20 juli 2025, 14:16:12

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Valerie
Het is wel vruchtbare grond daar bij jou.
Groetjes Riny :D

Valerie

Riny

Hoy Valerie
Astublief niet , dan kan ik het werk helemaal niet meer aan.
En over grond gesproken , die hebben we al veel teveel naar mijn zin.

Valerie

Dan doe jij toch alle onvruchtbare grond bij jullie weg in ruil voor een klein stukje vruchtbare grond van ons.  ;D

*Ik ga zo eerst aan een nieuwe handtekening werken. Nieuwe valkjes, horen erbij te staan!  :-X

remco1976

hoi valerie,

31-8 eerste ei,dan hebben ze dus nog geen 21 dagen gebroed.de andere eitjes tikken ook.dus......die gaan ook uitkomen.ik zou de eitjes allemaal in 1 keer weg halen.alleen het blok eve een paar dagen laten hangen en dan ook weg halen.heb je al fotos van dat nieuwe hok?ik zal van het weekend een paar fotos voor je maken.

gr.remco

Valerie

Ik heb het blok weggehaald en de eitjes onderin gelegd. Ze keken heel nieuwsgierig naar het blok buiten de kooi. Maar gaven er verder geen aandacht aan.
Zal wel... Ik pak zo de eitjes weg.
Ook heb ik nu ALLE valkjes in de jockkooi en dat gaat prima. ;)
De andere kooien staan er nog wel, je weet maar nooit. ;)
Valko en Daffy kroelen (Daffy plukt meer ;D ) wel, maar verder niks. ;)

remco1976

hoi valerie,

het 3de eitje is ook uit gekomen,hoeveel eitjes heb ik van jouw hier gehad?kan het er even niet uithalen.gaat goed tot nu toe,

gr.remco

Valerie

Hoi Remco,

Je hebt 3 eitjes van me.
Nou dan hebben Valko en Daffy, buiten hun weten om, weer 3 prachtige donsjes! Allemaal gele donsjes?  :)

remco1976

hoi valerie,

ze hebben alle 3 gele donsjes dus......gaat verder heel goed.zijn goed wakker.je mag anders van de week wel een keertje kijken.heb nu ook zelf jongen bij dat zelfde koppel.zitten nu 4 jongen totaal in.ligt dan nog 1 eitje van mij.

gr.remco

Rianne

Gefeliciteerd beiden! :D Leuk dat het zo opgelost kon worden. :)

remco1976

hoi rianne,

ik vindt dat het toch ook zo moet kunnen,mekaar helpen toch?ik vindt het ook zonde om bevruchte eitjes weg tegooien.dit is de perfecte oplossing.worden netjes uitgebroed en op gevoed.alleen denk dat valerie wel graag wil weten wat er uit komt.eigenlijk kunnen we dat wel een beetje nagaan tekijken na het vorige nestje.

gr.remco

Valerie

Ik wil graag weten of er gepareld tussen zit. Dan pas weet ik of Valko die split draagt en weet ik of die wildkleurtjes en de bonte echt mannetjes zijn.
Lijkt me wel leuk een keertje te komen kijken!!  :) :)

Riny

Hoy Valerie
Ik las op het forum dat je altijd problemen hebt om sepia op te hangen.
weet je dat daar een makkelijke oplossing voor is.
Als je 2 gaatjes erin boort met een boormachine kun je ze prima bevestigen.

remco1976

hoi valerie,

hier een paar fotos van de jongen,

gr.remco

Valerie

OOOOOOOh! Wat een scheetjes!!!!
Dankje Remco!!

Riny, Ik heb nu van die speciale klemmen en dat wil ook goed lukken. Minder werk als gaatjes boren.