8 mei 2025, 09:29:02

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Rianne,

Wat een leuke douche foto's. Hebben ze allemaal toestemming gegeven om op het forum te staan  :P

Groetjes Gerda

Rianne

Hehehehe hulp met afdrogen, zal het eens vragen ;D

Vanavond veertjes geplukt, en morgen gaan ze op de bus. Met de kerst is Gendika gesloten tot 3 januari dus hoop voor die tijd bericht te hebben! :)

Kirsten

Hoi Rianne,

Zou wel mooi zijn als je het voor de kerst nog binnen hebt,.
Viel het veertjes plukken mee?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Ik had behoorlijke zweethanden! Mijn vriend hield ze vast en ik moest plukken. Valt niet mee hoor, om 1 veertje te pakken, soms pakte ik er 2 tegelijk, vonden ze niet leuk :-\ Ayko was het gauw weer vergeten, die vloog een rondje en ging weer bij me zitten. :)

Kirsten

oh gelukkig maar,. ze zijn het inderdaad weer snel vergeten,. Al moet ik wel zeggen dat ik aan Coco nog steeds kan merken dat ze soms denk,. ´ehhh gaf jij me geen medicijnen,. nou ik neem geen risico´,.  ::)

Ik hoop dat je snel de uitslag hebt, dan kan je voor het komend kweekseizoen ook je koppels gaan bedenken :D

Is het met de voliere allemaal in orde nu trouwens?,. je miste een paneel toch?

Groetjes
Kirsten

Rianne

Als het goed is, gaat mijn schoonvader het paneel vandaag ophalen. Het was wel betaald maar hij was m vergeten te maken ;D

Riny

Hoy Rianne
Lijkt me stug dat je dan de uitslag nog niet zou hebben.
Ik heb 2 x DNA onderzoek laten doen,en allebei de keren had ik binnen een week de uitslag.
Ik duim voor je dat je de uitslag krijgt en dat positief is voor je.
Groetjes Riny :D

Kirsten

jeh, dus na vandaag kunnen jullie gaan bouwen en verder aan de slag ;)

Groetjes
Kirsten

Rianne

Kirsten

Ja das wel zo, maar dat geldt in nederland eigenlijk het hele jaar door. Wij zijn in het najaar vorig jaar begonnen met ideeën en een tijdelijke voliere buiten ivm de aanschaf van buiten vogels,. toen verder aan de slag,. Nou in het voorjaar, waren we in de regen een schuur aan het bouwen,. haha ach ja,.het hoort er bij :D

Groetjes
Kirsten

Caroline

Duim duim duim!!!

Dat je voor de kerst de uitslag hebt.

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Ik hoop het ook Caroline :)

De voliere zit in elkaar, en hij staat ook al. Alleen zit er een kier van 2 cm aan de achterkant want er is een paneel te groot geleverd. Of zo. Dus daar moet nog even een stripje achter of zoiets. ;)

Met de valkjes gaat het prima, ik heb ze pellets gegeven, door het zaadvoer. Alleen zijn ze het daar niet zo mee eens, maar dat is hun probleem ;D Diego en Nevada zijn nu de bodem aan het afstruinen naar zaadjes. Ze zien er beiden echt prachtig uit, het verenkleed sluit perfect op elkaar aan. Ook Tinco en Tiara zien er erg mooi uit, niet meer zo rommelig. Hebben valkjes soms ook een wintervacht? ???
Nayana word soms gekroeld door Ayko, maar zelf word Ayko het liefst door ons gekroeld. Het is echt een maf beest, hij zat vanmiddag om koffie te schooien bij m'n vriend. Maar hij krijgt het niet hoor!

Aankomende week ben ik nog werkzaam in de lelies, moet maandag om 7 uur beginnen ipv half 8. Morgen dus op tijd naar bed! :)

Riny

Hoy Rianne
Wanneer heb je de veertjes opgestuurd naar Gendika?
Groetjes Riny :D

Rianne

Ik heb ze donderdag op de bus gedaan. :)

Mariska

spannend, spannend, spannend!!!

Ik hoop dat je gauw de uitslag heb en straks aan de gang kunt met je koppeltjes ;)

Wat heerlijk he als ze er allemaal zo mooi bij zitten :D
Kan ik echt van genieten ;)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)