21 juli 2025, 01:28:31

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Valerie

He Remco!!

Ik ga m'n mail meteen even checken. ;)

Mara

Hoi Valerie

Mooi foto's weer!!!

Mara

Valerie

Monky

Hi Valerie,

Wat een mooie foto's  :D
Zou je vaker moeten doen  :D Je hebt zulke mooie vogels  :-*

Heeft Ricky het een beetje naar zijn zin in de voliere?

Groetjes,
Monky

Valerie

Dankjewel, Monique!  :)

Ik heb weer nieuwe foto's. Beetje met de instellingen van mijn eigen camera gespeeld (is een kleine digitale). Het licht is nu goed (heb het op TL-licht gezet), maar de scherpte (er zitten veel korrels in).

Peppie:

Daffy:

Valko, Kyla & Luna:

Monky

Leuk hè? Spelen met de instellingen hahaha.

Ik ga vanavond denk ik ook weer het een en ander uitproberen...  ;D
Misschien levert dat nog een mooi plaatje op hahaha.

Bij jou is het in elk geval goed gelukt  ;D
Het zijn prachtige valkjes.

Groetjes,
MOnky

Valerie

:D :D :D :-*

En Luna is zoooo lief. Heb van't weekend weer uitgebreid mogen knuffelen met haar. Dan geef ik haar kusjes in het nekje en buikje en dat vindt ze zoooo lekker. En ze is ook zooo mooi! :) :) :)

Saar

Hoi Valerie,
Leuke foto's :D
Groetjes Saar :-*

Valerie

Mara

Valerie

Dafrinja

Ook ik vind je foto's erg mooi geworden!!!  ;D  Ik krijg t nooit voor elkaar om zulke scherpe foto's te nemen  :'( ...ik leen ook maar zo af en toe de digi fotocamera van mn schoonouders, we hebben er zelf geen....

Groetjes Dafrinja en Gizmo

Valerie

Hoi Dafrinja,

Wat leuk dat je ook even hier komt kijken! Dankje!

Ik kon vroeger ook geen scherpe foto's maken. Toen werd me hier verteld dat er op een digi camera ergens een tulpje zit (zit ook ergens een berg van veraf), die is om dichtbij foto's te maken. Toen ik die gebruikte kreeg ik veel scherpere foto's.
Ik heb nu vnl moeite met mooie foto's binnen te maken. ;)

Mara

HOi Valerie

Ja, dat tulpje heb ik er ook op zitten en nog een extra optie om van heel dichtbij foto's te maken, die gebruik ik nu wat vaker want dan is de achtergrond heel mooi wazig. Ik heb ook eerst heel veel geëxperimenteerd voordat ik goede foto's kreeg hoor.

Ik hoop dus dat we gauw meer foto's van je gaan krijgen.

Mara

Valerie

Ik heb daarstraks nog wat geprobeerd. Ik zal het resultaat morgen laten zien. Ben eigenlijk een spannende film aan het volgen.  :P