18 juli 2025, 22:49:05

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Rianne

Mandy

Citaat van: Valerie op 29 november 2005, 09:36:41
Hee, Mandy. Ik zie net via een advertentie van je op marktplaats dat je heeeeeeeel dicht (20 km) van m'n ouders woont. :p
Dus, als ik ooit....  :P

Inderdaad, Antwerpen is hier bijna naast de deur. ;)
Wij gaan alleen nog maar daar naar de bioscoop, Metropolis, is een klein half uurtje. En vorige week ben ik nog in Wijnegem wezen shoppen. :)
Ik hoor het wel als ik je ergens mee helpen kan.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Monky

Hi Valeri,
Ik heb even zitten snuffelen in je dagboek of je al een foto van je nieuwe broek had. geplaatst. Ik heb hem gezien. Hij is leuk geworden. Een mooie kleur ook. Het lijkt helemaal niet te strak verder, dus dat het geen elastsische stof is maakt niet zoveel uit, toch? Heel leuk!!

Ik zie dat je nog stevig in de zoektocht zit naar een bonte pop. Ik hoop voor je dat je toch binnenkort eentje vindt die dichtbij is.

Groetjes,
Monky

valkchico

hallo valerie,

zo helemaal in de berekensferen hier ;D ;)

moeilijk he als je iets wilt en het is er niet gelijk ::) wat duurt dat wachten dan lang. Helemaal wanhopig op zoek en dan straks is ze daar ineens ;).

veel succes met het rekenen en zoeken.

gr Esther

~Natas~

Hoi Valerie,

Ik zou gewoon dat aanbod van Mandy doen.
Je zit niet op een schopstoel, dus je kan altijd even wachten.
Je weet dat Mandy mooie valkjes kweekt, en tis zeker de moeite waard om hier op te wachten.
Kijk maar naar mij.....................het wachten wordt beloond  :P
Ik ben benieuwd wat je gaat doen.

Valkengroetjes,

Natas

Petra en Cheeky

Oef.... loop meteen 3 blz achter in je dagboek en wordt direct overspoeld met berekeningen en mogelijke bruidjes voor Peppie....  ;) ;D ;D Ik kan en zal je niet adviseren over de valkjes, behalve dat het allemaal geen haast heeft en dat je alleen ergens voor moet gaan, als je/jullie er helemaal achter staan!

Je zelfgemaakte kerstkaart met de valkjes en de rode rand vind ik heel kerstig zo! Lekker vrolijk...!

Groetjes,
Peet

Valerie

Nou,

Ik zit hier te twijfelen... Als we een huisje vinden ( maar wanneer?) dan mag ik van Han een extra kamer gebruiken voor de valkjes of er komt een volière in de tuin en dan mag er een bont koppel bijkomen van Han.
Misschien is het helemaal zo erg nog niet om te wachten (kan ik lekker 2 valkjes bestellen...). Ik zou nu voor een wildkleur split bont kunnen gaan. Dankzij Lique weet ik nu dat daar hele mooie jongen uit kunnen komen en als ik er een bont popje bij doe is de kans op bonte jongeb maar 25%. Bij wildkleur heb ik meer zekerheid of het een man of pop is.
Wat denken jullie? Ik wil alleen wat goed is voor Peppie.
Dan gaat de pop in qurantaine bij m'n schoonouders en later Peppie om te wennen naar daar tot ze samen in een kooi kunnen.

Valerie

Valerie

Kan je hier een geslacht zien? Niet echt eh?
Komt uit een advertentie, die mensen mailden mij of ik interesse heb. Ze weten het zelf niet. Volgens mij is dit een lutino. Die moet weg wegens allergie met kooi voor 35€.
Heb nog niet gereageerd.
Ik ga nu nog even de stad in en dan verder met de 2de broek.  :)

carco

Hoi

Het is in ieder geval een lutino maar je kan zo net zienwat het is nee. De foto is te ver weg ervoor.En dan moet je nog goed kijken.
Maar of hij/zij dan spit bont is weet je ook niet. Of maakt dat dan niet uit?
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Ankie

Hoi Val

Je hebt het maar druk met je zoektocht!
Ik doe hetzelfde als Peet ,ga je niet advisren ,want dat kan ik niet en wil alleen tegen je zeggen dat je er inderdaad voor 100% achter moet staan ! Maar dat doe je wel !!!!
Wat een onwijs leuk filmpje van Daffy...ik zou willen dat Zazou en Nala zo lekker zouden badderen ,maar die durven niet !!!! Bangerikken !
Succes verder met het zoeken en de
groeten van Ankie

Monky

Wat een leuk filmpje  ;D

Wat voor een kleur wordt de tweede broek? Inquiring minds wanna know  ;D ;D

Dit is een Lutino, lijkt op Lulac...ben je afgestapt van je zoektocht naar een bonte pop?

Groetjes,
Monky

Roosje

Citaat van: Valerie op 30 november 2005, 10:01:13

Kan je hier een geslacht zien? Niet echt eh?
Komt uit een advertentie, die mensen mailden mij of ik interesse heb. Ze weten het zelf niet. Volgens mij is dit een lutino. Die moet weg wegens allergie met kooi voor 35€.
Heb nog niet gereageerd.
Ik ga nu nog even de stad in en dan verder met de 2de broek.  :)

Euhm...Die is niet bont hoor :P

Rianne

Citaat van: Valerie op 30 november 2005, 08:15:41
Nou,

Ik zit hier te twijfelen... Als we een huisje vinden ( maar wanneer?) dan mag ik van Han een extra kamer gebruiken voor de valkjes of er komt een volière in de tuin en dan mag er een bont koppel bijkomen van Han.
Misschien is het helemaal zo erg nog niet om te wachten (kan ik lekker 2 valkjes bestellen...). Ik zou nu voor een wildkleur split bont kunnen gaan. Dankzij Lique weet ik nu dat daar hele mooie jongen uit kunnen komen en als ik er een bont popje bij doe is de kans op bonte jongeb maar 25%. Bij wildkleur heb ik meer zekerheid of het een man of pop is.
Wat denken jullie? Ik wil alleen wat goed is voor Peppie.
Dan gaat de pop in qurantaine bij m'n schoonouders en later Peppie om te wennen naar daar tot ze samen in een kooi kunnen.

Je wilt er zelf een bont popje bij voor Peppie. Dan maken de jongen toch niet zoveel uit? Je kunt ze toch niet zelf houden ;)

Valerie

Hoi
Ik weet dat dat geen bont is, Roosje.
Oh Rianne, nu ik van Lique de splits van Peppie te horen kreeg, maakt het niet zoveel uit. Dan denk ik dat het makkelijker is een wildkleurtje of cinamon split bont te zoeken.
Maar dan wil ik in de toekomst (als we een huisje hebben) op zoek gaan naar een bont koppel.