5 mei 2025, 19:44:08

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Rianne

Na 21038214 foto's gemaakt te hebben, zijn er 2 bij die ik het leukst vind. Foto van vanmiddag, Tinco aan de trosgierst:

En deze is van net, vind m echt heel gaaf zo met dat licht.

Tinco z'n ontlasting is weer goed, er zitten geen zaadjes meer bij.
Vanmorgen ook niet uit de kooi geweest om te eten, en vanavond ook niet, want... Tinco eet nu helemaal zelf! ;D
Het kuifje gaat steeds meer omhoog, ik zie nu ook meer veertjes ertussendoor komen. Dit wordt echt een lekker ding!

gonnie

Hoi

ja het is inderdaad een knapperd aan het worden , en zo lief, die foto met dat licht erdoor , is echt wel heel mooi.

Groetjes gonnie

Rianne

Tinco heeft de smaak te pakken gekregen! Ook zag ik hem zelf drinken dus dat weet ie ook te vinden. :)
Ik ben helemaal trots op dit kleine hummeltje. :)

zazoe

Hee hij heeft de smaak wel te pakken!
Fijn hoor, lijkt me toch een geruststelling, dat hij alles nu zelf weet te vinden. :)

Ik blijf het verbazingwekkend vinden hoe lief hij steeds kijkt!
Heb je uberhaupt wel foto's waar hij niet zo vriendelijk kijkt? ;)

En wat een veertjes al op zijn krop, ziet er goed uit!
Dat wordt een mooi mannetje/vrouwtje!  ???

Valerie

Mag je ook trots op zijn! Een echt schatje! Maar dat zijn alle valkjes wel! :)

Rianne

Citaat van: Valerie_vh op  7 juni 2005, 13:14:24
Mag je ook trots op zijn! Een echt schatje! Maar dat zijn alle valkjes wel! :)

Je eigen valkje is altijd het liefst. ;)

Hey Sanne,
Tinco kijkt altijd blij. Het is een zachtaardig valkje, hij hapt weleens naar mijn vinger bij het stoeien maar bijt nooit.

Valerie

Da's waar. Mijn Valko is veeeeeel liever!!!  ;D ;D ;D

Rian

Hihihihihi mee eens! Mijn Joey is ook de leukste  ;D Maar Tinco is ook heel lief en mooi om te zien hoor. Ik heb sowieso wel een zwak voor albinootjes  ::)
Leuk is het om te zien hoe tinco steeds meer dingetjes leert. Ik val hier ook van de ene verbazing in de andere :o

Heb net trouwens de rest van je dagboek doorgelezen. Nou ja, het grootste gedeelte maar nog niet alles.
Akelig veel overeenkomsten  ;)
Zelfde naam, vriendje bijna dezelfde naam, en ik kom tot de ontdekking dat we ook dezelfde kooi hebben waarbij ook mijn vriendje het luikje heeft om moeten draaien..... :D
Ben benieuwd of ik nog meer dingen ga ontdekken  ;D

Groetjes Rianne en Joey

Rianne

Haha Rianne, dit bestaat niet! ;D

Rian

::) ::) ::) ::) ::) ::)
Dat dacht ik ook toen ik die kooi op in je dagboek zag staan!

Ankie

Hoi Rianne

Was al ff niet meer wezen kijken,maar heb het ook best ff druk deze week. Gelukkig gaat alles goed met Tinco. Hij/zij wordt echt steeds mooier en je maakt prachtige foto's. Heerlijk hoor ;D ;D.
Wat goed dat Tinco helemaal zelf eet!!!!!
Geniet ervan ;D

:-*Zazou & Ankie

Patje

Hoi Rianne,

Goed zeg dat het zo lekker gaat met Tinco. Je schreef alleen "het wordt nog wel een lekker ding" of woorden van gelijke strekking. Nu moet ik zeggen: NIET MEE EENS! Tinco was namelijk altijd al een lekker ding, ook al was ie helemaal kaal, die oogies en dat koppie....... onweerstaanbaar.

Groetjes Patje en de Dames

Gerda

Van harte met je eens Patje.
Tinco is altijd een lekker ding geweest!!

Groetjes Gerda

Gerda

Dat vonden zijn ouders ook, daarom aten ze zijn papveren op!!!

Groetjes Gerda

Petra en Cheeky

Als ik aan Tinco denk dan moet ik aan een sprookje denken. Hij ziet er wat zieligjes uit met zijn kale lijfje en koppie in het begin, maar dan ontpopt-ie zich tot een prachtige valkparkiet, vol in de veren en met een blik van "wie doet mij wat"! Dat heet uitstraling en dat had Tinco vanaf het begin al!!!
Hij is trouwens bijzonder fotogeniek.... leuk dat het allemaal zo goed gaat, Rianne!

Groetjes,
Petra, Cheeky, Chara