27 april 2024, 15:47:58

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

Hoi kirsten,

Jammer dat je niet met haar naar sinterklaas kan gaan.
Hier komt in ridderkerk om 11 uur en in barendrecht om 14:00 aan.
iedergeval wel jammer maar verwen er niet teveel met chocolademuntjes hoor  ;D ;D
Dikke kus van mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Petra en Cheeky

Ha Kirsten,

Wat een hoop bij te lezen in een paar daagjes zeg!

Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen dit weekend zonder Demi! Lief dat je ons zo in vertrouwen hebt genomen over hoe je je voelt. Vaak is het van je af schrijven al voldoende om weer even alles te kunnen relativeren! Ik kan me - al heb ik zelf nooit kinderen kunnen krijgen - heel goed voorstellen dat je je verscheurd voelt als je je kind naar haar vader brengt of hij haar komt halen. Zeker als jullie geen echt contact meer hebben, dan voelt het alsof ze naar een vreemde gaat. Voor haar voelt dat blijkbaar niet zo, en daar mag je blij om zijn dat ze er blijkbaar met plezier naar toe gaat! Maar jij blijft dan toch wel even alleen achter en dat voelt shit.

Hoe dan ook, je hebt weer een nieuwe lieveling om voor te zorgen, lees ik! Wat een verleden zeg, voor zo'n valkje! Een brand meemaken, lijkt me een behooorlijk trauma. Hoe gedraagt ze zich, wel toegankelijk?

Kirsten, ik wens je een heel fijn weekend toe en kruip maar extra dicht tegen Jan aan... (hij heet toch Jan he, dat ik je niet tegen de verkeerde vent aan zet?  ;) ;D )

Liefs,
Peet

Riny

Hallo Kirsten
Ik heb met een brok in mijn keel je verhaal gelezen.
Je beschrijft het zo goed hoe jij je dan voelt als je dochtertje naar haar papa gaat.
Het is heel normaal dat je het zo voelt vind ik .
Ik zou er ook niet goed tegen kunnen,je bent toch pas  ''compleet''áls ze weer thuis is bij mama.
En wat lief van jou dat je dat valkje een warm nestje biedt.
Groetjes Riny :D :D :D

Kirsten

Hoi Iedereen,

Wat een ontzettend warme reacties,. heel erg bedankt :-*
Ze is nu bij haar vader en die ging zover ik begreep in ieder geval met haar sinterklaas opzoeken. Ze heeft dus vast een leuk weekend en daar hou ik me altijd aan vast.
Ik ga nog even een kadootje voor haar uitzoeken, zodat ze zondag als ze thuis is ook haar schoen kan zetten en zwarte piet kan langskomen ;) :D

Vanmorgen na demi weggebracht te hebben ben ik met Jan (inderdaad Petra :D, zo heet ie) naar een kleindierententoonstelling geweest. Ik wat mooie foto's gemaakt dus zal ik later hier nog even plaatsen.. Oh en wat een lieve nijnen,. Het is maar goed dat ik niet zoveel ruimte heb, want anders had ik zo een jonge nederlandse hangoordwerg meegenomen :D,. zo'n schatje, raszuiver en 7,50 :o
Dus als iemand nog een jonge nijn zoekt, dan moet je in nieuw lekkerland zijn!,. ;D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Citaat van: Kirsten op 11 november 2005, 23:26:33
. Ook had ik al slingers en balonnen, tiara's en weet ik wat nog meer in huis.


:o ;D

Rianne

Even reageren op je verhaal:

als kind zijnde heb je echt niet in de gaten dat je ouders het moeilijk hebben met het feit dat je een keer in de zoveel tijd naar je andere ouder gaat. Mijn broer en ik gingen ieder weekend naar onze vader toe, en dat je moeder dan alleen thuis zit besef je je niet. Mijn ouders zijn iets van 15 jaar gescheiden dus ik weet niet beter. Ik ben blij dat ze erg goed met elkaar om gaan, dat is altijd al zo geweest. Dat is ook het beste voor het kind.
Ook je ex zal het er moeilijk mee hebben dat hij Demi niet zo vaak ziet. Dat is echt het grootste nadeel van uit elkaar zijn. :-\

*Esther*

Hoi Kirsten
Ik ken je verder niet maar het is heel herkenbaar wat je schrijft over je gevoel over je dochter en het gemis als ze er niet is.
Bij ons komen juist de kinderen 1x in de twee weken al meer dan 10 jaar lang. Ik ben niet de ouder van deze twee kinderen. Zelf hebben we ook weer twee kibderen gekregen dus is het altijd heel gezellig, druk en hectisch. Met veel geregel aangezien wij ook nog eens onregelmatig werken.
Mijn partner en ex hebben een goed contact met elkaar maar dat gaat dan natuurlijk alleen over de kinderen.
Ik hoop dat je rust vind in de situatie. En wat je dacht ik ook schreef, als je kind maar gelukkig is. Dat is het belangrijkste. Ik denk persoonlijk niet dat het goed is voor een jong kind om te weten wat het betekent voor een ouder die het kind mist. Beide ouders dus, ervaren dit gemis. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze in een loyaliteits conflict komen tav de ouders.
Nu kan ik natuurlijk hier een heel verhaal gaan typen over hoe het voor een ouder is om maar 1x in de twee weken de kinderen te zien maar   maar dan zou ik jouw verhaal ontkrachten en dat is beslist niet mijn bedoeling.
Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is.
Uit ervaring kan ik zeggen het gevoel zal slijten, de intensiteit zal minder worden. En ik wens je alle sterkte en wijsheid toe in de opvoeding van je dochtertje.

ps ik vind trouwens dat je mooie valkparkieten en website hebt!
vr gr Crosser

Kirsten

12 november 2005, 15:23:42 #802 Last Edit: 12 november 2005, 15:26:22 by Kirsten
Hoi Crosser en Rianne,

Ik ben ook erg blij dat Demi het goed naar haar zin heeft bij haar vader en z'n vriendin. Tuurlijk zal hij van zijn kant ook tegen de moeilijkheden aanlopen en dat is inderdaad het verdrietige van uit elkaar gaan. Demi heb ik eigenlijk alleen maar aangemoedigd richting haar vader, ondanks mijn gevoelens(want uit elkaar gaan gebeurd niet zomaar, maar is ook logisch natuurlijk)
Ik vind het voor haar belangrijk dat ze hem leert kennen en met hem om gaat. Als ze later groot is, mag ze het zelf regelen en naar eigen gevoel bij hem langs gaan. Nu is het mijn taak vind ik en daar blijven persoonlijke gevoelens uiteraard buiten. Ik zou het heel erg vinden om haar daarmee te belasten en als ik er moeite mee had wat er soms gebeurde of voorviel, dan verwerkte ik dat buiten haar om.
Haar vader en ik hebben goed contact, maar gaat inderdaad enkel om Demi. Ik probeer de juiste weg te vinden, maar is nou eenmaal niet altijd makkelijk. Ik ben wel blij dat hij één keer in de twee weken zo ruim voldoende vind en zijn vriendin verder een aardige meid is die ook het beste met haar voor heeft. Het lijkt me voor haar ook niet makkelijk om een vriend te krijgen die al een kindje heeft van bijna 4.
Verder kan ik alleen m'n eigen gevoel omschrijven nu en dat is dat het best zeer doet dat mijn dochtertje nu met haar en d'r vader ergens naar sinterklaas aan het kijken is,. maar het belangrijkste blijft dat ze het wel naar haar zin heeft. Moeder en ook vader zijn, is nou éénmaal niet altijd makkelijk.

Groetjes
Kirsten

ps ga nu even foto's uploaden :D


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

12 november 2005, 16:38:48 #803 Last Edit: 12 november 2005, 17:57:36 by Kirsten
Hoi Iedereen,.

Hierbij de beloofde foto's :)

Dit is de prachtige slinger van blaadjes, die Demi gemaakt heeft op haar eerste wendag op school




Nu nog een paar foto's van vanmorgen bij de mini's



Lekker nog wat drinken erna,



En toen kwam het verhaal dat sinterklaas bij de trainster Caroline vanmorgen iets door de brievenbus had gegooid :o :D
Er zaten kleurplaten in die de kinderen moeten kleuren voor volgende week en ook allerlei lekkere snoepjes,. Je had die gezichten moeten zien :D



En dan nu de foto's van de show,. ik vond dat de dieren er heel netjes bij zaten met schoon water en veel stro en hooi,.


Vlaamse reus


Engelse hangoor


Rex


Duitse hangoor




In totaal weer drie keer een nederlands hangoor,. ook madagascar als ik me niet vergis :-\






Tan


Japanse tekening


Een Lotharinger,. mijn favoriet :D




tweemaal een wener, deze lijkt erg op Bunny




Een nederlandse hangoor


Ook een nederlandse hangoor , deze was te koop voor 7,50 en oh wat een moppie...moest hard doorlopen :D




Een pekingeend, die volgens mij net z'n bed uit kwam,. whahaha



Zo nu nog even boodschappen doen :)
Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hoi Kirsten,

Meis toch, wat een woelende gevoelens en belevenissen deze afgelopen periode.
Ik kan het me zo voorstellen dat je je verscheurd voelt als je Demi naar haar vader hebt laten gaan. Dat lijkt me zo moeilijk.
Gelukkig kan je hier je "ei" een beetje kwijt.

Ze heeft een prachtige slinger gemaakt van herfstbladeren en de foto's met de bal en het drinken zijn ook erg leuk  :D.

En wat een nijntjes  :-*. Stuk voor stuk poepies  8)

De advertentie van Coco had ik ook gelezen. Ik ben blij dat ze bij jou komt wonen. Het ging inderdaad om een scheiding stond in de advertentie. :-\
Geef haar maar een topleven, maar dat kunnen we wel aan je overlaten Kirsten.

Nou meis, ik hoop dat je de resterende uren zonder Demi ook nog goed doorkomt.

Enne ...................... je hebt een wijze vader  :)

Groetjes, Nel :)

Gerda

Hoi Kirsten,

Wat geweldig knap dat je toch stevig doorgelopen bent!!!!

Als je dit koppie ziet

dan is dat wel heel moeilijk.

Ik wil een Harry en zo'n hangoortje!!
Maar ja, het blijft wensen.....
Het huis delen met 5 vogels is al een crime. Eigenlijk delen de vogels het huis met ons  :D

Leuke foto's!! Maar niet meer doen, want je brengt ons op allerlei ideetjes!!!  :D ;D :D

Groetjes Gerda

Monky

Hi Kirsten,

Wat een leuke foto's!
Ik kan me voorstellen dat je hard door moest lopen  ;D
Ik had waarschijnlijk heel hard nagedacht hoe ik het kon laten werken zodat ik hem/haar kon kopen  ;D

Wat heeft jou Demi een lief koppie met die krulletjes.

Monky

Kirsten

haha ja ik vond mezelf ook heeel knap,. Het was een mannetje dus ik moest erg hard nadenken. Ik denk dat mijn geluk was dat er zoveel mooie lieve nijnen zaten (niet allemaal te koop hoor :D)
Ik heb nu een voedster en een gecastreerde ram, dus daar past geen nijn meer bij op dit moment,. Nijnen zijn niet zo makkelijk als valken en accepteren elkaar niet altijd als ze bij elkaar gezet worden.
Als we in de toekomst de mogelijkheid krijgen voor een nijntje, hihi meer ruimte ofzo,. ;D dan wordt het waarschijnlijk een dwerg rex dalmatier,. Die zijn fluweel zacht echt zooo mooi en als een dalmatier inderdaad helemaal gespikkeld ;D

Bedankt Monky, ze heeft inderdaad veel krullen :D en een koppie om te zoenen,. maar dat doe ik dan ook vaak hoor :D :P

En sorry Gerda, zal volgende keer beter nadenken ;)

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Wat een knuffelfoto's zeg, Kirsten, zowel van de nijnen als van Demi! Heerlijk! Lekker even een beetje afleiding...! De ene dag kun je beter met alle dingen omgaan dan een andere dag! Daar hebben we volgens mij allemaal wel last van! Ben blij dat Jan je het huis uit heeft getrokken...  ;) ;D

Groetjes,
Peet


Kirsten

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 12 november 2005, 18:25:57
De ene dag kun je beter met alle dingen omgaan dan een andere dag!
Groetjes,
Peet




Hoi Petra,

Je verwoord het precies goed,.:-*

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------