11 mei 2025, 19:46:33

beetje vaag:s

Gestart door zazu, 22 februari 2005, 19:28:17

« vorige - volgende »

zazu

hayhay,

mijn valkje breezer is dus een beetje apart. Want als ik mijn vinger boven zijn hoofd hou, dan doet hij zijn kopje naar benenden omdat hij gekroelt wilt worden, dat vindt die dan ook fijn, maar dan in een keer begint hij zomaar opeens hard in je vinger te bijten.

nu durft ik hem dus niet meer te kroelen omdat ik bang ben dat, hij gaat bijten...maar als ik met mijn vinger in de buurt kom van zijn kopje geeft hij wel aan dat hij gekroelt wil worden...

ik hoop dat iemand antwoordt heeft op dit vreemde gedrag..

gr.
zelda

ziralioness

Oh, dit doet Ricky ook wel eens! Het is eigenlijk een beetje 'lekker... lekker.. en NU KAPPUH!!!''-gedrag.
Doet het erg zeer als hij je bijt? Ricky bijt dan nooit echt hard namelijk.

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

zazu

ja valt wel mee, maar ik dacht dat hij het kroelen niet meer fijn vondt, maar dat ie daarna wel weer wilde vondt ik een beetje arpart..
maar bedankt,
gr.
zelda

ziralioness

Ja, Ricky wil ook altijd meteen weer.

Misschien hangt het af van een bepaald plekje; Ricky doet het minder snel als ik afwissel van kuifje naar wangetjes namelijk. :)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Kolkkie

Coco doet dat ook vaak, maar dan alleen bij mijn vader.

Ik kan hem eindeloos blijven kroelen, maar bij mijn vader is geen vinger of ijn neus veilig.
Laatst beet Coco hem zo hard in zijn neus dat het bloedde  :-X.

Bij mij doet hij niets  ;D.

Ik vind het nog steeds onverklaarbaar.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Paul

Hoi Zazu,

Ik heb dat hier met mijn Taco precies zoals je verteld.
Taco is heel erg naar mijn vriendin toe getrokken maar die is wat minder goed met het aaien.
Dan komt hij speciaal daarvoor bij mij en hij vind dat aaien in zijn nekje heerlijk.
Tot hij er genoeg van heeft dan geeft hij ook even een knauw met de snavel.
Dan doe ik of iets verkeerd wat hij niet fijn vind of hij heeft er genoeg van.

Groetjes, Paul