5 mei 2025, 15:14:46

nieuw valkje erbij

Gestart door gonnie, 27 februari 2005, 14:30:46

« vorige - volgende »

PB

Hoi Paul,

Bedankt voor je berichtje!
Ik zie net dat jij ook in Amsterdam woont?!
Heb jij niet binnenkort een nestje  ;D

Groetjes,
Petra

Paul

Hoi Petra,

Ik woon inderdaad zelf vlak bij Amsterdam en kom daar ook regelmatig alleen zit ik meestal bij mijn vriendin in Rotterdam.
Ik heb nu een paar jongen die binnenkort worden opgehaald en daarna begin ik met een nieuw nestje en daar zijn nog niet alle jongen uit besproken.
Maar dat duurt nog een paar weken voor ze in de broedkooi gaan maar dan hoop ik dat ze snel hun best doen.

Groetjes, Paul

tommy

Citaat van: PB op  6 maart 2005, 23:18:28
Hallo allemaal,

hartelijk bedankt voor jullie reacties.
Annemiek, Taxco is overigens wel een wildkleur, maar op de een of andere manier was dit plaatje aan mijn id gekoppeld geraakt  ??? Naja dat heb ik inmiddels opgelost. Ik zal binnenkort eens een echte foto van hem aan mijn id koppelen.

Hoi

Ik dacht al dat verschil dat is wel erg duidelijk. hihi

Tof dat je een valkje er bij gaat nemen misschien.

Veel succes met zoeken naar een geschikt huisgenootje voor taxco.

grt Annemieke

Riny

Hoy Petra
Fijn voor Taxco dat er een speelkamreaadje voor hem bij komt na verloop van tijd.
Bij mij worden ieder jaar nieuwe Lutino's geboren,maar ik denk dat de afstand wel een bezwaar zal zijn.
Wij wonen nl in het topje van Noord -Limburg.
Maar dat koppel je dan toch gewoon aan een bezoekje aan onze provincie.ha ha ha
Groetjes Riny :D :D :D

PB

Hallo allemaal,

Zoals jullie waarschijnlijk al hebben begrepen zijn we nu dus op zoek naar een nieuw valkje.
Ik heb al contact gehad met een paar kwekers van de website, maar die hadden nog geen jongen (is natuurlijk nog een beetje vroeg).
Maareh nu kunnen we eigenlijk bijna niet meer wachten en luidt de vraag dus heeft iemand hier op de site toevallig nog een jonge valk beschikbaar (bij voorkeur lutino ;))
Anders gaan we er wel binnenkort een reserveren.
Ennuh Riny, limburg is voor ons op zich niet zo'n slechte optie daar kom ik nl. vandaan  ;D dus een tussenstop bij m'n ouders kan dan worden gerealiseerd...

Nouja ik zal binnenkort ook nog ff een berichtje plaatsen bij te koop/gevraagd.

Groetjes, Petra

Riny

Hoy Petra
Dan kom je toch gewoon een keertje op de koffie als je op familiebezoek gaat.
Je bent altijd welkom hoor, ik bedoel hier niet mee te zeggen dat je dan ook bij mij moet kopen hoor.
Niet verkeerd begrijpen!!
Groetjes Riny :D :D :D

margreet

hallo Petra,

Op dit moment heb ik drie jongen, de oudste is nu elf dagen, De mutaties die er uitkomen zijn wildkleur man split voor gepareld en bont en geparelde popjes. Op dit moment kan ik nog niet zien wat er uitkomt, ze beginnen net een beetje te kleuren. Maar geen lutino dat is zeker. Ikzelf woon in Heemskerk in NH. Maar er komen vast nog wel genoeg jonkies de komende tijd. Als je graag een lutino wilt moet je gewoon nog even wachten anders krijg je misschien spijt.

groetjes Margreet