10 mei 2025, 07:45:31

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Wat een lieve foto's weer Rianne! Nevada ziet er prachtig uit en ook Tiara blijft een favoriet van mij! Zulke mooie kleurencombinaties!

Groetjes,
Peet

Lin

Hey,

Ach die tinco wat een leuke foto! Ahhh.. :-* Ik heb Tinco trouwens als metafoor voor mij in mijn eindpresentatie. Maar die zie je vrijdag wel. Jammer dat het nog niet wil lukken tussen diego en Nevada. Maar volgens mij moeten ze eerst wel een half jaar bij elkaar zitten om wat te doen als ik hun zo zie. Gelukkig heb je nog geen haast. Waarom wil je later een lutino eigenlijk. Had ik je nog niet eerder over gehoord.

Misschien moet ik maar de zaadjes overkopen als ze bij jou niet werken  ;D Ik zag dat je nog dierenwinkel stokken had, misshcien moet je eens langskomen bij mijn ouders. daar kan je mooie wilgentakken knippen zoveel als je wilt.

Groeten, de tante van tinco!

p.s. na de eindpresentatie kom ik de voliere bewonderen!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Hoi Rianne,

Spannend hoor de volière delen al binnen.

En kusjes maar niet geven aan Ayko als je veertje aan het pluken bent voor de DNA.  :P

Je foto's vond ik errug mooi. Inderdaad zag Nevada er alweer een stukje strakker uit. Ik zat net wel Tiara te bekijken en bedacht me dat het wel heel erg jammer zou zijn als het een Tiaro is en al die mooie pareltjes verliezen zou. Heb je nog geen veertjes kunnen ontdekken die het pareltje missen?? Bij Pablo vind ik er steeds meer.  :'(

Tinco vind ik nog steeds om te  :-*

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

~Natas~

Hai Rian,

Wauw zeg wat een mooie valkjes heb je weer.
En de foto''s zijn weer om van te genieten.
Ze zijn allemaal even mooi..........maar mijn favoriet is toch Tiara en Tinco.

Groetjes,

Natas Joepie & Jesse

Kirsten

Hoi hoi,

Lin, wilgentakken :D, ik baal dat ik niet om de hoek woon,. heb nu standaard een zaagje in mijn auto liggen, je weet maar nooit wat je tegenkomt,. haha

Wat spannend Rianne,de voliere is er al bijna :D, plaats je er een foto van?, ben erg benieuwd en het komt wel erg dichtbij he zo,.

Diego en Nevada komen vanzelf, sommige valken hebben gewoon hun voorkeur. Ik had een witmaskerkoppel met een broedhok in een broedkooi zitten,.... er gebeurde helemaal niets. Ik zet ze in de voliere en ze zochten gelijk een broedhok uit.  :-\

Prachtige foto's weer
Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Karin

Hahahaha, die wilgentakken worden volgens mij allemaal door valkenliefhebbers geroofd  ;D Bij ons zijn ze aan het snoeien en we hebben dus wat in de tuin in een emmer gezet. Volgende week ga ik een wilgenboompje bij de kweker ophalen, pas 1 meter hoog, maar dat groeit vanzelf wel, heb ik voortaan een privéboompje om aan te knippen  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

Nou, de volieredelen zijn binnen. Alleen mist er 1 paneel! Dus ik had opgebelt, die man vond het ook raar. Dus ik hoop dat ie er wel genoeg gemaakt heeft! Nu zou ik van de week nog even bellen als we een auto hebben waar ie in past, het paneel is namelijk 2 meter hoog.
We hebben besloten om stoeptegels onderin te leggen, en dat schoon te spuiten en met een schrobber te boenen. We zien wel of dat bevalt.
Dus nog even wachten, hij staat nog niet. :-\

Vandaag zijn Tinco en Tiara weer eens mee wezen douchen, was al zo'n tijd terug. Tinco gaat zo met je mee maar Tiara is nog wat bang voor handen. Maar toen ze eenmaal het water voelde, was ze verkocht.
Mijn vriend stond onder de douche en ik heb foto's gemaakt. Helaas was de lens steeds nat of beslagen, dus maar 2 foto's.

Vooral Tiara is er enorm van opgeknapt, de borstveertjes waren onwijs rommelig maar nu weer mooi glad. :) Ook Tinco is weer wit ;D Als ie nog nat is, lijkt ie wel wit met roze vlekken, door de bruine waas. Vooral op z'n natte koppie!

Caroline

Er staan tegenwoordig overal blote mannen in de dagboeken.  ;)

Gave foto's hoor douchen met de valkjes.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Rianne
Ik vindt ze alledrie heel erg mooi!!
Groetjes Riny :D

Rianne

De valkjes vonden het erg leuk, ze wilden zelfs vol onder de straal zitten op m'n vriend z'n schouder! :o

Riny, alle 3? ;)

Riny

Hoy Rianne
Ja alledrie.
Je hebt mij niet horen zeggen alledrie de vogels.
Groetjes Riny ;D

Kirsten

haha die Riny, alledrie ;D

Heerlijk hoor dat douchen,.  en natte valkjes ruiken zo lekker :-*

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

trienke

hoi rianne

een tijdje niet geweest in je dagboek
even weer wat bijgelezen.

Wat een leuke foto's heb je gemaakt zeg ;D
en fijn dat je voliere binnen is alleen jammer dat er 1 paneel mist, hoop dat die er snel achterna komt.

Groetjes Trienke

Tess@

Hoi Rianne ,
Leuke foto's met dat douchen.
Erg leuk gezicht die valkjes.
Ik hoop dat dat paneel ook snel komt.

Groetjes Tess@

Roosje

Als jullie volgende keer hulp nodig hebben met afdrogen ::) Ja de valkjes natuurlijk he :P Jij bent immers veel te druk met foto's maken ;D