19 juli 2025, 17:26:11

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Valerie

Maar is die makkelijk te verplaatsen? Als ik hem op het balkon wil zetten of verschuiven om erachter te poetsen. Hoe stevig zijn die? De voliere nu is erg onhandig om te verplaatsen, is zo groot. Kan ik daar ook makkelijker een groot doek over leggen 's avonds als we film kijken?
En dan moet ik mijn voliere nog kwijt kunnen. + Het belangrijkste, moet ik met Han nog overleggen. Geen overhaaste beslissingen. Hoe breed zijn ze eigenlijk?  :-\ Ik moet nog plek hebben voor Ricky, wil hem niet op de grond onder een jockkooi zetten.   ;D Hij staat op een tafeltje naast de voliere.
Groetjes,

Valerie

Anita1

;D jaaaa er zitten wieltjes onder,en die zijn heeel fijn.ik zet jippie ook zo buiten neer.hoppa geen probleen.ja en een doek is nu veel makkelijker he?
ja kan een plaid bij blokker kopen voor 4 euro,en die past er mooi precies overheen.knufff anita

Valerie

Een plaid van +- 150 cm? Ik heb hier een liggen. Maar wat voor kooi heb jij dan?

Anita1

ik heb een dubbel jock zeg maar.dus jou plaid kan er helemaal overheen.das wel mooi.maar de bovenkant kan open.dus je valkjes kunnen er ook makkelijker in enuit.het is echt een goede kooi hoor een jock.zou er zeker voor kiezen.knuff anita

Anita1

di is mijn kooi valerie.nu moet je er een klein stukje afhalen aan de zijkant,en dan heb je een jock kooi zeg maar.knuff anita

Lin

Citaat van: Muppet op  5 april 2005, 14:40:01
Ja dat is bij ons ook zo. Maar een laken past toch wel over de kooi? Een grote 2 persoons? Of je kan een goedkoop hoeslaken (zo'n ding voor om je deken) open knippen, is ie ook groot.

Niet te dik materiaal gebruiken want dan kunnen ze het te warm krijgen. Ik schud het voer trouwens weer op en gaan ze rustig eten en zijn stil. en ik zet overdag ook muziek aan. en verder heb ik ook de mogelijkheid om het licht uit te doen hier.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Valerie

Als het licht uit is, is het nog steeds erg licht in de kamer.
Maar ik denk er echt over een andere kooi te nemen.

Valerie

Is dit 90 euro waard? http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=dieren&u=huisvesting&ID=114951&ret=%2Fmarkt%2Fdieren%2Fhuisvesting%2F114951.htm%3Fret%3D%252Fmarkt%252Fdieren%252Fhuisvesting.htm%253Fjs%253D1%2526zoek%253Ddubbele%252Bjockkooi%2526fo%253D1%2526rv%253D30%2526submit%253DZoek%2526av%253Da%2526pv%253D

~Natas~

Hoi Val,

Het is wel een schitterende kooi om te zien zeg.
Ik zou het er wel voor over hebben hoor €90 euries.
Het is nou eenmaal een jockkooi en tja die zijn duur.
Stuur die persoon een mail en ga onderhandelen wie weet?
Succes ermee.

Natas

Anita1

;D ;D ;D wauwww valerie.die is dezelfde als die ik heb.ook een dubbele.zekers 90 euro waard.zou m maar snel ophalen voor dat ie weg is.want ik heb er 100 voor betaald op de marktplaats.en ze zijn 300 nieuw!!
succes ermee meiss

Valerie

Enkele foto's van Peppie. In de camera had hij geen zin, daar schrikte hij van, dus uitbundig kroelen kwam er dit keer niet van.

Hier zit Peppie momenteel in:

Rianne

Valerie

Riny

Hoy Valerie
Dat zou ik zeker over hebben voor zo'n kooi.
Heb je al geinformeerd??
Groetjes Riny :D :D :D

Valerie

Heb gemaild voor de juiste afmetingen. Ik vind ze iig heel mooi van kleur. Maar kan eentje krijgen voor 55 €, wel erg ver van me. Wacht nu even af of deze werkelijk groter is dan die van 55 €, want die was ook best groot. 80 breed, 50 diep, 95 hoog en de poten 55. Is alleen 2 keer zo ver rijden.