18 juli 2025, 21:49:51

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Valerie

Grrrr  >:( :boos:! * balt vuisten en duwt ze naar de grond*  ;D
Hoe doe je die puntjes op een ENG toetsenbord?  ;D

Rianne

Valerie

Rianne

Ankie

Hoi Val

Dat wist ik ook niet !
Weer wat geleerd vandaag ;D ;D.
Wil je trouwens een van mijn toverstokjes lenen ?
Ik heb er genoeg  ;D ;D.

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Wat een toetsenbordproblemen hier! Arme Val! Maar ik lees dat je dankzij Rianne in ieder geval weer een trema kunt krijgen! Super!

Hoe is het verderin valkenland? Han nog steeds in love met de valkjes? Ben benieuwd naar je tamme bonte popje... hopelijk kun je snel een geschikte vinden!

Liefs,
Peet

Valerie

Citaat van: Rianne op 16 november 2005, 22:45:33
Dat is dan €50,- alsjeblieft. ;)

Afzetster!  ;D ;D ;D
Citaat van: Ankie op 16 november 2005, 22:47:50
Hoi Val

Wil je trouwens een van mijn toverstokjes lenen ?
Ik heb er genoeg  ;D ;D.

Groet van Ankie

JAAAAAA, graag!  :P
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 17 november 2005, 07:35:31
Wat een toetsenbordproblemen hier! Arme Val! Maar ik lees dat je dankzij Rianne in ieder geval weer een trema kunt krijgen! Super!

Hoe is het verderin valkenland? Han nog steeds in love met de valkjes? Ben benieuwd naar je tamme bonte popje... hopelijk kun je snel een geschikte vinden!

Liefs,
Peet

Nou, Han in love met de valkjes?? Dan moet er eerst een wonder gebeuren. Maar hij klaagt niet meer. Hij zat gisterenavond TV te kijken, terwijl ik zwemmen was.
Nee, geen last, enkel hun lampje uit gedaan, want die weerspiegelde lastig in de TV. :)
Het gaat goed! :)
Vandaag maar wat ik gisteren niet kon: de kooi verschonen. Zag gisteren een gepaste vacaturen net voor ik de kooi verschonen wilde. Ja, snel sollicitatiebrief schrijven, en daarna moest ik weer naar m'n schoonmoeder om verder te werken aan een mooi broek. Als we de hele dag hadden gehad, was ze afgeweest.
Als ze af ik, maak ik wel een foto en post ik hier het resultaat.
Ik heb achter de naaimachine gezeten!   :o :P

carco

Hoi

Jij kan geen trema's maken, nou ik heb een hele mooie naaimachine. Maar ook 2 linkerhanden :P
Ooit eens van mijn man gehad is splinternieuw:een hele goeie:geloof ik gelijk hoor ::)
Maar dit is dus niet aan mi besteed. Ik vind dit dus helemaal knap dat jij dit kan ben heel erg benieuwd naar het resultaat ervan.
Weet je trouwens wel hoe je gemakkelijk de -à- en - é- en zo moet doen of gaat dat wel hetzelfde??
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Valerie

á, é, í, ó, ú  ;D
Nou, ik naai, met m'n schoonmoeder over m'n schouder kijkend. Want ik maak wel eens wat foutjes. Het meeste werk komt wel van haar, zij is eigenlijk naaister. Maar ze leert me dingetjes en zo kan ik mooi zeggen dat ik meegewerkt heb aan die broek. :)

Valerie

Vergeet ik nog: à, è, ì, ò, ù.  ;D
ä, ë, ï, ö, ü.  ;D

Rianne

Valerie

Rianne

Riny

Hoy Vaerie en Rianne
Hoe moet ik het dan doen als ik 2 puntjes boven een letter wil??
Bv bij het woord NOELLE.
Groetjes Riny ???

Valerie

shift en 'dan de letter. Ä
Enne, je vergat de l van m'n naam. FOEI toch Riny. ;D