17 juni 2025, 21:06:50

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Monky

Jippie, jippie !!
Ze mag bijna naar huis  ;D ;D ;D

Zal ik die bonte parel ook maar meteen meenemen ?  ;D (grapje...denk ik...  :-\ )

Heb je eigenlijk zelf wel een bonte parel? Je kwekerijtje ( als je dat zo kan noemen) heet wel zo, maar heb je die eigenlijk ook?

Ze is dus een kleine papzakje geworden met haar 112 gram? En ze knuffelt met een van je valkjes? Staks gaat ze weer krijsen omdat ze bij je terug wil hahaha  :D Heb je er misschien toevallig ook fotootjes van gemaakt?

Groetjes,
Monky

Gerda

Hoi Karin,

Ik was gisteren weg, dus ik heb nog niet kunnen reageren. Maar ik wil je even zeggen dat ik het erg voor je vind dat je Jazzy op deze manier moest verliezen.
En natuurlijk ga je achteraf je handelen na en heb je twijfels of je het goed hebt gedaan. En natuurlijk als je geweten had wat je nu weet had je anders gehandeld. Maar je kunt jezelf dan eigenlijk geen verwijten maken!!
En hoe hard dat ook klinkt, het zijn wel ervaringen die je opdoet, die je een volgend keer kunnen helpen!!

Wel fijn dat Garath zo goed gaat!!! Vreugde en verdriet liggen soms erg dicht bij elkaar!!
Monique zal bijna de uren wel aftellen tot Garath weer thuis is!!
Het is een lekker dikkertje geworden dus!! Geweldig!! Want iedereen maakte zich toch wel een beetje zorgen!!
Great work!!!!

Liefs, Gerda

Bianca

Jemig wat een heftig verhaal zeg van Jazy.
Wat moet jij je vreselijk leeg gevoeld hebben en nog steeds natuurlijk :'(.
En ik begin precies deze week over die kropnaald...............ik ga er echt voor zorgen dat iemand eens een goede uitleg erover kan geven.
dat maakt je in zo'n situatie toch iets zekerder denk ik (hoop ik)
Ik ben er ook zo bang voor dat er een keer iets gebeurd en dat ik voor dezelfde situatie kom te staan.

Karin ik wil je een enorme knuff geven en heel veel sterkte wensen!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

eefje nieuwenburg

ik had over Balou al gereageerd maar ben daarna pas hier gaan lezen en wil toch even zeggen dat ik het echt heel sneu vind voor je van Jazzy maar wat de rest ook al zei we weten hoe jij om je beestjes geeft en hoe dit je moet raken,wij leven dus ook met je mee,heel veel sterkte!

Balou mag komen hoor ;D

groetjes eefje

Karin

Maar eerlijk gezegt ook weer lekker rustig Rianne  ;) We gaan eerst lekker de grote volière vrvangen door een nog grotere, de broedkoppels gaan weer in hun eigen kamervolières, valkjes die nu nog in quarantiane zitten gaan naar boven als de nieuwe volière klaar is en dan rust tot september !  ;)

Hahaha Monique, helemaal verliefd op dat bonte pareltje hè ?  ;D Ze is dit weekend nog te jong hoor, die moet nog even iets langer blijven  ;) Ze is nog steeds vrij, maar je moet wel de tijd hebben om haar de eerste weken goed te begeleiden om haar tam te houden. Ik weet niet of je dat lukt met de verhuizing  ;) Ja, ik heb 2 bonte pareltjes, Kenzie en Cocktail.

Dank je Gerda. Ja, we maakte ons ook wel een beetje zorgen om Garath maar met veel geduld en oordopjes kom je ver  ;D ;D ;D

Dankje Bianca ! En we gaan er samen wel iets aan doen  ;)

Zal Balou fijn vinden Eefje  ;) Kan hij lekker bij jouw leren zingen, want hij doet het nog een beetje vals  ;)

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

dat leren we hem wel haha stitch en vito zijn ook zangtalentjes geworden dus dat lukt met Balou ook wel.

groetjes eefje

Marc van de Kuifjes

Citaat van: eefje nieuwenburg op 24 april 2006, 20:35:58
Balou mag komen hoor ;D

Ik ben heel benieuwd hoe het bij jou met het temmen van Balou zal gaan! ;)

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

eefje nieuwenburg

ik ook maar zoals gezegd heb ik uitwijk mogelijkheden dus als het niet lukt mag ie lekker bij de rest in de voliere,waar hij trouwens zowieso komt hoor maar als ie niet tam word wat eerder als dat ie wel tam word,mijn man wil hem liedjes gaan leren en leren praten dus als ie tam word word het een huiskamervogel en anders een vogelkamervogel ;D
hij krijgt wel een mooi vriendinnetje,albino snowey .

groetjes eefje

Karin

Gaat Balou vast mooi vinden  ;D Ik hoop dat hij in een andere omgeving en met meer aandacht tammer wordt. Hij is al gekortwiekt, dus dat zal ook wel een beetje meewerken  ;)

Groetjes, karin.

p.s. : voor het cinnamon bonte pareltje heb ik waarschijnlijk ook een lief baasje gevonden. Maar dat mag ze zelf hier vertellen  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Dan gaat ze vast bij Whoosy, Gara(th), Lulac en Gizmo wonen.

??? ::) :P ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Was het zo duidelijk ???  ;D  :P

Ja, ik vind het zo'n mooi beestje. Dat koppie ook. Ik was er meteen al  helemaal weg van.

Nu nog een mooie naam...

Groetjes,
Monky

eefje nieuwenburg

gefeliciteerd en ja het was overduidelijk dat je helemaal gek van haar was!
je word de trotse eigenaar van een prachtig mooi valkje!

groetjes eefje

Caroline

Keileuk hoor!!  :D

Gefeliciteerd!!  ;)

Het is een beauty, ik heb me ook erg in moeten houden.

Maar leuk dat ik haar nu kan volgen bij jou.

Mag ze van de week tegelijk met Gara(th) mee??

Is het geslacht van Gara(th) trouwens al bekend??

Groetjes van  Caroline

PS. ja, het was erg duidelijk dat je verliefd was.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Goh, wat verassend zeg ::) ;D

Ik vind het heel leuk voor je Monique :D

Karin, jou wil ik nog even heel veel sterkte toe wensen met het verlies van Jazzy.
Ik vind het heel erg voor je!
Maar jij heb echt je best gedaan dus maak jezelf geen verwijten.
Hij heeft vast en zeker een heel fijn leven bij je gehad.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Monky

26 april 2006, 09:36:17 #2039 Last Edit: 26 april 2006, 09:50:43 by Monky
Ok ok, het was heel duidelijk.... :P  ;D

Ik heb ondertussen een mooie naam voor haar:

Disa

Ik haal volgende week ergens Disa en Gara(th) samen op.
Ik weet nog niet zeker of het geslacht van Gara(th) al gekend is. Misschien dat Karin daar nu nog meer duidelijkheid over kan geven nu ze weer wat ouder is.

Karin,
Hoe weet je eigenlijk 100 % zeker dat het een popje is?

Groetjes,
Monky