6 mei 2025, 22:22:25

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Valerie

Offffff. wat was dat weer met wortel? Ajax-mutatie? ;D
En die wangvlek die verkleurde? Holandia syndroom?  ;D ;D

Rianne

Ajax mutatie... Wit met rode rug? ;D

Valerie

HAHAHA, was dat niet dat verzonnen valkje van Marco? Die op marktplaats een keer stond?

Rianne

Dat was een oranje valkparkiet.

zazoe

Aaaah groene Tinco!!

Had er nog niet eens over nagedacht wat een vlekken een totaal witte valkparkiet allemaal kan krijgen...
Milo heeft alleen die witte streep op zijn vleugels, en daar wordt ik al gek van!
(er zitten momenteel fel blauwe stipjes op...binnenkort maar weer eens in bad... ::) )

Je hangt de groente toch in de kooi zag ik?
Is leuk als hij er tegenaan gaat wrijven! ;D

Valerie

Nee, ze pakt Tinco vast en smeert hem helemaal in met komkommer. Morgen gaat ze wortel proberen, overmorgen misschien aardbei.  ;D
Zie het al voor me!  :D
Arme Tinco, er wordt met hem gelachen. Ach, lief venteke (of vrouwke), je bent nog zo lief!

Ankie

Hoi

Wat een prachtige plaatjes van Tinco!!!!!!
Zo'n mooie close-up van Zazou is mij nog niet gelukt. ::)
Zalig om te zien dat het zo goed gaat :) ;D :D

:-*Zazou & Ankie

gonnie

Hoi
inderdaad prachtige foto`s zijn het , meer meer .

groetjes gonnie

Rianne

Citaat van: Valerie_vh op 20 juni 2005, 14:00:53
Nee, ze pakt Tinco vast en smeert hem helemaal in met komkommer. Morgen gaat ze wortel proberen, overmorgen misschien aardbei. ;D
Zie het al voor me! :D
Arme Tinco, er wordt met hem gelachen. Ach, lief venteke (of vrouwke), je bent nog zo lief!

Hehe een regenboog valkje ;D

Ja Sanne, je ziet alles op zo'n wit valkje. Ik kan helaas niet zeggen dat ie spierwit is, Tinco is niet zo schoon op zichzelf en gaat rustig met z'n staart in z'n eigen poep zitten  :-X
Felblauwe stipjes? Milo is een kleurplaat geworden? ;D

Hoi Ankie!
Ik ben ook erg blij dat het zo goed gaat. Toen Tinco nog klein was dacht ik soms dat hij het niet zou halen.  :-\
Maar als ik nu zie hoe mooi hij wordt...  :-*

Hey Gonnie,
Tinco wil vanmiddag niet meer op de foto, veels te warm. Door al dat zweet heeft ie een bad feather day gekregen. Vanavond of morgen weer. ;D

Petra en Cheeky

Ha Rianne,

Jeeeeeeeetje... wat staat er veel in je dagboek op 1 dag....! Leuk al die tips over kleurencombi's...  Arme Tinco!!!

Maarre... hij staat idd wel erg prachtig op de close-ups die je gemaakt hebt, Rianne! Super! Zeker als je ziet hoe hij er nu uitziet in vergelijking met wat hij was, had je dit toch niet durven dromen!

Groetjes,
Peet

Rianne

Voor de liefhebbers heb ik straks nog een paar close ups. Heb zomaar wat foto's geklikt en er zijn een paar leuke bij. Zal ze eerst even verkleinen. :)

Rianne

Tinco zit echt nergens mee. Houd geen rekening met mij als ik op het forum lees.

Gaat zich gewoon schaamteloos zitten poetsen...

Totaalfoto van Tinco, ik vind dat ie echt heel goed gegroeid is.

Lekker krabben!

Close up!

Lekker hoor Tinco, ik probeer close ups te maken!

Ankie

Hoi Rianne

Tinco gaat er iedere dag beter uitzien ;D.Ongelofelijk echt een plaatje !!!!Kuifje begint ook lekker te groeien.
Valkjes houden inderdaad nergens rekening mee ;D
Mooie foto's :o :o.

:-*Zazou & Ankie

gonnie

Hoi

geweldig die closeup foto`s, hoe oud is Tinco ook al weer je kan hem niet meer missen hè.
Gelukkig hoeft dat ook niet , ik vind hem prachtig.

groetjes gonnie

Rianne

Citaat van: gonnie op 21 juni 2005, 12:14:58
Hoi

geweldig die closeup foto`s, hoe oud is Tinco ook al weer je kan hem niet meer missen hè.
Gelukkig hoeft dat ook niet , ik vind hem prachtig.

groetjes gonnie

Tinco is 22 maart dit jaar uit het ei gekropen. :) Dus morgen is ie 3 maanden oud.