21 juli 2025, 21:43:42

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Valerie

Dankje Romy. :)

Vandaag is ei 4 uitgekomen.  :)
Ze worden goed gevoerd, zien er goed uit. :)

Mara

Hoi Valerie

Gefeliciteerd met het 4de donsje.

Groetjes

Mara

*Manon*

Hoi Valerie,

Is me dat even een binnenkomer zeg!!
Mooie donsjes hoor, weet je ook welke mutatie ze kunnen worden?

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Valerie

Hoi Dankjewel.

De mutaties kunnen bont, wildkleur en cinnamon zijn.

Ook Luna heeft peipeitjes. Afwachten of dat wat wordt. Daar kan gepareld, bont (als Luna split is), ino enz uitkomen.

Sorry dat ik kort ben, maar heb momenteel geen behoefte aan lange verhalen. Het zit me eventjes niet mee. Een baan waar ik naar uitkeek, gaat waarschijnlijk (door mijn impulsiviteit en misverstand) niet door.  :'(

Saar

Hoi Valerie...
ik zal voor je duimen dat t allemaal goed komt :-*
Groetjes Saar :-*

Valerie

Dankje Saar.  :-*

Ik hoop zo dat ik het kan uitpraten. Ik ben blijkbaar (helemaal onbewust) te dwingend overgekomen in het laatste gesprek.
Ik heb geprobeerd te bellen en een boodschap nagelaten.

*Manon*

Hoi Valerie,

Ik duim en hoop ook mee dat het allemaal op zijn pootjes zal terecht komen!

Groetjes Manon

Valerie

Dankje Manon.
Ik heb nog niks gehoord.   :(

Er is een donsje bij Luna en Peppie geboren. En het had wat zaadjes in de krop. Laat dat alsjeblieft goed gaan! Het donsje is geel dus kan nog vanalles zijn.

*Manon*

Gefeliciteerd Valerie met het donsje van Luna en Peppie  ;D
Gaat het goed met de kleine dons?
Wel spannend dat hij of zij nog van alles kan worden, dat maakt het wel extra spannend hé ;)
Ik hoop dat je ondertussen wat gehoord hebt over die baan, ik blijf duimen hoor  ;)

Valerie

Hoi hoi,

De baan gaat niet door. Uiteindelijk komt het erop neer dat ik als fysio 16 brutto per uur zou krijgen (dik onder wat ik gewend ben) en ik was brutaal met hier naar te vragen.
Nou ja, dan hoeft het niet meer, zo hoor.

Het donsje wordt goed gevoerd.
Ik schrijf een ander keertje wel wat meer. Nu weinig tijd. ;)

Fijn weekend allen!

Valerie

Had ik al gezegd dat er een 2de donsje bij Luna en Peppie is en donsje 3 op komst?  :)
Ik was eerst bang dat ze niet goed gevoerd werden, want de kropjes leken me te leeg. Zat dik te dubben over bij Valko & Daffy leggen, maar hun 2 oudsten zijn te groot, dan worden deze misschien onderdrukt.
Toch maar verstand gebruikt en Peppie & Luna een kans gegeven. Kwam ik later kijken ( we waren naar een BBQ geweest) en ja hoor, volle kropjes.
Herkenbare angst. Die had ik ook bij het eerste nestje van V& D en dat ging ook helemaal goed.
Ik heb bij V& D 2 jongen geringd en de ringetjes blijven goed zitten.

Even een foto hoe ze er nu uitzien.

Dierenfreackske

Hoi Valerie ....wat lief toch !  Hopelijk blijven de ouders ze goed voeren he ! Het worden vast beauty's !Grtjs Ann

*Manon*

wat een schatjes Valerie!
En nu maar hopen dat de ouders hun best blijven doen  ;)

Valerie

Bij Peppie & Luna is een 3de donsje geboren. Het blijft goed gaan.

Kyla is daarstraks opgehaald. Ik heb er verder niks over nagedacht, gewoon laten gebeuren. Kyla is een prachtige valkparkiet, kan mooi deuntjes fluiten / leren.
Maar hij kon hier niet gelukkig zijn en verstoorde (als hij los zat in de kooi) het nest van Valko & Daffy, wat voor vechtpartijen zorgde.
Ik hoop dat hij ginger snel went en hier de rust weer keert.
De kleine kooi is uit de grote gehaald en de 2 zitstokken (die ik weg moest nemen), weer teruggeplaatst.
De 2 oudste jongen hebben beide oogjes al open. Wat zijn het liefjes! Maar bang nu. Van alles wat ze zien gaan ze piepen en blazen.
Ik denk dat ik nu maar een een advertentie op MP ga plaatsen voor de jongen. ;)