6 augustus 2025, 12:01:36

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

es

Gefeliciteerd met je 4 donsjes

Hoi Meid,
Ben geloof ik ook een beetje laat met reageren :-[ sorry sorry  :-* zal niet meer gebeuren, beloofd.
Super  8) zeg zeker ook dat filmpje ohhhhh ik heb dat nog nooit gezien, en nu zeker 10x afgespeelt geweldig mooi. :-*
En wat de rest betreft vind ik dat je het super doet als moeder petje af :-*, en Jan natuurlijk ook maar dan als vader.
Vooruit blijfen kijken :D toch. ;) en niet achterom.

Kirsten

Hoi Iedereen,

Met de kleintjes gaat het goed,. De ouders zitten beiden elke keer op het nest, dus zijn erg toegewijd.

Es, geen sorry zeggen hoor!, Als ik je mis, kom ik gewoon bij jou kijken ;) :D en ik weet dat er zoveel dagboeken zijn, dat je het voor jezelf ook leuk moet houden en geen dagtaak eraan moet hebben. Ik heb ook weleens dagen dat het minder lukt en dan heb ik er ineens weer een avond bij zitten,dat ik alle tijd heb en rust in m'n kont om even lekker alles bij te gaan lezen en van de verhalen en foto's bij iedereen te genieten.

Groetjes en tot zo,.
Jan heeft een aantal foto's gemaakt en ik ga even kijken of het me lukt om er een paar te plaatsen :D

Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

Ben ik weer :D

Hierbij een foto van het vierde jong

en alle vier bij elkaar. Ik vind het altijd zo mooi gezicht :D
Dit gedrag vertonen ze volgens mij altijd,. lekker zo dicht mogelijk bij elkaar. Nel, wat jij vroeg over het voeden. Zover ik weet maakt het niet zo uit en is het altijd verschillend hoe ze gevoed worden.

Ik zal proberen de komende dagen nog wat filmpjes te maken. Ze worden al zo snel groot!,. En er is al interesse in een popje als die erbij zit, via de mail werd ik ongeveer een week geleden benaderd door iemand die al een mannetje heeft. Het gaat dus allemaal goed en daar ben ik erg blij mee.

Groetjes, en trusten voor straks :D
Kirsten

carco

Hoi

Wat een schatjes :-*
en nog bedankt door ons uit de brand helpen vanmiddag met een tel.nummer door te spelen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Karin

Gefeliciteerd met je piepkuikens ! Geniet er van. Ik hoop zeer snel ook weer mooi nieuws in mijn dagboek te kunnen zetten  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

marilyn

hoikes kirsten

ook het 4de jonkie is zo'n schatje echt om te  :-* maar dan wel heeeeeel voorzichtig want ik wil het geen pijn doen  ;)
en zo allevier saampjes snoezig ze al die donsjes maar ze groeien idd zeer snel hé  :-\binnen enkele weken herken je ze niet meer

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Iedereen,

Het vierde jong is net een half uurtje geleden in mjn hand overleden :'(. Het is aldoor gewoon gevoed en warm gehouden en had ook nog een kropje gevuld. Toen ik bij controlle het op z'n zij zag liggen heb ik hem eruit gehaald. Warmte lamp en druivensuiker gemaakt (ondertussen met mijn adem warm gehouden in mijn hand) De druivensuiker viel enigszins goed leek het,maar toen ik het warmtebedje klaar had, overleed hij. De reden is onduidelijk, want hij zag er verder goed uit,.

:'(

Groetjes
Kirsten

bobbie

Hoi Kirsten,

Wat triest  :'(.

Dat is de andere kant van dit mooie wonder, ze kunnen ook overlijden. :'(

Ik hoop dat je het snel een plekje kan geven.

Groetjes, Nel

Riny

Hoy Kirsten
Dat zijn de minder leuke dingen van kweken.
Ieder jaar maak je zulke verdrietige dingen toch mee.
De natuur is heel mooi maar brengt je soms ook verdriet.
Maar jij hebt het kleintje geborgenheid gegeven tot de laatste seconde ,en dat is iets om trots op te zijn.
Groetjes Riny :'(

Monky

Hi Kirsten,

Wat erg  :'(
Je gaat toch al aan ze hechten ook al zijn ze nog zo jong.
Je hebt gedaan wat je kon.

Liefs,
Monky  :'(

Bianca

sterkte meis! :-X
Ook al is het zo ienimienie het doet toch even zeer. :'(
gelukkig gebeurt het als ie nog zo piep is.... :-\

Toedeloe
Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

marilyn

hoikes kirsten

....................................... ik heb even geen woorden
zo klein en donzig en toch .................... zo jammer dat zoiets moet gebeuren................... ik ben er het hart van in
ik begrijp heel goed dat je je ondertussen al aan dit kleintje bent gaan hechten en nu veel pijn voelt. ik hoop dat je heel veel aandacht zult hebben van de anderen zodat stilletjes aan
de pijn om dit kleintje kan vervagen.

ik leef met je mee   :'(

groetjes marilyn

Kirsten

Bedankt voor jullie lieve woorden iedereen :-*.
Ik ben met een kleintje bezig vanaf het moment dat ik het hoor piepen in het eitje,. Het is gewoon verdrietig.
Het is zoals Riny ook al zei, dat de natuur iets prachtigs is, maar soms ook verdriet met zich mee brengt. Ik ben blij dat de ouders er verder niets van merken en ze de andere jongen weer lekker warm houden en voeden.

Ik heb net om m'n gedachten even op iets anders te zetten de binnenvoliere van de buitenvoliere (dus in de schuur) lekker schoongemaakt,. Dat doe ik iedere week, maar nu was het even een fijne afleiding. De pruimkoppen gaan steeds meer op me reageren en dat vind ik zo lief. Verder zag ik Nemo (geparelde fallow pop) met haar nieuwe partner Crush ( geparelde split fallow man) kroelen. Mandy kan zich misschien nog herinneren toen ik Crush bij haar ophaalde, Nemo (die ik daarvoor in Belgie opgepikt had) helemaal niet lief tegen hem deed,. blazen en ga zo maar door,. Ik heb ze bij elkaar gezet in een aparte kooi en nu zijn ze onafscheidelijk en zo lief voor elkaar,. Dus daarvan heb ik net weer even genoten.

Nogmaals jullie zijn allemaal schatten,.

Groetjes
Kirsten

marilyn

hoikes kirsten

ik ben blij dat je toch nog iets van afleiding hebt idd je andere lieverds hebben jouw aandacht ook nog nodig, en je bent een prima pleegmoeder voor ze . ook fijn dat het met crush en nemo nu beter gaat amai en zelfs superlief en onafscheidelijk.
hoe moeilijk je het momenteel ook hebt het leven heeft ook zijn fijne kanten en na een tijdje zal ook jij de fijne kanten terug zien. veel sterkte meis  :-*

groetjes marilyn

Petra en Cheeky

Ha Kirsten,

Wat vervelend om te lezen dat nr. 4 het niet gered heeft! Tja, soms geeft de natuur en soms neemt zij! In dit geval schijnbaar zonder reden, maar het blijft altijd triest!

Dat je dan even wat afleiding vindt in het schoonmaken van de volieres, kan ik me goed voorstellen! Je weet dat het er allemaal bij hoort, maar toch...

Veel sterkte!
Liefs,
Peet