28 april 2024, 14:18:25

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Valerie

Lekker vinden? Dat bakkie koffie? Dat vind ik nu al zoooo lekker. Vooral met verse slagroom erin.  :P Lekkerrrrrrrrrr!
Wie heb ik aan de lijn? Halo hallo.... mijn teleRomeo!!
K3 heeft wel liedjes die echt in je hoofd blijven hangen.
Een van die meiden heeft ooit bij m'n zus op school gezeten, maar heeft de opleiding niet afgemaakt...
Mijn zus is kleuterleidster. ;)



Caroline

Ja, ik ken dat, ik vond het ook verschrikkelijk om haar te moeten overdragen. Maar nu vind ik het toch wel fijn want heb ik weer eens alle tijd om ook eens iets apart te doen met de jongens. En ik merk dat vooral Thomas hier intens van geniet.  :D
Maar jij het natuurlijk gelijk een beetje het lege nest-syndroom??

Sterkte morgen dan maar weer, en ben blij dat Demi er zelf zo van geniet want een huilend kind te moeten achterlaten gaat echt door merg en been, misselijk ging ik dan naar huis.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Hoi hoi,

Valerie, ik vind koffie ook heerlijke hoor :D en inderdaad lekker met slagroom!
Ik bedoelde dat ik het misschien nog weleens lekker ga vinden dat ik wat meer tijd voor mezelf heb nu demi naar school gaat.

Nou ik heb haar vanmorgen weer weggebracht en ging weer helemaall goed. Ze ging netjes goeiemorgen tegen haar juf zeggen en zag mij al snel niet meer staan :-\, maargoed ik kreeg een kus en ga haar straks om half twaalf weer halen.
Ben ook blij hoor Caroline, dat ze het naar haar zin heeft.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Mooi idee Kirsten, van de oppervalk die waakt over de anderen! Zo hou je een handtekening met inhoud en als je dat wilt kun je hem altijd vrij makkelijk uitbreiden met nieuwe valkjes, terwijl je de oude handtekening (met oppervalk) intact houdt!

Fijn dat Demi zo snel gewend is op school! Soms gaat dat bij de kinderen harder dan bij de ouders! Even slikken dan!

Groetjes,
Peet

Monky

Ik kan me heel goed voorstellen dat het even wennen is.
Het zal wel wat stiller in huis zijn, of niet... :-\
De tijd gaat best snel en voor je het weet is Demi groot. Geniet er nu dus lekker van nu ze nog zo klein is  :D

Ik vind het eigenlijk wel grappig dat het wendag heet. Het geldt zowel voor de moeder als voor het kind  ;)

Groetjes,
Monky

Caroline

Bij ons heet het instroomdagen.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Vaak heeft het kind er minder moeite mee als de moeder lijkt wel. ;)
Maar liever een blij kind als een die huilend bij de deur van de klas staat toch? :)

bobbie

Hoi Kirsten,

Zelfs ik weet nog hoe dat voelt, je kind voor het eerst naar school brengen  :'(. Ik heb het bij alledrie gevoeld.  :-\
Moet je nagaan dat ik dat nog weet, de oudste wordt al 30 jaar. Dat afgeven op school heeft zo'n impact op de moeder, slik. Gelukkig pakt Demi het allemaal goed op.

Succes.
Trouwens, mijn oudste kleinzoon, Ryan, is ook om de zoveel weken op vrijdag vrij.

Groetjes, Nel :)

Kirsten

11 november 2005, 22:43:47 #788 Last Edit: 11 november 2005, 22:45:33 by Kirsten
Hoi Iedereen,

Ja ze heeft het weer goed naar haar zin gehad,. gelukkig maar :D
Ik vind het nog steeds moeilijk en hoop dat het gaat wennen, maar dat zal wel. Al moet ik wel zeggen dat ik nog steeds niet kan wennen aan het feit dat ze om de week anderhalve dag in het weekend naar haar vader gaat. Mijn vader vertelde me altijd dat kinderen geen bezit zijn en je juist vereerd moet zijn dat je ze mag opvoeden. Daar denk ik dan maar aan,. want het liefste zou ik haar wel als bezit zien en haar dichtbij me houden :-\ , wat ook niet goed is. Jullie merken vast wel aan de manier waarop ik het neerzet dat ze morgen weer naar haar vader gaat. Morgenochtend ga ik nog met haar naar de mini's. Ze speelt dan met allerlei kindjes van haar leeftijd met een bal,. dat gezichtje en dat gegiebel van haar,. super genieten is dat.
Maargoed daarna breng ik haar dus naar haar vader en zijn vriendin,.dit houdt in dat ik niet met haar naar de sinterklaasintocht kan en das niet leuk. Volgende week zaterdag is ze jarig, maar vier ik pas vanaf 2 uur s'middags. Ik hoop dus dat elders dan een intocht is, zodat ik daar nog even heen kan met haar. Dit jaar heeft ze voor het eerst echt door wat sinterklaas betekend en dat ie naar nederland komt,.

Oké sorry even een klein dipje,. Het gaat inmiddels al drie jaar zo, dus denk dat dit ook nog niet over zal gaan voorlopig, maar verder gaat het goed hoor :D

Heb ook nog erg leuk nieuws :D

een paar dagen geleden zat ik op marktplaats en kwam een advertentie tegen met de tekst 'valkje met een verleden',. ik dus lezen,...
Blijkt het om een gepareld popje te gaan van ongeveer 6 jaar. Ze is herplaatst vanwege allergie bij een leuk echtpaar, maar die gingen uit elkaar. Ze ging met de man mee en kwam in een kooi met een grasje,. De man ging achteruit en zorgde steeds slechter voor zijn dieren hierdoor. Op het moment dat de eerste eigenaresse op het punt stond om het valkje daar weg te gaan halen en opnieuw naar een ander huisje te gaan zoeken, brak er brand uit in de woning, waardoor het grasje overleden is. Het valkje (Coco) heeft het ter nauwernood overleefd en is inmiddels weer goed opgeknapt. Ze verblijft nu bij de ouders van de eerste eigenaresse en haar heb ik dus gemaild :D,.
Op de foto's die ze me gestuurd heeft werd ik gelijk verliefd. Deze lieverd verdient een goed thuis en a.s dinsdag komt ze in huize 'valkcity' wonen.

Voor de eerste eigenaresse is het ook erg leuk, want ik woon erg dichtbij, dus ze kan altijd nog een keertje komen kijken.

Dit is ze :-* en op een andere foto, die helaas nog onduidelijker was zag ik wel dat ze een behoorlijke kuif heeft.



Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Karin

Wat fijn dat je haar een goed tehuis gaat bieden. Dat heeft ze zeker verdient. Ik hoop dat het snek klikt met je valkjes.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Gerda

Ach die arme Coco heeft heel wat mee gemaakt. Wat goed dat jij haar een stabiel huis gaat bieden.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het moeilijk vindt om niet altijd de dingen met Demi te doen die je zou willen. Het lijkt tme ook niet makkelijk. Maar je doet echt veel met en voor haar, dus zij zal het niet als een gemis zien. Dat is fijn.
Alleen voor jou is het minder!!
Het is ook niet niets je dierbaarste schat elke keer weer even te moeten afstaan, als is het dan aan haar vader. En dan net de dingen te missen die je met haar zou willen doen.
Maar je hebt zoveel tijd met haar waarop je leuke dingen kan doen. Focus daar maar lekker op!!
En ja, dan blijft het af en toe even slikken, dat snap ik heel goed.

Groetjes Gerda

Kirsten

Hoi Gerda,

Ja dat doe ik zeker,. op moeilijke momenten de afgelopen jaren hielp dat me er doorheen. Volgende week zaterdag is ze jarig en is ze ook lekker thuis :D We gaan er een groot prinsessenfeest van maken. Ik heb uitnodigingen verstuurd met prinsessenplaatjes enzo erop en heb vanmorgen een prinsessentaart besteld. Ook had ik al slingers en balonnen, tiara's en weet ik wat nog meer in huis. Een hoop regelen, maar ik hoop dat zij de hele dag lekker gaat genieten.

Groetjes en bedankt voor je lieve woorden
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Wat lief van je om het zielige valkje een laatste goed tehuis te bieden.  :D

En ik kan me voorstellen dat je elke keer een naar gevoel hebt als Demi naar haar vader moet. Zelf heb ik voor mijn huwelijk met Ed ook een langdurige relatie gehad van maar liefst 12 1/2 jaar. En je wilt niet weten hoevaak ik wel niet tegen me zelf zeg dat ik zo blij ben dat Ed de vader is van mijn kindjes en dat ik dus bij die ander geen kindjes heb gekregen want dan stond ik ook elke 2 weken voor hetzelfde dilemma als jij. Ik denk dat ik ook steeds door een hel zou gaan en net wat je zegt of het nou al jaren zo gaat maakt niet uit, elke keer heb je weer het gevoel of je hart eruit gerukt wordt.

Wat ik eigenlijk wil zeggen, ik leef heel erg met je mee meid.

En wat leuk een prinsessenfeest, vooral voor meiden kun je zoiets leuks doen, wij hadden voor Sanne toen ze 4 werd een roze feest, dus alles aan gekleed met roze en dan iedereen ook nog zoveel mogelijk roze kleren aan, dit is helemaal haar lievelingskleur. We krijgen we toch wel foto's van de taart en de prinses zelf hè??  :D

Liefs Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Ja tuurlijk Caroline,. er komt een heel verslag van beloofd!

En ik snap helemaal wat je bedoeld. Ik heb met mijn vriend uiteraard wel over wellicht een kindje in de toekomst samen gehad. Ik zei gelijk dat ik het wel erg raar zou vinden dat ik hem/haar dan gewoon bij me kan houden.

Bedankt voor je lieve woorden,. soms heb ik even een kleine terugval en voor dat ik het wist typte ik het hier neer,. wilde het denk ik gewoon even kwijt dat ik me zo voel. Ik tel altijd af tot zondagavond half 6, want dan ga ik haar weer halen altijd,. dan is het voor bijna twee weken gewoon weer gewoon.
M'n vriendin die zelf twee kindjes heeft zegt weleens dat ze het heerlijk zou vinden als ze even tijd voor haarzelf had, maar mij gevoel is, ondanks dat haar vader en zijn vriendin goed voor haar zijn, toch dat ik haar naar 'vreemden' breng. Ik heb geen uitgebreid contact meer met hem en zijn vriendin, ken ik uiteraard verder ook niet. Ze zorgen opzich goed voor haar en dat is voor mij het belangrijkste. In het begin ging ik als ze net weg was een potje zitten huilen in bad,. maar nu probeer ik dingen te plannen die zonder haar iets makkelijk zijn om te doen. Meestal gaat het weekend dan redelijk snel voorbij :D. Ik bedenk me ook altijd dat dit nou éénmaal de situatie is, één die ik voordat ik met grote trots moeder werd, nooit gedacht had ooit in terecht te komen, maar waar ik dan wel het beste van probeer te maken. Demi is dan mijn spiegel hoe ik het doe en ze is een prachtige lieve mooie dochter, die met 'mama ik vind jou heeel lief' mij nog steeds erg kan ontroeren. :-* Ze blijft hoe dan ook altijd mijn dochter, waar ze ook zit

En dan nog even Coco, want ik vind het heel fijn dat ik haar hier een goed tehuis mag aanbieden. Ze komt dinsdagmorgen rond 11 uur. Zoals jullie misschien weten is mijn vriend als vrijwilliger bij de brandweer en werkt op de alarmcentrale van de brandweerafdeling in rotterdam. Mijn grootste angst is dus het verhaal van Coco,. Brand! We hebben twee rookmelders in huis, maar als er niemand is hebben die ook weinig nut. Ik kreeg kippenvel toen ik het verhaal las en dacht dat ze het bij mij goed naar haar zin zou kunnen hebben. Ook voelde ik in de woorden van de eerste eigenaresse dat ze gewoon erg graag een goed tehuis wilde, waar ze nog eens om de hoek zou mogen komen kijken,. Nou ik woon denk ik hooguit een kwartier weg, dus ze kan makkelijk even komen kijken. Kortom goeie oplossing en iedereen blij

Groetjes
Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Monky

Hi Kirsten,

Je verhaal over Demi en haar vader heeft me eigenlijk wel geraakt...
Mijn ouders zijn gescheiden en wij (kinderen) gingen elk jaar naar Amerika op vakantie om mijn vader daar te bezoeken. Mijn moeder ging dan niet mee. Wij waren altijd heel blij om te gaan, maar realiseerden nooit wat voor een impact dat had om mijn moeder. Pas later toen we ouder waren begrepen we hoeveel pijn het mijn moeder deed. Wij waren blij om dad weer te zien en waren enorm verdrietig als we weer in Nederland waren.
Mijn ouders hebben nog wel goed contact met elkaar en zijn geen van beide hertrouwd. Je deed me weer beseffen hoe moeilijk mijn moeder het tijdens die vakanties had. Ik heb een broer en een zus. Je kunt je wel voorstellen dat het huis ineens heel stil was als wij weg waren. Ik wenste alleen dat ik het toen al begreep...
Ik weet niet precies wat je voelt, want ik heb geen kinderen, maar ik begrijp het wel heel goed. En ik leef met je mee. Je moet maar denken, als je bezig blijft is het weekend zo voorbij. Toch?

Ok, even wat gezelligs.... ;)
Wat gaaf dat je dat valkje een goed onderkomen biedt. Een beetje jammer van haar verleden, maar daar doe je niets meer aan. Lekker op de toekomst focussen!
Ze is wel een prachtig diertje zeg!! Werkelijk schitterend. Echt een mooie aanwinst voor Valkcity  ;D ;D ;D
Daar kun je wel blij van worden.
Hou je taai  8)

Groetjes,
Monky