7 mei 2025, 14:46:26

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Rianne
Dan denk ik echt dat je de uitslag hebt voor de kerst.
Ik duim voor je.
Groetjes Riny :D

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kirsten

Hoi Rianne,

Jeh!, voliere in elkaar :D Ik weet niet of je de kier lelijk vind staan, maar ik denk niet dat het anders een probleem is. het gaas is immer ook een afmeting van 19x19mm denk ik,

Groetjes en ben benieuwd naar de uitslag
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Ik heb even een foto gemaakt, zo uit het raam, om een idee te geven. De kier heeft mijn vriend opgevuld met houten plankjes. :)

Rianne

En even een foto van m'n lieverds beneden:

Nayana lijkt al veel minder bang voor ons, als ik op de bank zit, met m'n knieen opgetrokken en voeten op de bank, zet ik Ayko op m'n ene knie. Dan vliegt Nayana naar de andere. :) Maar dan mag je alleen maar naar haar kijken hoor! Hoewel ze zeer geinteresseerd kijk als ik Ayko dan kroel! ;)

Lin

Citaat van: Rianne op 17 december 2005, 14:49:33
Ik heb even een foto gemaakt, zo uit het raam, om een idee te geven. De kier heeft mijn vriend opgevuld met houten plankjes. :)

wat gaaf!! Je kan bij mij dus wilgentakken knippen voor de voliere.  Het begint echt te kriebelen bij me.

en je twee valkjes beneden zijn wel erg mooi zo. Had je nou van tiara en van ayko opgestuurd, ja toch?

Rianne

Ja, Tiara en Ayko. En ik kom zeker een keer takken halen! :)

Riny

Hoy Rianne
Wat leuk met dat zitje daar,ik vindt die palen zo leuk.
Jammer dat je zo ver weg woont want ik kwam anders van de zomer zeker een kop thee drinken bij je.

Rianne

Je weet waar ik woon Riny! ;)

Ook nog even een paar foto's hier boven gemaakt:

Nevada en verlegen Diego:

Prachtige Tiara:

En Tinco natuurlijk:

Even een kroeltje vragen:

Die kreeg hij ook alleen toen had ik de camera al uitgezet. ::)

Lin

Daar is tinco weer! Nog steeds geen vorderingen bij het broedblok?

Rianne

Nee hoor, nog helemaal niks! Ze gedogen elkaar wel steeds meer, maar echte vrienden zijn het nog niet. :-\

Ook worden de pellets niet echt gewaardeerd, ze gaan allemaal net zo lang zitten graven tot ze zaadjes hebben gevonden...

Rianne

Ik ga er trouwens weer vandoor want ik moet werken! Kom je mij ophalen voor de kraamvisite? :)

Lin

Citaat van: Rianne op 17 december 2005, 15:24:14
Ik ga er trouwens weer vandoor want ik moet werken! Kom je mij ophalen voor de kraamvisite? :)

ja, ik neem denk jp mee want die heeft wel tijd, heb net cadeau gekocht. Ik vroeg haar of het om 13:00 kon komt beter uit. Je hoort het nog. succes met werken!

Rianne

Maarten gaat ook mee, ik heb nog wel wat leuks liggen voor een baby, een handdoek en washandje met een beertje. :)
Ik spreek je morgen!

Riny

Hoy Rianne
Ze zien er prachtig en gezond uit allemaal.