6 mei 2025, 04:13:42

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Rianne

Foto'tje van gister:

En 2 van vandaag:

zazoe

Leuke foto's weer, het is echt nog zo'n klein bolletje. :-*
(laat Tinco het niet horen... ;) )

Doet hij het eten nou steeds zelf, of moet er af en toe nog geholpen worden?

bobbie

Hoi Rianne,

Ik zoek me een hoedje in je dagboek. Ik dacht gelezen te hebben, ergens, dat jij van tatoo's houdt. Klopt dat of heb ik het gedroomd.  :-\ Kan ook hoor.
Twee van mijn kinderen hebben tatoo's, mijn zoon (3 stuks) en mijn jongste dochter (2 stuks). Ik ben benieuwd of het klopt dat ik het ergens heb gelezen.

Groetjes, en een knuffie voor Tinco, Nel :)

~Natas~

Hoi Rianne,

Wauw zeg wat is Tinco geweldig om te zien zeg.
Hij/zij wordt echt steeds mooier en ik wordt er maar steeds verliefder op.
Want mij volgende mutatie is en wordt waarschijnlijk jaja een mooie albino.
Ben momenteel helemaal in de ban van de albino's dus kijk maar uit ;)
Leuke foto's hoor. tis een poepie om te zien.

Groetjes,

Natas en Joepie

jacksmama

Hoi, natuurlijk moest ik ook even kijken naar je Tinco...wat een vreselijk lief koppie heeft ie zeg...erg hoog knuffelgehalte..... :-* :-*

Wij mogen Pino zondag ophalen en hopelijk is ie net zo lief als jouw Tinco...we kunnen het alleen maar hopen.

Thun vind andere vogels heel intressant, helaas wordt ie er alleen niet vriendelijker op......hopelijk trekt dat bij als Pino er is

Jou wens ik heel veel plezier en geluk met je mooie Tinco...

Liefs van

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Rianne

Hallo,
bedankt voor jullie leuke reacties. :)

Sanne, Tinco las het per ongeluk en is het niet met je eens! Wat nou lief bolletje? ;D Helpen met eten doe ik nog, 's ochtends pak ik Tinco uit z'n kooi en moet ie zaadjes eten, wat hij braaf doet. En 's avonds krijgt hij een eivoer papje. Trosgierst eten doet hij wel en af en toe hapt ie ook wel wat uit de zaadjes bak, maar hij blijft honger hebben dus help ik m.

Nel, ik ben de tatoo gek. ;)

Natas, leuk dat je ook een albino neemt. Zal vast een mooie combi zijn samen met Joepie. :)

Hoi Jacksmama,
aanstaande zondag al, spannend! Als Pino net zo lief is als ie mooi is dan zit het helemaal goed!

Hey Marco, naam veranderd? :)
De veertjes komen snel door. Alleen Tinco is nog een beetje vies van de pap dus dat ziet een beetje slordig. Maar verder is ie prachtig wit al.

Gerda

Hoi Rianne,

Tinco gaat er steeds mooier uitzien he?? Je kunt je bijna niet meer voorstellen dat het zo'n zorgenvalkje is geweest.
En ja, sommige valkjes blijven nu eenmaal wat kleiner. (Net als mijn Nezumi, 5 jaar oud en 77 gram, maar ook in lengte verschilt hij een centimeter of 4-5 met Spikey - van kop tot staart).

Lekker doorgaan zo met dit jochie (??), heerlijk dat alles zo goed gaat!!!

Groetjes Gerda

Anita1

;D het is en blijft een mooi valkje.fijn dat hij /zij nu zelf eet zeg!
dat is alweer een zorg minder.
ze wordt steeds mooier vind ik.lekker vol in de veren.linda heeft altijd mooie witte albino's
awan en nu deze.
waren dat broer of zus?
of van dezelfde ouders bedoel ik?
geniet er maar lekker van.
knuff anita  ;D

Joyce28

Leuke foto's hoor,Tinco groeit lekker :)

Lin

Citaat van: Anita1 op  4 juni 2005, 09:12:14lekker vol in de veren.linda heeft altijd mooie witte albino's
awan en nu deze.
waren dat broer of zus?
of van dezelfde ouders bedoel ik?knuff anita  ;D

Hey anita,

Ik heb maar een koppel en alle jongen kan je zien op een van de laatste pagina's in mijn dagboek, maar die had je al gezien.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

4 juni 2005, 21:42:40 #550 Last Edit: 9 juni 2005, 18:30:13 by bobbie
Hoi hoi,

Ik vind het niet zo leuk als je op de 2e pagina staat. Ik heb niet veel te melden maar wilde je daar weg hebben.

Bij deze. ;)

groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

Heee Rianne,

Nog steeds alles OK in Tinco-land???  ;) ;D
Ben heel erg benieuwd naar zijn laatste vorderingen!

Lieve laatste foto's van hem. Fijn dat het zo'n knuffelkont is als-ie moe is... ach, elk valkje heeft weer z'n eigen gewoontetjes en dát lijkt me juist zo leuk om elke keer weer te ontdekken. Binnenkort mogen wij dat ook met Chara... kan bijna niet wachten....!

Liefs van Cheeky & Petra

zazu

hayhay

mooie foto's hoor van tinco...
het wordt echt een heel mooi valkje!
zo'n knuffelkontje ziet er altijd lief uit he ;)

groetjes van
zelda
en
kusjes van
breezer
en
vlekkie

Rianne

Hey,
heb een beetje druk weekend gehad, ga zo ook weer weg op koffie visite.
M'n vriend had Tinco gister eten gegeven, geen eivoer maar alleen zaadjes. Helaas zaten er allemaal ongepelde zaadjes in z'n ontlasting dus heb ik de voeding van vanmorgen overgeslagen, dit ook omdat z'n krop nog vol zat.
Op de bodem van de kooi ligt ook allemaal ontlasting met zaadjes.
Dus Tinco heeft nu alleen eivoer met maagkiezel erdoor en ik zal morgen ochtend weer kijken hoe de krop ziet.

Met de veergroei gaat het goed, Tinco wordt al wat trotser op z'n kuif. :) Ook op z'n krop zeg maar komen allemaal pennetjes.

Petra en Cheeky

Zie je wel Rianne, Tinco blijft je verbazen!!! Fijn voor hem dattie ook een lekker kuifje begint te krijgen! Daar zallie best trots op zijn en jij ook! Is leuk voor de fotooooooooooooos!  ;) ;D