19 juni 2025, 20:37:25

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes karin

veel sterkte met het verlies van je lieverd jazzy

groetjes marilyn

Caroline

Heel veel sterkte!!

Rust zacht, lieve Jazzy.

Geef je mijn vriendje een kusje.[/i][/b][/color]

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Nog even een vraagje.

Heb je geen sectie laten verrichten??

Zeker om eventuele risico's uit te sluiten.
Je hebt zoveel valkjes. Ik zou het dood eng vinden.

Sterkte!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Quendi

Hoi Karin,

Wat verschrikkelijk voor Jazzy, Heel veel sterkte ermee.

Ik heb zoiets ook gehad bij mijn bourkeparkiet. Die was ook broodmager en at maar een beetje. En was ook koud. Die is ook overleden. Ik denk dat het toch iets met wormen te maken had.

Liefs,

Sietske

marianca.

Hallo Karin,

Ik wil je heel veel sterkte toewensen met het overlijden van je lieve Jazzy :'(

Aan jou zal het echt niet gelegen hebben Karen.Het zal waarschijnlijk altijd een onbeantwoorde vraag blijven.
jazzy heeft een mooi leventje gehad bij jou..en geloof,ik weet hoe jij je nu voelt :'( :'(.Maar blijf eraan denken dat jij een super goede kweekster bent en werkelijk alles maar dan ook alles voor je valkjes over hebt en heel snel gehandeld hebt met Jazzy maar helaas heeft het geen zin meer gehad.Ik persoonlijk geloof niet in wormen.Gewoon iets wat niet te verklaren is....

Liefssss en nogmaals veel sterkte :-*

marianca en Luca..

Monky

Hi Karin,

Ik ben er helemaal stil van. Ik zit hier met tranen in mijn ogen.
Wat ontzettend rot voor jou en voor Dizzy  :'(

Je krijgt een hele dikke knuffel van Whooshy.

Ze hunkert al naar een knuffel terug  :)

Heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs,
Monique

Marc van de Kuifjes

Hallo Karin,
Wat een erg triest nieuws zeg! :'(
Het is altijd erg pijnlijk als zoiets moet gebeuren. Jammer dat je die dingen niet altijd in de hand kunt hebben...
Jazzy heeft in ieder geval mooie sterke jongen nagelaten.
Veel sterkte met het verlies!
- Marc

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*Esther*

Hoi Karin,
Sterkte met het verlies van je valkje Jazzy.
Zoals je zelf al schrijft, je hebt echt je best gedaan.

Ik hoop dat je een lieve man vind voor Dizzy.

Doxycycline is specifiek voor papegaaienziekte, of is het ook een algemene A.B. kuur?

gr Esther

Riny

Hoy Karin
Wat vreselijk voor je.
Ik leef met je mee.
Groetjes Riny :'(

Mandy

O jee wat vreselijk Karin! :o
Je hebt zeker je best gedaan, je moet jezelf niets kwalijk nemen. Natuurlijk heb je het gevoel dat je meer had willen doen maar je kon gewoon niet meer doen. :-\
Je bent zo gehecht aan je valkjes, dat zal zeker veel pijn doen. Ontzettend veel sterkte!
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Allemaal heel erg bedankt voor jullie medeleven. Het zal nog even duren voor ik het een plaatsje kan geven en ik hoop snel voor Dizzy een lief vriendje te vinden waar ze ook mooie kinderen mee zal krijgen. Esther, doxyxycline is een breedt spectrum antibiotica ( dus tegen meerdere soorten bacteriën ), ik gebruik liever baytril ( nog beter en breder  ) maar dat kan ik niet met de jongen gebruiken ( kunnen ze een groeiachterstand van krijgen ). En nee Marianca, ik denk ook niet dat het wormen zijn hoor, ik ontworm regelmatig, maar heb het toch voor de zekerheid herhaald, baat het niet dan schaadt het niet. Ze hadden toch weer over een maan dof 2 gemoeten.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

carco

Hoi

Wat erg van Jazzy.
Sterkte met het verlies.
Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

♪ Marlies

Hoi Karin,

Je allereerste tamme valkje, dat moet ontzettend veel verdriet geven.
Neem jezelf niets kwalijk, als er hier eentje begaan is met haar valkjes dan ben jij dat wel.

Sterkte,
Marlies

Karin

Ook jullie bedankt voor jullie medeleven !

Momenteel zit ik met Garath op schoot. Ik heb haar net gewassen, want ze is nu een paar dagen van de pap af. Ook zeurt ze bijna niet meer dus einde van de week als de antibioticakuur af is gaat ze terug naar Monique ! Ik heb haar net gewogen, 112 gram  ;D Is wel in natte vorm, dus als ze droog is zal ze iets minder wegen. Ik probeer haar zo droog mogelijk te krijgen en dan mag ze onder de lamp verder opdrogen. Ik heb geen föhn  ::) Ik zag net dat ze zat te knuffelen met mijn Madelief  :-* :-* :-* Zo schattig !

Ook heb ik de knoop doorgehakt wat betreft Balou. Hij gaat waarschijnlijk bij Eefje wonen. Ik krijg hem maar niet tam, heb er gewoon te weinig tijd én te veel valkjes voor. Erg jammer, maar ik ben niet van plan om met hem te kweken en hij kan alleen bij de vrijgezelle dames als hij tam is. Eefje gaat proberen hem alsnog tam te krijgen, en als dat niet lukt mag hij bij haar in de grote volière. Ze zocht een bonte witmasker man en Balou is dat 100 % zeker ( DNA test )  ;D Hij zit nu nog in de woonkamer, maar ik heb Eefje gemaild dat hij eventueel volgend weekend weg mag.

Ook gaat rond dit weekend een aantal jongen weg. Alleen de papjongen niet, het cinnamon bonte pareltje niet en het jongste cinnamon pareltje nog niet. Die blijven nog eventjes. Ik heb ook besloten het cinnamon bonte pareltje niet te houden, dus ook voor haar ga ik op zoek naar een lief baasje. Ze is 100 % zeker popje dus dat moet lukken  ;D Ik heb voor de papjongen al wat advertenties gezet, maar het loopt nog niet storm. Er is ook zoveel aanbod momenteel. Ik ben blij dat dit mijn laatste rondes zijn  ;D Maar ze mogen toch pas over een paar weken weg, dus nog tijd zat.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

Je laatste rondes alweer, dan zul jij wel gauw het lege nest syndroom krijgen. ;)