Waar kan ik een vervoersmandje halen?

Gestart door Dazzle, 3 maart 2005, 10:38:25

« vorige - volgende »

Dazzle

Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien nog wel weten zal ik over een tijdje een valkparkietenjong krijgen. Ik was nu op zoek naar een vervoermandje om hem/haar in te zetten als ik hem/haar ga ophalen. Ik heb wel een beetje rond gekeken op de online dierenwinkels op het net, maar kwam er zo 1,2,3 niet eentje tegen. Wie weet een goede site, waar het ook betrouwbaar is om te kopen. Dan kan ik er daar eentje bestellen.
Alvast bedankt....

Groetjes Bianca (Dazzle)

KoosjeTweety

Hoi bij de dierenwinkel hebben ze vervoersmandjes voor kleine huisdieren.
De kleinste maat is ongeveer 6 of 7 euro en de grootste is meen ik 10 euro.
Ik heb zelf de kleinste voor mijn aga en parkietje. Maar tzt haal ik er de grote bij voor het geval ik op doktersbezoek moet als ik straks mijn valkje heb
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

zazoe

Als je per se op internet wil bestellen kun je op de site van kwekerij "de valk" kijken. het adres is www.valkparkiet.net en dan staat er rechts bij producten de transportkoffer voor 10 euro. Ik weet alleen niet wat de verzendkosten zijn en hoe snel je hem dan in huis hebt...

gr. sanne

Paul

4 maart 2005, 04:53:12 #3 Last Edit: 4 maart 2005, 04:56:21 by Paul
Hoi Bianca,

Het mandje van kwekerij de valk vond ik aan de krappe kant ik heb een iets grotere gekocht.
Waar woon je in de buurt ?
Ik heb die van mij in Rotterdam gekocht dus als je daar in de buurt woont kan ik je het adres van de winkel wel geven.
Ferplast heeft ze ook maar ik heb er een van Europet die is wat goedkoper meestal.
Ik heb de grote van europet en die kan je bestellen bij www.fretten.nl want ze gebruiken ze ook voor fretten.

Let wel goed op dat je de grote neemt de kleine is aan de krappe kant maar volgens mij hebben ze daar alleen de grote en die is nog in de aanbieding ook.
Ik heb er 10 euro voor betaald en hij staat daar voor 7,95 nu.

Groetjes, Paul

KoosjeTweety

Deze heb ikd us ook :)
In het rood. Maar wel de kleinste voor de aga en de parkiet :)
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Paul

Hoi,

Voorheen had ik een klein aquariumpje van Ferplast dat werkte ook goed maar het deksel valt er nogal snel vanaf en dan ben je je valkje kwijt dus je moet die altijd verzegelen met een elastiek eromheen bijvoorbeeld.

Bij mij viel ook het bakje onder het deksel vandaan en de onderbak was meteen stuk :-(
In de mandjes met alleen bovenin een deksel is het veel veiliger vervoeren alleen kunnen ze minder makkelijk naar buiten kijken.
Voor tamme valkjes is dat wel leuk dat ze om zich heen kunnen kijken als je ze meeneemt maar voor de wat minder tamme is het juist goed als ze niet overal om zich heen kunnen kijken.
Ook heeft Ferplast een draagmandje in 2 maten die zijn ook prima alleen wat duurder denk ik dan de Europet.

Groetjes, Paul

bobbie

Hallo,

Ik heb ook de grootste maat in huis van de vervoersmandjes die Paul beschrijft. Ideaal. Ik heb er bij Carolien 2 tegelijk opgehaald en allebei in het vervoersmandje gedaan, dat ging prima (de grootste dus he).

En, als het gaat als bij de rest van ons wordt je nog wel eens besmet met het valkenvirus dus kan je dan beter de grootste nemen ;D. Ik betaalde er 10 euro voor.

Groetjes, Nel :)

Riny

Hallo allemaal
Toevallig zag ik ze vanmiddag ook bij de Boerenbond.
De prijs was het zelfde.
Groetjes Riny :D :D :D

tommy

hoi

Ik heb er 2 van ferplast. Ik dacht dat ik er 9,95 voor betaald had.
Ze zijn in bijna alle betere dierenwinkels te krijgen.
Ideaal om ze in te vervoeren.
Echt een aanrader.

grt Annemieke

p.s. Het maakt volgens mij niet uit of je ze nou van ferplast koopt of dat andere merk.