5 augustus 2025, 20:46:09

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

imv

Hoi Kirsten,
Ik heb je hele verhaal gelezen... wat een lieve foto's! En wat vreemd dat het vierde jong plots is overleden... da's dan echt een flinke domper op de feestvreugde.

Je zorgt goed voor je kleintjes, en hier kon niemand wat aan doen.
Geniet alsjeblieft van je 3 jonkies.

Groetjes,
Irene

ps wat goed van jou om even op mijn site te kijken gisteren. THANKS!

tweety

hoikes hirsten

zo jammer dat er een donsje is doodgegaan :'( :'(
het was zo een mooike

groetjes tweety

Caroline

Hoi Kirsten,

Wat vervelend nu het vierde donsje overleden en dat zonder enige aanleiding. Vreemd!!

Hopelijk worden de andere 3 wel mooi groot en sterk. Succes daarmee en sterkte met het verlies van nr. 4.

Fijn dat je in je andere volière nog enige afleiding kon vinden.

Liefs Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

Hoi Kirsten
ooo dat is denk ik , een schrik voor alle kwekers , maar de natuur is onverbiddelijk, vèèl sucses met je andere snoepies.
Groetjes Gonnie

carco

Wat jammer van het 4e jonkie :'(
Met de andere 3 gaat het gelukkig wel goed??
Groetjes; Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

angelina

Hoi, Kirsten.

Nou moest ff bijlezen hoor want als je bij jou een paar daagjes niet komt ben je zo 3 bladzijden verder.
Wat jammer dat nr4 overleden is. Maar gelukkig maken de andere 3 het goed.
Toch blijft het een verdrietig iets.
het was een snoepie.

greetz, Angelique

Love birdies

Mariska

Aaaah Kirsten want sneu nou voor je :'(
Dat vind ik echt erg :'(
Het is natuurlijk de natuur en het is vast niet voor niks gebeurd, maar toch doet het je verdriet.
Dat kan ik me heel goed voorstellen!
Ik duim en hoop voor jullie dat het met de andere 3 goed blijft gaan ;)

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Ik vind het knap hoe je er tegenaan kijkt wat er gebeurt is. Ik weet wel dat ik heel boos was op mama kwartel toen ze haar kindje links liet liggen >:( Maarja, die dingen gebeuren nou eenmaal. Toch is het jammer van zo'n donsje. Gelukkig kan je je gedachten wel evenverzetten, dat scheelt alweer.

Rianne

He, ik was helemaal blij toen ik las dat het 4e jong er was, maar las later dat ie alweer dood was. Het zal mij ook vast wel eens overkomen, het lijkt me vreselijk. :-\

Jantjie

Hoi allemaal,

Aangezien Kirsten op stap is met een paar vriendinnen is het nu dus mijn taak om jullie op de hoogte te houden over de gang van zaken van Valkcity ;)

Ik heb net een leuk filmpje gemaakt en die ben ik nu aan het uploaden. Ik zet de link zo hieronder zodat jullie mee kunnen genieten van het voeren door Lucky.

Nou hier is tie dan, hij is ruim een minuut lang.

http://www.youtube.com/?v=bRL5H6561Cs

Groetjes
Jan

Er is geen beter weer, dan de brandweer.... ;D

Mariska

Hoi Jan,

Wat heerlijk voor Kirsten dat ze er even uit is en haar gedachten kan verzetten ;)
En wat ontzettend lief van jou dat jij ons even bijpraat :D
Geweldig dat filmpje, ik heb echt genoten :D
Ik heb zoiets nog nooit gezien en vandaag net mijn eerste broedblok geplaatst ;) Super die timing van jou.
En ze verdeeld het zo goed over die 3 :-*
Wat een schatje(s)!

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Jantjie

Hoi Maris,

Ja gaaf he. Ze laat het filmen ook goed toe dus je krijg mooie beelden.
Leuk dat je je eerste broedhok geplaatst heb, ben benieuwd wat er komen gaat ! :)
En ik ben ook blij dat Kirsten ff lekker weg kon. Al hoop ik wel dat de winterse buien die ze opgeven nog even op zich laten wachten tot ze weer veilig thuis is !  :-\

Groetjes
Jan

Mariska

Hoi Jan,

Nou de uitkomst qua jongen weet ik al ;)
Van alle mogelijke combinaties in huize M&M ;D
Ik ben echt gek, maar ja.
Het zijn niet mijn droommutaties, maar de jongen niet minder geliefd hoor.
Het was een tip van Feld omdat het popje heel erg plukt bij jan en alleman. En ik heb maar 1 volwassen man nog dus niet veel keus.
De mannen zijn wildkleur en de poppen gepareld!

En dat heb je mooi goed van die winterse buien, laat ze maar wachten tot morgen ;)

Groetjes
Maris!!

imv

Hoi Jan en Kirsten,
Wat een lief filmpje... en wat een volle kropjes! Geweldig  :-*

Groetjes,
Irene

Jantjie

Hoi hoi,

Maris, het maakt inderdaad niet uit wat voor kleur het wordt, het is gewoon waanzinnig om te zien hoe de vogels groot worden.

Irene, de kropjes zijn inderdaad goed vol. Gelukkig maar :) Ze worden goed gevoed.

Groetes
Jan