5 mei 2025, 19:37:52

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Urban Leopard

Hoi Rianne,

Prachtvalkje hoor, die Tinco.

Ik zie hem nog voor me, de dag dat Patrick en ik Princess kwamen halen :)
Geweldig om te zien hoe tinco is uitgegroeid tot de valk die het nu is.

Cor

Rianne

Ja wat is hij veranderd he Cor?

Zojuist heeft Tinco even een uurtje buiten gestaan. Foto's:

Om een beetje een idee te geven van de achtertuin:

En.... Een filmpje!!!!
http://home.quicknet.nl/qn/prive/mulder83/2005_0621Tinco20010.AVI

Ankie

Hoi Rianne

Gezellige achtertuin. Tinco staat er lekker bij zo.Heerlijk voor hem of haar ,heb je eigelijk al enig idee?
Lief filmpje...zo schattig als Tinco z'n koppie schuin houd.  ;D ;D ;D

:-*Zazou & Ankie

Agnes

Hoi Rianne,

Wat een lief koppie heeft Tinco. Lekker eigenwijs in de camera kijken ;D

groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Rianne

Ik begin nu eigenlijk een beetje te twijfelen... Hij kan nog steeds het bouwvakkersfluitje niet nadoen, ik heb het m nog maar 2 of 3 keer horen doen...

gonnie

Hoi

OOOO muppet wat is dat genieten zeg je verwent ons nu toch wel een beetje, heeeeeerlijk.
Mijn frans floot om die tijd vaak het bouwvakkers fluitje al , denk je dat het een popje is ,
wat een mooie achtertuin heb je en vrij zo te zien , heerlijk.

groetjes Gonnie

Rianne

Idd Gonnie, aan de achterkant hebben we geen buren. Wel volkstuintjes, maar het tuintje wat aan onze achtertuin grenst, hebben we zelf gehuurd. :)

zazoe

Citaat van: Muppet op 21 juni 2005, 15:03:19
Ik begin nu eigenlijk een beetje te twijfelen... Hij kan nog steeds het bouwvakkersfluitje niet nadoen, ik heb het m nog maar 2 of 3 keer horen doen...

Milo doet het ook niet hoor...al zou zn leven ervan af hangen, dat bouwvakkersfluitje vertikt ie. ::)
Dus misschien zijn de mannen van Linda gewoon diepzinnige, zwijgzame typjes! ;D

Valerie

Ze kunnen zo blij zijn als ze buiten zitten. :)
Jammer dat het hier veel te warm is.
Ik hoop dat ik ooit een huisje met tuin heb. Dan voliere buiten en de vogels 's zomers daar in. :)
*Valko en Peppie doen het fluitje wel.  ;D

Lin

Hey,

Ik had van dede week al een lange post getypt over Tinco en de komkommer. En toen is die per ongeluk gewist van de weeek weer een getypt. Maar toen moest ik even weg en heeft JP hem weggeklikt en zelf op een andere site gegaan! >:( Maar goed. Nu blijf ik net zolang zitten totdat de post er staat. ;D Maar wat een leuke close ups heb je gemaakt. erg jammer dat ik het dit weekend zo druk heb en dat ik het hele weekend weg ben. Maar volgende week donderdag dan ben ik er!

Maar wat gaat dat kuifje toch groeien, het is echt een valkje aan het worden. Maar is ie nog steeds erg lief of komt er een ander karakter naar boven? ik denk iegenlijk dat tinco een man is.Hij is zo sterk geweest en ook begint ie te fluiten. Ik denk dus een man.

Leuk filmpje heb je gemaakt ik zat echt even met open mond en zeer gebiologeerd te kijken. Wat lief dat koppie op het einde. maar ik had die reservekooi nog nooit gezien. Ik zat trouwens vandaag ook aan tinco te denken de moeder heeft haar kuif ernstig beschadigd en nu zit er allemaal bloed en hangt de kuif scheef en kapot. En toen zag ik de mooie kuif van paps en hoopte dat die van Tinco ook zo mooi wordt  :D

Maar ik heb heel veel zin om hem weer even te zien en aan te raken, ik mis hem wel. :'( maar goed dat je dichtbij woont. Nou veel fotos blijven maken of filmpjes maar het liefst beide!!

Groeten, Muppet 2

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Heerlijk Rianne, die buitenfoto's van Tinco! Hij kijkt er ook zo happy bij! Leuk om ze zo te zien genieten!

Arme Lin, lange postings die verdwijnen, daar word je niet zo blij van!  ;)

Lin

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 21 juni 2005, 17:44:38

Arme Lin, lange postings die verdwijnen, daar word je niet zo blij van!  ;)

Inderdaad, vooral omdat je dan niet meer je eerste ingeving van de fotos niet meer weet  ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Euh, volgende week dinsdag he?

Ach, Ayla haar kuif beschadigd, hoe kan dat nou?  :'( Arm valkje.

De kooi komt bij mijn moeder vandaan. Vond t zo sneu, Smokey, de rat, heeft ook een buitenverblijf en Tinco niet. Maar echt bijzonder onder de indruk was ie niet hoor.

Tinco is nog steeds een lieverd hoor, maar heeft zo z'n streken. Hij is dol op t toetsenbord en word boos als ik wil typen terwijl hij nog op de letters staat ;D Dan bijt hij zacht in m'n vinger.

Ik denk voor 80%  dat het een man is. Het fluiten, maar ook door zijn gedrag. Het nieuwsgierige, het overal aan knabbelen...
Maar het is zowiezo een schatje. :)

Rianne

Citaat van: Valerie_vh op 21 juni 2005, 17:10:30
Ze kunnen zo blij zijn als ze buiten zitten. :)
Jammer dat het hier veel te warm is.
Ik hoop dat ik ooit een huisje met tuin heb. Dan voliere buiten en de vogels 's zomers daar in. :)
*Valko en Peppie doen het fluitje wel. ;D

Ik zou ook wel een voliere willen. Maar zoals je ziet is de tuin niet zo groot.

Rianne

Zo ziet Tinco eruit als ie gedouched heeft:

Helaas vind ie er weinig aan. Blijft gewoon zitten en kijkt me aan met zo'n blik van 'volgens mij vind jij dit leuker als ik'.