja, ze zit hier in een kooi! :)
Ze heeft echt mooie grote donkere ogen... Ik ben net ff een uurtje weg geweest maar Tiara is niet meer dan 5 cm opgeschoven op haar zitstok. Het arme valkje... Ik hoop dat ze gauw went.

Een ontwormingskuur word voor me gemaakt, zeiden ze bij de DA. Morgen bellen ze als ze er 1 hebben. Ik ben alleen vergeten te vragen of het voor door het water is, want met de hand in het snaveltje druppelen kan niet bij Tiara, dan is ze eeuwig bang voor me denk ik. :(