18 juli 2025, 13:12:41

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi

heb inderdaad geloof ik voor verwaring gezorgd sorry mensen ben blond , het is een knotwilg 3 stuks hebben we mijn man zei ook al hoe kun je je zo vergissen :-X
Sorry,sorry,sorry.

Groetjes Gonnie

Valerie

Dat dacht ik al. Wil ik ook wel hebben, maar heb nu geen tuin.  :-\

Ankie

Hoi

Ik heb wel een tuin ,maar geen knotwilg ;D ;D ;).

Ik

aad

hoi Valerie

weet niet of het mag hier  ;D
Maar dit is mijn toestel ;)

http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=2869|662|654|652|4|1

groetjes Aad

Valerie

Woawies!!!
Maar als ik naar de prijs kijk. Die dingen zijn nu veel minder.
Ik heb destijds voor mijn kleine canon ixus 400 bijna zoveel betaald.  :o

Ankie

GOH Val

Dat je dat zomaar goed vindt  :o ;D ;).

Ankie

Valerie

Nou, die dingen zijn toch helemaal zo duur niet meer als enkele jaren terug?  ;)

Valerie

30 juni 2005, 11:47:35 #472 Last Edit: 1 juli 2005, 11:04:15 by Valerie
HAHAHAHA!!!
Valko en Daffy zaten weer te wippen. Valko net een echte man, zo met zen heupen bewegen. Net een *****film.   ;D
En Ricky kijken en mee willen doen.  ;D
Ik kwam niet meer bij. Ik baal dat m'n camera beneden ligt. Had makkelijk een foto kunnen maken of filmpje.

Valerie

30 juni 2005, 13:20:22 #473 Last Edit: 1 juli 2005, 11:04:52 by Valerie
Valko en Daffy wippen voor de tweede keer in iets meer dan een uur tijd.  :o
Normaal zou je ze een broedblok geven, maar wij zijn daar hier niet aan toe en begin september zijn we op reis.  :-\

Valerie

Maar beiden zijn nog geen jaar oud... Hoe oud is een popje voor het een eitje kan leggen??

Agnes

Poeheeeeee 8)

Ik ben trots op mezelf ;)  Hoi Valerie, ik ben helemaal bij in je dagboek hoor! Heb alles van a tot z gelezen ;D
( ben er wel een uur mee bezig geweest, ga nu eerst koffie drinken ;))

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

gonnie

Hoi

heb ergens gelezen dat ze beter ruim 1 jaar kunnen zijn , maar ja ,houd dat wippen maar eens tegen .Vind het wel gaaf voor je ,hopelijk loopt het allemaal goed af.

Groetjes Gonnie

Valerie

Citaat van: Agnes op 30 juni 2005, 20:00:40
Poeheeeeee 8)

Ik ben trots op mezelf ;)  Hoi Valerie, ik ben helemaal bij in je dagboek hoor! Heb alles van a tot z gelezen ;D
( ben er wel een uur mee bezig geweest, ga nu eerst koffie drinken ;))

Groetjes van Agnes.

:o :o
Dan heb jij flink je best gedaan zeg! En wat wil je nu als beloning? Want die heb je wel verdiend!

Valerie

Citaat van: gonnie op 30 juni 2005, 20:19:12
Hoi

heb ergens gelezen dat ze beter ruim 1 jaar kunnen zijn , maar ja ,houd dat wippen maar eens tegen .Vind het wel gaaf voor je ,hopelijk loopt het allemaal goed af.

Groetjes Gonnie

Ik denk dat ik maar eens een klein kartonnen doosje in hun kooi ga zetten. ff kijken hoe ze daarop reageren...  ;D
Maar een broedblok komt er niet eerder dan volgend jaar. Want, mocht Daffy nu eitjes leggen, krijgt ze er nep voor in de plaats. :)
Ik ga zo ff naar de filmpjes van Ricky van gisteren kijken, of er wat bijzit dat online kan..  :)

Valerie

Zie hier Ricky.. En hij kan een alarm nadoen.  :o
ricky1.wmv
ricky2.wmv