19 juli 2025, 13:22:35

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Valerie
Maar de auto rijdt ook niet op water!!!
Dan moet je gewoon uittellen of het rendabel is om daar naar toe te rijden.
groetjes Riny :D :D :D

patty_dordtse valkjes

hoi valerie,

je kan ook helft helft rijden natuurlijk!

een idee?

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Valerie

Is afhankelijk van de afmetingen van die ene kooi, als die idd groter is. Maar heb je van die bruine kooi geen foto en kan je daar de prijs van te weten komen? Zitten er ook glasplaten aan? Ik houd niet zo van wit,  maar als blijkt dat die andere kooi even groot is, dan maakt het zoveel niet uit. Maar als ik een mogelijkheid heb tot een ander kleurtje.. Snap je? ;)

patty_dordtse valkjes

voor die bruine kooi heb ik ff gevraagt voor je daar vraagt die 50 voor glasplaatjes ff nog een keer vragen hahah
jonge valkjes te koop

Valerie

Da's nog 5 € minder, is die even groot? Heb je een foto? :p

patty_dordtse valkjes

hoi,

er zitten glasplaatjes bij misschien eentje dat die mist.
jonge valkjes te koop

Valerie

Ok, ik wacht even op antwoord van die andere mails, kijken of die ietsje groter zijn. Die ene zou ik mss ook voor 50 kunnen krijgen en het is maar +- 50 km van hier. Even afwachten. Ik laat je morgen wel weten wat het wordt. :)
Ik ga nu naar bedje toe, want heb hoofdpijn en ben moe.
Truste,

Valerie

Valerie

De kooi van Anita lijkt bijna perfekt en ok. Heb gisterenavond nog even met Ria zitten praten en zij vertelde me dat er goede en slechte jock kooien zijn voor valkjes. De kooi, zoals die van Anita is goed, de andere niet, want daar kunnen valkjes bovenaan tss de buis en tralie vastkomen te zitten. Heeft Ria al meegemaakt. Ik mag een goede kooi van Ria overkopen voor 50 €, als zij een kooi, die zij graag wil, van marktplaats kan bemachtigen.
Dit is een foto van een slechte kooi voor valkjes, waar ze in vast kunnen zitten bovenin:
En dit is een voorbeeld van een goede, waar je dit probleem niet hebt:
Dus ik denk niet dat ik het op de ander jock kooien waag.

Rianne

Gelukkig dat je je goed laat adviseren, je zou er niet aan moeten denken dat je valkje klem komt te zitten.

Valerie

Idd Rianne. En ik ben onvoldoende thuis om ze de hele tijd in de gaten te houden. Als ik Ria niet had gesproken had ik zo'n andere jock kooi gekocht, om hem zo rap mogelijk te hebben en stel dat Valko of Daffy dan gaat klem zitten terwijl ik er niet ben en in paniek doodgaat? Ik mag er niet aan denken. Het is ook de kooi op de foto die ik dan zou hebben. Ik moet enkel voor stokjes zorgen, want hij heeft geen zitstokken. Ria had hem zelf overgenomen van marktplaats en er zaten natuurhout stokken in. Die heeft ze weggegooid, want je weet niet wat die vogel ervoor had en het kan in het hout trekken. Dus dat wordt naar de bouwmarkt grote dikke houtstokken halen, kunnen we ook weer nieuwe speeltjes maken, dit keer mss een trapje met touw. Ze hebben al een trede van het huidige trapje opgeknabbeld.  :o De sloperds!
Daffy en Valko hebben mee mogen volgen hoe ik cake gebakken heb voor morgen (dan verjaar ik). Heb de kooi tot aan de keuken gereden, wel lastig met die voliere. Maar nieuwsgierig dat ze waren. Heb hen nog een stukje appel gegeven. :)

Rianne

Verstandig dat ze die stokken weggedaan heeft. Je weet idd maar nooit.
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Zelf een cake gebakken? Zo culinair ben ik helaas niet. ;)
Ik vind het toch wel grappig dat we zo op een andere manier met elkaar praten als op www.wwdamageinc.com ;D

Valerie

De cake lukt niet. Hij wil niet gaar worden. :( Eerste en laatste keer dat ik cake mix gebruik. Iedereen maar zeggen hoe goed en snel dat is. Ik had het beter allemaal zelf gedaan. Zit er al bijna 2 uur in en het deeg is lopend. Heb net een cake eruit gehaald en probeer 1 tegelijk, mss dat het beter gaat zo. *zucht*

Anita1

zeg meiss,waarom knip je niet wat wilgentakken af?
voor in de nieuwe kooi.
dat is veel beter en veel mooier dan dat hout bij een bouwmarkt.die stokken van een knotwilg kan je nu goed aan komen,en ook van paasbomen.die staan er zat.ff vragen of je wat takken mag hebben.heb ik ook gedaan.knufff en wens je een leuke verjaardag toe.xx anita :-*

Valerie

Hoi,

Ik heb foto's en een filmpje van dat ik peppie kroel. Komt later hier in mijn dagboek. :)

~Natas~

Hai Val,

Nou ben erg benieuwd.

Nou ik doe het hier nog maar een keer, want je bent tenslotte maar 1 keer jarig.
GEFELICITEERD met je 27e verjaardag[/color][/b]

Groetjes,

Natas