3 augustus 2025, 17:43:55

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Jan,

Dat lijkt mij ook :D :D :D
Het lijkt me een geweldige ervaring ;)
Ik heb al aardig wat puppen op de wereld gezet en helpen grootbrengen en dat is ook zo verschrikkelijk mooi :D
En nu gaan we een andere kant op waar ik me ook erg op verheug, vooral als ik zulke filmpjes zie.

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Ach gossie, wat een lief filmpje!!

Dat is pas echt genieten, al je 's avonds laat thuis komt en achter het laptopje kruipt.

Ik hoop echt dat het goed blijft gaan met deze 3 mopjes.

Liefs Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Kirsten,

Hoe gaat het met de jongen?

Ik heb genoten van het filmpje. Zo vertederend.

Groetjes,
Monky

Monky

Oh ja, ik heb een nieuwe kalender voor 2006!!  ;D
We kunnen nu een afspraak maken  ;D ;D ;D
Vooral nu we een andere voliere voor buiten gaan kopen  ;)

Groetjes,
Monky

bobbie

Hoi Kirsten,

Wat een schattig filmpje (Jan, goed gemaakt joh
  :D :D). Ik heb het geluid hard aan gezet en al mijn vogels werden muisstil, lachen joh :D

Gaat het goed met de kleintjes? Groeien ze lekker?
Aan de ouders zal het niet liggen denk ik.

Groetjes, Nel :)

es

Wat een ontzettend leuk filmpje is dat, erg leuk om te zien dat ze gevoerd worden en zo te zien komen ze niets tekort. ;D ;D
Super ouders hebben die kleintjes. :-*
Gr.Es

ps.ik had ook het geluid aan staan en Tigo verroerde geen vin, zat inderdaad muisstil te kijken en te luisteren 8)

Ankie

Hoi Kirsten

Wat triest van je 4de kleintje . De natuur is af en toe keihard en daar is niks aan te doen !

Maar wat een prachtig filmpje ....geniet zeg !
Lijkt me zoooo leuk om dat van heel dichtbij mee te maken !
Ze zien er schitterend uit !
Fijn dat we mee mogen genieten !

Groet van Ankie

Kirsten

20 december 2005, 20:47:53 #1177 Last Edit: 20 december 2005, 20:50:47 by Kirsten
Hoi Iedereen :D

Ik zal snel weer wat foto's van de drieling maken. Het gaat erg goed en twee hebben er hun oogjes open,. zo mooi en lief :-*
Zoals jullie al op het filmpje konden zien worden ze ook goed gevoed en verzorgd. Ik kan er weer heerlijk van genieten gelukkig.

Groetjes
Kirsten

Ps Monique we leggen binnenkort even de agenda's bij elkaar en spreken we wat af,. gezellig!

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Hoi Kirsten,

Wat fijn dat ze het alledrie zo goed doen, was toch even spannend na het broederige begin en het overlijden van nr. 4.
Weet je eigenlijk al de mutaties of moet je echt wachten tot ze veertjes hebben??

Mocht ik hier niet meer komen, hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2006!!

Liefs Caroline  :-*

PS. Is Demi trouwens bij jullie de feestdagen??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes kirsten

dat filmpje is echt prachtig de ouders zorgen er erg goed voor dat zie je zo ook ik heb genoten van je kleine donsjes en ik wacht al in spanning af naar de foto's  ;)

groetjes marilyn

gonnie

Hoi Kirsten
OO Wat super lief dat filmpje , frans werd macho en indy keek alsof ze zeggen wil , wat krijgen we nou .
Groetjes Gonnie

marilyn

hoikes kirsten

we horen niet veel meer van jou !!! ook de kerstdrukte te pakken  :P hoe gaat het nu met je kleine donsjes ?

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi hoi,

Ja inderdaad even een beetje druk :D,. Ik ben voor mijn ouders en schoonouders een leuk kerstpakket aan het maken, als dank voor alle hulp en steun dit jaar met betrekking tot Demi hoofdzakelijk maar ook gewoon voor Jan en mij.

Met de jongen gaat het erg goed gelukkig. Ze zijn allemaal inmiddels geringd en hebben hun oogjes open.
Ik heb wel foto's gemaakt vandaag, maar ze staan nog op de camera,. sorry,.
Demi is het weekend bij haar vader en Jan moet ook werken (zaterdag van 15.00 tot 23.00 en zondag van 23.00-07.00)
Dus ik heb het weekend wat inhaaltijd op het forum gepland :D

Gisteren naar m'n Oma geweest. Ze woont in Apeldoorn en wordt volgend jaar feb 96 jaar. Ze heeft altijd alles nog mee kunnen doen, maar merkt nu dat het niet meer gaat. In het centrum waar ze zit organiseren ze met de kerst vanalles beneden in een zaal. Ze is nog goed ter been verder, maar krijgt nu met drukte last van hartkloppingen en kan er dus niet meer naartoe. Het is niet anders zei ze :'(. Ze werd er ook een beetje emotioneel onder toen ze het vertelde,. pff moeilijk hoor. Vroeger kwam mijn oma altijd bij ons logeren. Als ze dan weer naar huis ging, dan waren m'n zus en ik altijd aan het huilen. Nu is het andersom,. als je dan in de lift van het bejaardencentrum stapt en zwaait, dan zie ik die waterige ogen bij haar en hoop ik ondertussen in de lift dat er gewoon weer een volgende keer komt.
Ze heeft wel heerlijk om Demi kunnen lachen. Demi ging ook uitgebreid met haar kroelen, de schat. Ik kreeg nog een centje van m'n Oma voor demi mee en we hebben in de stad van Apeldoorn daar een leuke Dora pop gekocht.
Ik ga even een foto van Demi maken met Dora en die opsturen, zodat ze kan zien wat we ervan gekocht hebben.

Ik doe m'n best om zo snel mogelijk weer wat foto's te plaatsen. Morgenavond heeft Jan ook een avonddienst, dus misschien ga ik dan wel lekker op bed met m'n laptop zitten,. hhihih

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Roosje

Oh wat zielig van je oma. Dat lijkt me toch zo erg, dat je zelf gaat merken dat je achteruit gaat. En voor jou natuurlijk ook moeilijk om te zien, oma's kunnen nooit oud genoeg worden. Zo te horen is ze psychisch nog wel goed, dat is wel een voordeel.

Ik ben heel benieuwd naar de foto's van de baby's :D

bobbie

Hoi Kirsten,

O wat moeilijk voor je. Als zo'n oude dame gaat huilen, zeker als het je oma is, breekt je hart.
Ik zie je in de lift staan  :-\ met die gedachte die je opschrijft.  :-\

Heerlijk als je een kind bij je hebt. Oude mensen zijn gek op kinderen en zo haal je ze vaak uit een depressieve bui. :D

Ik merk aan jou ook dat er herinneringen terugkomen uit je kindertijd. Ik weet nog dat ik dat schreef in het verhaal van Angelique. Zo gaat dat.

Wat heerlijk dat het goed gaat met de kleine kuikens. Ze hebben goede ouders. Ik heb Cootje en Pipo toch weer uit de kooi gelaten. Ik had ze laten vliegen en ze gingen een halfuur later de grote kooi in, tenminste Pipo. Toen hem ik Cootje maar weer uit de broedkooi gehaald en toen ging ze ook de grote kooi in. Zij biedt zich aan voor Pipo maar als puntje bij paaltje komt mag hij niet. Dat frustreert hem behoorlijk op een gegeven moment. Hij had er geen zin meer in. Ook vandaag bood ze zich diverse malen aan maar hij taalt er niet meer naar. Hij weet dat het toch niet door gaat denk ik.

Nou meis, succes met het klaar maken van de kerstpakketten en ik hoor graag nog eens hoe het met Coco is (brandwondenvalkje). :)

groetjes, Nel :)